Uskossa on ihana olla! Ei ole koskaan yksin, vaan aina Jeesuksen kanssa! :)
Elämä ei ole aina todellakaan helppoa, mutta Jeesus on tärkein asia elämässäni. Jos haluat kokea saman niin tässä vähän vinkkejä:
https://www.netmission.fi/
Kommentit (25)
Olen huomannut tuon ilmiön, että monesti yksin jääneet kääntyvät uskonnon puoleen saadakseen turvaa.
No, mikäs siinä jos se tekee onnellisemmaksi.
Minullakin oli mielikuvitusystävä lapsena.
Hänen nimensä oli Elina ja hän oli todellinen minulle. Myöhemmin Elina unohtui. Rakkaat muistot jäi, miten ulkonakin leikittiin ja välillä Elina tuli meille kotiin.
Olisihan se kiva joa ystävyys olisi säilynyt. Mutta tilalle tuli ihan oikeita ystäviä.
Jesse on ihan jees, mutta minä kyllä tykkään enemmän dzinneistä. Ne ovat paljon jännempiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jeesus, eikä Pikiwoki?
Kaikki tykkää Jeesuksesta.
Mitkäs uskovaisten iltamat täällä nyt on? Onko kirkko kiinni keskiviikkoisin, kun ei tule enää verotuloja ovista ja ikkunoista? Ulkonakin voisitte kyllä pyöriä kun on vielä vuodenaikaan nähden lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Jesse on ihan jees, mutta minä kyllä tykkään enemmän dzinneistä. Ne ovat paljon jännempiä.
Jeesus oli k-mies? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli k-mies? 😅
Jeesus kohteli naisia hyvin, käänsi toisen poskensa, ei kamppaillut hänen kanssaan riitaa haastaneiden kanssa...joten päättele siitä. :)
Kunpa ap:n kaltaisia naisia olisi enemmän. Teille muille suomalaisille naisille löytyy sopiva vertauskuva Raamatusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli k-mies? 😅
Jeesus kohteli naisia hyvin, käänsi toisen poskensa, ei kamppaillut hänen kanssaan riitaa haastaneiden kanssa...joten päättele siitä. :)
Kunpa ap:n kaltaisia naisia olisi enemmän. Teille muille suomalaisille naisille löytyy sopiva vertauskuva Raamatusta...
Tarkoitatko Maria Magdalenaa?
Mä tykkään mieluummin olla rauhassa yksin.
Joo, mullakin on harhainen mieli. En oo myöskään koskaan yksin, koko ajan näen ja kuulen outoja juttuja.
Jeesus tule sisääni. Herra ota minut. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tule sisääni. Herra ota minut. 😂😂
Vaiko sittenkin Jesus?
Miksi minulle laitettiin kantaan b-todistus halluista ja psykooseista? Täällähän viipottaa ihan vapaana minua 10 kertaa hullumpiakin.
Miksi uskovilla on aika usein sellainen idioottimainen hymy ja silmät selällään? Jehovilla on vielä koko kroppa kuin automatisoitu kone.
Olen kateellinen, haluan itsekin olla. Lopullinen varmuus vaan odotuttaa itseään.
Miksi Jeesus, eikä Pikiwoki?