Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nää proteiinipatukoiden ja -rahkojen syöjät

Vierailija
07.11.2018 |

Raukat luulee niiden olevan jotenkin terveellistä. Surullista, että opettavat lapsensakin niitä syömään.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkasta on kätevä ottaa protskut yötä vasten. Naura rauhassa :) Treenaan paljon eikä mulla ole aikaa hirveästi hifistellä ruokien kanssa.

Ei niissä mitään vikaa ole, kunhan ei mene ihan liiallisuuksiin.

Vierailija
2/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Syön proteiinipatukoita, koska tykkään niiden mausta. En uskottele itselleni, että ne olisivat yhtään sen terveellisempiä kuin suklaapatukat. Syötkö sinä suklaata? Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön välipalaksi pussillisen sipsejä, juon limsaa ja röyhtäilen kuola valuen kuin Homer Simpson kirjoitellen samalla rasvaisin sormin AV:lle provoja.

T. Ap, 97 kg

Vierailija
4/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule. Syön proteiinipatukoita, koska tykkään niiden mausta. En uskottele itselleni, että ne olisivat yhtään sen terveellisempiä kuin suklaapatukat. Syötkö sinä suklaata? Minä en.

Miten sä sait suklaapatukat tähän?

Vierailija
5/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka on hyvää. En ole kiinnostunut proteiinimääristä, mutta yksi lempilounaani on rahkaa, kauraleseitä, mustikoita ja muutama rusina makeuttamaan. Hurjan hyvää, ja sillä jaksaa loppupäivän.

Vierailija
6/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahka on hyvää. En ole kiinnostunut proteiinimääristä, mutta yksi lempilounaani on rahkaa, kauraleseitä, mustikoita ja muutama rusina makeuttamaan. Hurjan hyvää, ja sillä jaksaa loppupäivän.

Lounas? Toi on mun välipala aamupalan ja lounaan välissä.

Vierailija
7/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun yksi ystävä on vähän väliä ”herkkulakko jouluun asti” -kuureilla mutta mättää noita protskupatukoita ja protskijätskejä namariin aika tiuhaan. Eivät ole yhtään sen terveellisempiä kuin ehta kamakaan. Sitä on vaan niin helppo huijata itseään, että nyt syö muka jotenkin terveellisesti. Sitä paitsi ne on aika pahojakin.

Vierailija
8/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisessa rahkassa on proteiinia yllin kyllin tavalliselle ihmiselle. Vaikka sitten kävisi salilla muutaman kerran viikossa.

Tulee mueleen takavuosien vähähiilihydraattipitoiset tuotteet, joita hölmöt ostivat rasvaisilla hinnoilla. Taisivat hävitä yhtä nopeasti kuin tulivatkin.

Vierailija
9/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun yksi ystävä on vähän väliä ”herkkulakko jouluun asti” -kuureilla mutta mättää noita protskupatukoita ja protskijätskejä namariin aika tiuhaan. Eivät ole yhtään sen terveellisempiä kuin ehta kamakaan. Sitä on vaan niin helppo huijata itseään, että nyt syö muka jotenkin terveellisesti. Sitä paitsi ne on aika pahojakin.

Mainosten vaikutus on suuri. Tosin sehän on tarkoituskin, vaikka vain hölmöt lankee.

Vierailija
10/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko arvon ap minulle terveellisemmän ja yhtä helpon ja yhtä proteiinipitoisen iltapalaehdotuksen kuin tällä hetkellä syömäni maitorahka + marjat? Otan kyllä vinkkejä vastaan.

Vierailija
11/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounas? Toi on mun välipala aamupalan ja lounaan välissä.

Eihän näissä nyt mitään 'sääntöjä' ole aina pakko noudattaa. Itse syön iltapalana usein sen, mikä jollekin toiselle olisi lounassalaatti, ja onpa useasti tullut syötyä sitten taas aamulla esim. kanaa ja ihan siinä lounas/päivällinen -versioon duunattuna. Varsinkin silloin, kun syömiset on sen 6xpäivä, versioin niitä myös noin.

Proteiinipatukkoja syön. Itseasiassa en ollut yhtään suklaapatukoiden ystävä ennen niitä, mutta näistä monista pidän, koska ovat omaan makuun vähemmän karkkimaisia. Varsinaiset proteiininlähteeni toki ihan muut.

