KOSSU VAARASSA!!!!!
Kommentit (17)
kuka sitä,ilmajokista pas,,,a juo! veiko hopean sanoja lainaten ,vares elokuvasta!!!
Nykynuoriso on pilalla. Lääkkeet ja huumeet maistuu.... kossu ei.
Kyllä vanhemman polven pitäis opastaa nuorempia taskulämpimän Kossun iloihin ja makuelämyksiin.
Ei kiitos. Juon ainoastaan hard seltzereitä ja winecoolereita.
Kossu on pelastettava!
Olen aika raitis nykyään ja juonut mietoja, mutta tässähän pitää ruveta dokaamaan vanhan liiton viinaa.
https://www.tiktok.com/@remppamies.arvi/video/7313186574622084384
hieman naurattaa muyya totta!
Arvasin, että näin käy, kun lopetin Kossun nauttimisen.
Vierailija kirjoitti:
Kossu on pelastettava!
Olen aika raitis nykyään ja juonut mietoja, mutta tässähän pitää ruveta dokaamaan vanhan liiton viinaa.
Kossustahan voi itse sekoittaa jotain miedompaa.
Mutta joo, en tykkää vodkasta, en kossusta enkä muunkaanmerkkisestä. Mallasviski, rommi, konjakki ja gini menevät. Juomassa pitää olla jotakin makua, kossussa ei ole. Ehkä siitä saisi hyvää, jos pudottaisi pulloon jotain mausteita ja odottelisi puoli vuotta.
kannattaako ees,viimeistä bottu ees museoida???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kossu on pelastettava!
Kossustahan voi itse sekoittaa jotain miedompaa.
Mutta joo, en tykkää vodkasta, en kossusta enkä muunkaanmerkkisestä. Mallasviski, rommi, konjakki ja gini menevät. Juomassa pitää olla jotakin makua, kossussa ei ole. Ehkä siitä saisi hyvää, jos pudottaisi pulloon jotain mausteita ja odottelisi puoli vuotta.
Kyllä kossusta jo löytyykin juomasekoitukset Alkosta, käyppä katsomassa.
Kalja kioskeihin ja kossu kirjastoihin!
Miksei Jonnelle maistu raikas Koskenkorva`?