Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Rosa on sinkku ja ei oo tullut treffipyyntöjä

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää Rosa jo rauhaan. En minäkään hänen käytöksestään pitänyt, mutta koska en asiaa sen enempää tunne kuin mitä tv:ssä on haluttu näyttää ja mikä tuskin on koko totuus niin minusta on kohtuutonta tuo lynkkaus häntä kohtaan. Ihmettelen myös toimittajia, jotka arvostelevat Rosaa kovin sanoin, miten voivat elää itsensä kanssa?! 

Vierailija
182/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Eetu on todella komea ja uljas. Luonteeltaan miehekkään rauhallinen. Olen varma, että jos tämä Zen mies sitten lopulta suuttuu, niin voi oksat pois. Ei ole mikään turha kimittäjä. Niin Mies minun makuuni😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Eetu löysikin uuden tyttiksen jo ennen kuin piti tehdä päätöstä avioliiton jatkosta... Tämä voisi selittää Rosan ahdistuksen ja huonon käytöksen. 

Vierailija
184/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa, että nyt HÄN näkee mitä haluaa parisuhteelta. Kannattais miettiä varmaan mitä se toinen haluaisi kanssa. Tai Rosan tapauksessa mitä ei halua.

Rosalla voisi olla hyväkin suhde toisentyyppisen miehen kanssa.

Ehkä Eetun temperamentti vain nosti vahvasti esiin Rosan huonoimmat piirteet.

Kummassakaan ei ole vikaa, mutta he eivät vain sovi toisilleen.

Huono käytös on huonoo käytöstä ja kusipäisyys on kusipäisyyttä. Eetulla ei ollut osaa eikä arpaa siinä että toinen on ääliö

Vierailija
185/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälitti, kun Eetu tuhlasi kesälomansa kykkimällä Lahdessa, mutta Rosa sai vielä lomailla eron tullessa.

Vierailija
186/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli gay wibat hänestä.

Vierailija
187/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että Rosa käyttäytyi ajoittain huonosti Eetua kohtaan, mutta so what? Paljon pahempaa nähdään  arjessa koko ajan. Rosa ei kaikkia miellyttänyt, mutta tuskinpa hän mikään paha ihminen on. Kommenttipalstalla Rosa on saanut osakseen panettelua, kiusaamista, ivailua - sanalla sanoen potenssiin kymmenen huonompaa kohtelua kuin mitä hän missään vaiheessa osoitti Eetua kohtaan. En voi ajatella, että kukaan näistä dissaajista olisi Rosaa parempi ihminen. Toivottavasti nainen saa ammattiapua kestääkseen tämän ryöpytyksen.

Olen mies, eikä Rosa millään tavalla viehätä minua henkisesti eikä fyysisesti. Mutta, olen myös täysin varma, että osa meistä miehistä on kiinnostunut juurikin hänen kaltaisistaan ns. haastavista naisista. Rosa löytää kyllä kumppanin, kunhan ensin selviäisi tästä julkisesta ryöpytyksestä.

O'ou kylläpä vitsin murjaisit. Jätkäporukalla ollaan naurettu, että vain täysmasokisti lähtisi tuon Rosan elämänkumppaniksi. Helvettikin kiehtoo enemmän.

jätkäporukalla.. vauvapalstalla. Hei älä ny naurata emäntä.

Jumaliste niin täällä käy äijätkin. Miksei kävisi? Yksinkö sä kersat( vauvat) oot alulle laittanu saatana. Miksei saisi äijät käydä tällä palstalla. Kuonos umpeen.

Vierailija
188/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä uimareissulla otetussa suutelukuvassa rosan pää näytti eetun uimalakin kokoiselta :D

Vierailija
189/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt helvetti sen Rosan olla rauhassa. Jokaisella on oma luonteensa ja semmoista se on. Rosa varmasti pärjäilee omillaan oikein hyvin ja mitä olen kuullut, niin hän on hyvä työntekijä ammatissaan ja se on hyvä se. Eiköhän se oikeakin osu hänelle kohdalle joku päivä.

Kun väkisin naamansa työntää televisioon ja kauhian luonteensa paljastaa niin ei auta muu kuin kestää kritiikki. 

Vierailija
190/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että Rosa käyttäytyi ajoittain huonosti Eetua kohtaan, mutta so what? Paljon pahempaa nähdään  arjessa koko ajan. Rosa ei kaikkia miellyttänyt, mutta tuskinpa hän mikään paha ihminen on. Kommenttipalstalla Rosa on saanut osakseen panettelua, kiusaamista, ivailua - sanalla sanoen potenssiin kymmenen huonompaa kohtelua kuin mitä hän missään vaiheessa osoitti Eetua kohtaan. En voi ajatella, että kukaan näistä dissaajista olisi Rosaa parempi ihminen. Toivottavasti nainen saa ammattiapua kestääkseen tämän ryöpytyksen.

Olen mies, eikä Rosa millään tavalla viehätä minua henkisesti eikä fyysisesti. Mutta, olen myös täysin varma, että osa meistä miehistä on kiinnostunut juurikin hänen kaltaisistaan ns. haastavista naisista. Rosa löytää kyllä kumppanin, kunhan ensin selviäisi tästä julkisesta ryöpytyksestä.

O'ou kylläpä vitsin murjaisit. Jätkäporukalla ollaan naurettu, että vain täysmasokisti lähtisi tuon Rosan elämänkumppaniksi. Helvettikin kiehtoo enemmän.

Jumaliste niin täällä käy äijätkin. Miksei kävisi? Yksinkö sä kersat( vauvat) oot alulle laittanu saatana. Miksei saisi äijät käydä tällä palstalla. Kuonos umpeen.

Oho kun emäntää kirpas:)

Vierailija
191/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista kiukuttelevaa naista kestä kukaan. Tuollaiseen ei kukaan koskisi edes pitkällä tikulla, on sen verran hankalan oloinen nainen. Menee pari vuotta ja kukaan ei muista enää Rosaa. EHKÄ silloin käy flaksi.

Ja sinä luulet, että kaikki Rosan ikäiset miehet katsoo ohjelmaa

Eiköhän aina joku tuttavapiirissä ole nähnyt.

Voisin kuvitella tilanteen, jossa poika tuo miniäehdokkaan paikalle ja se olis ROSA

Mä olen Rosan ikää ja mun kaverimiehistä ei katso kukaan tätä. Naisten ohjelma enimmäkseen. Poikaystävät saattavat katsoa, kun tyttis katsoo mutta hehän on silloin varattuja.

Vierailija
192/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä jotka puolustelee huonoa käytöstä. Musta ei ainakaan ole ok kohdella toista ihmistä niinkuin Rosa kohteli Eetua!

Vierailija
193/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vierailee myös uroot

M33

Vierailija
194/236 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Eetu on todella komea ja uljas. Luonteeltaan miehekkään rauhallinen. Olen varma, että jos tämä Zen mies sitten lopulta suuttuu, niin voi oksat pois. Ei ole mikään turha kimittäjä. Niin Mies minun makuuni😍

Eihän Eetu saanut sanaa suustaan. Naiset sitten näköjään tykkää, että mies on kun sylikoira.

Mitä tulee taas Rosaan en yllättyisi, jos löytää onnen naisen kanssa, ei vain ole vielä tullut ulos "kaapista".

Hyvin epävarman oloinen. Olisiko taustalla myös jotain koulukiusaamistraumoja, joka selittäisi tuollaisen töksähtelevän käytöksen.

Vierailija
195/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awwws, jotenkin söpö ajatus raavaasta jätkäporukasta kyttäämässä Ensitreffejä alttarilla ja sitten palaveeraamassa millaisia tuntemuksia se herätti. :3

Muhaha. Joo on ajatuksena hauska mutta tuo muka ”jätkäporukka” oli taatusti naisen kirjoittama kommentti. Ei miehet oikeasti katso tuollaista soopaa telkkarista saatika sitten keskustele siitä.

Pitääkö laittaa kuva palleistani tänne. Miten kuvittelet esim.että noi miehet tuonne ohjelmaan hakee. Pystymetsästäkö luulet heidän ohjelmaan hakeutuvan.

MIES 36

Vierailija
196/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awwws, jotenkin söpö ajatus raavaasta jätkäporukasta kyttäämässä Ensitreffejä alttarilla ja sitten palaveeraamassa millaisia tuntemuksia se herätti. :3

Muhaha. Joo on ajatuksena hauska mutta tuo muka ”jätkäporukka” oli taatusti naisen kirjoittama kommentti. Ei miehet oikeasti katso tuollaista soopaa telkkarista saatika sitten keskustele siitä.

Pitääkö laittaa kuva palleistani tänne. Miten kuvittelet esim.että noi miehet tuonne ohjelmaan hakee. Pystymetsästäkö luulet heidän ohjelmaan hakeutuvan.

MIES 36

Miksi miehet eivät katsoisi? Kyllä taas stereotypioidaan ja lokeroidaan sukupuolia.

Vierailija
197/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tätä palstaa miehetkin seuraa ja tuota ohjelmaa( akan pakottamana) ja voin sanoa, että oma muija ei oo kaukana tuon rosan tyranniuudesta.

Vierailija
198/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Rosa on ihana.

Vierailija
199/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä tätä palstaa miehetkin seuraa ja tuota ohjelmaa( akan pakottamana) ja voin sanoa, että oma muija ei oo kaukana tuon rosan tyranniuudesta.

Rosa on kiltti. Jos vertaa vaimooni.

Vierailija
200/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kasvattakaa tekin selkäranka. Kamalaa törmätä pariskuntiin joissa hul lu ak ka kyykyttää miestään ihan sen mukaan miten päivän tuulenpuuska ohjaa.

Minä rakastuin nelikymppisenä mieheen joka on elämäni rakkaus. Mutta mikä parisuhde hänellä onkaan takanaan. Siis Rosan kiukut on vain kevyt ohimenevä tuulahdus verrattuna siihen millainen ex miehelläni on. Saan maistiaisia hänen luonteestaan yhä säännöllisesti koska heillä on yhteinen lapsi.

Erotkaa hyvät miehet noista määräilevistä a koistanne ennenku oma terveys menee.

Mieheni on aivan hulluna muhun ja ihmeissään kun en harrasta kontrollointia, määräilyä, kiukuttelua, mykkäkoulua. Ihmeissään miten mukavaa elämä voikin olla. Rakkautta, lämpöä, intohimoa, lisää intohimoa, kunnioitusta.