Rahkaakin syön joskus, mutten erillistä proteiinirahkaa, saati maustettuja sellaisia.

12/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vissiin oli tarkoitus kritisoida niitä valmiiksi maustettuja rahkoja, ei kaupan perusrahkaa.

Nuo valmisrahkat ovat täynnä teollisia lisäaineita, ja yleensä makeutettu aspartaamilla. Kaloreita piisaa silti. Sama juttu näissä ”terveellisissä” välipalapatukoissa, jotka ovat pahimman luokan teollista paskaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisiko arvon ap minulle terveellisemmän ja yhtä helpon ja yhtä proteiinipitoisen iltapalaehdotuksen kuin tällä hetkellä syömäni maitorahka + marjat? Otan kyllä vinkkejä vastaan.

Munavoi marjoilla tai kasviksilla

Vierailija
14/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan valmiiksi maustettuja ja sokeroituja rahkoja, vaan perusrahkaa, johon laitan luomumansikoita pakasteesta. Jos kaipaan vähän imelämpää, laitan vähän steviaa tai sokeria lisäksi. Hyvä ja terveellinen välipala.

Proteiinipatukka voi korvata pienen välipalan, jos vaikka salilta ei pääse suoraan kotiin laittamaan ruokaa. Myös proteiinijuomat juomat ovat hyviä. Jos joku haluaa syödhä valkoista pullaleipää tai juoda cocacolaa, se hänelle suotakoon. Tai vaikka lihapiirakoita. Omapa on elämänsä.

Vierailija
15/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi proteiinijätski on jotenkin nii outo. Siis eihän jätskiä ole tarkoitus syödä kuin joskus, ei sen tarvii olla "terveellistä". Proteiinijäätelö, hirveintä itsepetosta ikinä.

Vierailija
16/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä aloitus.

Vierailija
17/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin, kun rahkasta tuli kaiken kansan villitys. Itse olin syönyt rahkaa jo 80-luvulta, koska se oli minusta hyvää. Marjoja ja rahkaa ja vähän hunajaa makeutukseksi. Se on ollut jo silloin minun herkku. Silloin kaikki yökki, että hyi, tuohan on pahaa, miten saatat syödä. Nyt samat ihmiset vetävät rahkaa purkkitolkulla saadakseen ne protskut helpolla. Samat ihmiset 80-luvulla söivät greippiä ja kananmunia, kun ne oli muotia laihdutusrintamalla. Nyt heillä menee purkkitolkulla rahkaa. Paino ei ole kyllä tippunut 30 vuoden aikana.

Niin ja edelleen syön rahkaa. Mutta edelleen vain herkkuna.

Vierailija
18/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välipalaksi voi syödä hyvät voileivätkin (ruisleipä, juustoa, broilerileikettä, vihanneksia) ja vaikka jugurtin. Pääasia, että ei sorru karmeisiin pikaruokiin, joissa on vain rasvaa ja hiilihydraatteja. Kananmunaakin voi syödä keitettynä tai kevyesti paistettuna. Kuka syö munkkeja ja limua välipalaksi. Se, jonka painoindeksi on yli 30. 

Vierailija
19/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön näitä proteiinirahkoja tai -vanukkaita työpaikalla iltapäivätauolla. Sen lisäksi on usein jokin hedelmä. Eipä ne varmaan täydellisiä välipaloja ole, mutta nälkää ne pitää enkä tiedä onko ne kahvihuoneen pullat ja suklaat yms. paljon sen parempia vaihtoehtoja ;) Kyllä mä lähtisin siitä, että suurin osa ihmisistä vetelee kitusiinsa niin kauheaa rasvapaskaa, että en olisi huolissaan heistä jotka edes yrittävät syödä sinnepäin terveellisesti.

Vierailija
20/156 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kaikki yökki, että hyi, tuohan on pahaa, miten saatat syödä.

No eihän se nyt mitään hyvää olekaan. Maitoteollisuuden jätettä. Aika harvassa maassa on kaupassa myynnissä tollasta vastaavaa rahkaa. Mutta onhan se halpa tapa saada paljon (hyvälaatuista) proteiinia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän