Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Rosa on sinkku ja ei oo tullut treffipyyntöjä

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi on täällä ihan hurmiossa, että:

RISTIINNAULITSE!"

Vierailija
222/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa oli hääpäivänä tosi iloisen ja vapautuneen oloinen, ihan eri ihminen. Mitä ihmettä tuossa tapahtui että hänestä tuli niin äkkiä ahdistunut kiukuttelija? Hän huomasi varmaan ihan alkumetreillä että he eivät Eetun kanssa sovi ollenkaan yhteen. Tuon tilanteen on täytynyt olla todella ahdistava, että suostuu julkisesti näyttämään tuollaisen puolen itsestään. Miksihän tuo pari edes laitettiin yhteen? He ovat ihan ääripäitä, toinen tuollainen sähikäinen ja toinen niinkuin jostain hidastetusta filmistä.

Jos se mies paljastuikin sitten seksuaalisesti ällöksi?

Mieti itse kun joutuisit väkisillä ja pakosta viettämään jatkuvasti aikaa miehen kanssa, jota et haluaisi enää edes nähdä (kuka haluaa nähdä enää ihmistä, jonka kanssa seksi oli ällöä ja koko juttu kaduttaa ja ällöttää ja harmittaa?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Nytkö Rosan suku täällä haukkuu joukolla hyväkäytöksistä, pitkäpinnaista, todella komeaa Eetua. Hävetkää ja opettakaa tuo nainen käyttäytymään tai hankkikaa hänelle lääkitys. Eetulla olisi ottajia vaikka muille jakaa. Itse olen ihan lääpälläni häneen😍

Vierailija
224/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa oli hääpäivänä tosi iloisen ja vapautuneen oloinen, ihan eri ihminen. Mitä ihmettä tuossa tapahtui että hänestä tuli niin äkkiä ahdistunut kiukuttelija? Hän huomasi varmaan ihan alkumetreillä että he eivät Eetun kanssa sovi ollenkaan yhteen. Tuon tilanteen on täytynyt olla todella ahdistava, että suostuu julkisesti näyttämään tuollaisen puolen itsestään. Miksihän tuo pari edes laitettiin yhteen? He ovat ihan ääripäitä, toinen tuollainen sähikäinen ja toinen niinkuin jostain hidastetusta filmistä.

Mieti itse kun joutuisit väkisillä ja pakosta viettämään jatkuvasti aikaa miehen kanssa, jota et haluaisi enää edes nähdä (kuka haluaa nähdä enää ihmistä, jonka kanssa seksi oli ällöä ja koko juttu kaduttaa ja ällöttää ja harmittaa?).

Nyt Rosa lopetat. Tiedetään jo liiankin hyvin miten kamala olet.

Vierailija
225/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että Rosa käyttäytyi ajoittain huonosti Eetua kohtaan, mutta so what? Paljon pahempaa nähdään  arjessa koko ajan. Rosa ei kaikkia miellyttänyt, mutta tuskinpa hän mikään paha ihminen on. Kommenttipalstalla Rosa on saanut osakseen panettelua, kiusaamista, ivailua - sanalla sanoen potenssiin kymmenen huonompaa kohtelua kuin mitä hän missään vaiheessa osoitti Eetua kohtaan. En voi ajatella, että kukaan näistä dissaajista olisi Rosaa parempi ihminen. Toivottavasti nainen saa ammattiapua kestääkseen tämän ryöpytyksen.

Olen mies, eikä Rosa millään tavalla viehätä minua henkisesti eikä fyysisesti. Mutta, olen myös täysin varma, että osa meistä miehistä on kiinnostunut juurikin hänen kaltaisistaan ns. haastavista naisista. Rosa löytää kyllä kumppanin, kunhan ensin selviäisi tästä julkisesta ryöpytyksestä.

O'ou kylläpä vitsin murjaisit. Jätkäporukalla ollaan naurettu, että vain täysmasokisti lähtisi tuon Rosan elämänkumppaniksi. Helvettikin kiehtoo enemmän.

jätkäporukalla.. vauvapalstalla. Hei älä ny naurata emäntä.

Jumaliste niin täällä käy äijätkin. Miksei kävisi? Yksinkö sä kersat( vauvat) oot alulle laittanu saatana. Miksei saisi äijät käydä tällä palstalla. Kuonos umpeen.

Kuonos umpeen? Sairas oot.

Ja sinä tosikko kapakala🤣

Vierailija
226/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu oli ihan liian hyvännäköinen Rosalle. Onneksi Eetu löytänyt paremman...kaikinpuolin.

Täytyy sanoa, että minusta Rosa oli huomattavasti Eetua paremman näköinen. Niin ne on mielipideasioita nämä ulkonäköjutut, onneksi.

Rosan kroppa ei ollut hyvännäköinen. 

Todellakin, oli melko pyylevän näköinen, kun taas Eetu oli pitkä ja atleettinen ja hyvän näköinen naamastaankin. Minunkin mielestäni melkein liian hyvän näköinen Rosalle. Nythän Eetulla näyttää olevan joku pitkähiuksinen, hoikka ja kaunissäärinen nainen (naamaahan ei siinä lehtikuvassa näkynyt).

Atleettisuus ei kauheeesti auta, kun Eetu avaa suunsa: "heheh, helposti". Moni kakku päältä kaunis, mutta...

Jos tuommonen poika nyt jonkun silmää miellyttää.

No Eetulla edes on ulkonäköä. Rosalla ei erityisemmin, eikä vaikuttanut kovin älykkäältäkään ja marisi kuin pikkutyttö kaiken aikaa. kyllä noista kahdesta Eetu milestäni vaikutti huomattavasti fiksummalta sekä käytökseltään että älynlahjoiltaan.

Vierailija
227/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Rosa lopetat. Tiedetään jo liiankin hyvin miten kamala olet.

En ole katsonut ko. ohjelmaa, lueskellut uutisia ja tätä ketjua.

Kommentti ei liity siihen millainen tämä Eetu on ihmisenä, tai että hän ihmisenä ja miehenä olisi ällö, vaan pointtina ettei kaikki sovi seksuaalisesti yhteen ja jos sellaisen kanssa sänkyyn haksahtaa, ei tosiaan halua enää nähdä.

Ja jos on kuitenkin pakko, voi jälki olla rumaa.

Ei tietysti tarkoita, etteikö käytöstään tulisi suitsia!

Yksi selitys sille vaan voi olla tämä.

Vierailija
228/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaan vilauksen Roosasta ja Eetusta ja heti aloin sympatiseerata Roosaa, koska tunnistin oman ehdottoman kärsimättömyyteni yhdentekevien tollojen seurassa.. Ei välttämättä kaunis luonteenpiirre, mutta se ehkäisee takuuvarmasti sen, että ajautuu parisuhteeseen jonkun yhdentekevän tyypin kanssa. 

Vierailija
229/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Nytkö Rosan suku täällä haukkuu joukolla hyväkäytöksistä, pitkäpinnaista, todella komeaa Eetua. Hävetkää ja opettakaa tuo nainen käyttäytymään tai hankkikaa hänelle lääkitys. Eetulla olisi ottajia vaikka muille jakaa. Itse olen ihan lääpälläni häneen😍

Komppaan!

Vierailija
230/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Rosa jaksanut löysää Eetu vässykkää. Tuollanen neito tarvii kunnon äijän näyttämään missä kaappi ja missä pannaan. Tekisin hyvää Rosalle, ja ehkä sopivasti pahaa. ;)

-mies

Vierailija
231/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Rosa jaksanut löysää Eetu vässykkää. Tuollanen neito tarvii kunnon äijän näyttämään missä kaappi ja missä pannaan. Tekisin hyvää Rosalle, ja ehkä sopivasti pahaa. ;)

-mies

Tosiasia on, että meistä kaikista ei saa millään hyviä verbaalikkoja tai puolensapitämisen mestareita.

Sen verran olen elämää nähnyt ja kokenut, että kaikkea löytyy. Miehet ovat nimmäkseen nokkelien verbaalikko naisten altavastaajia ja jopa kynnysmattoja,

jos siihen rooliin alistuvat. Moni alistuu ja kärsii, kun persoonansa on se mikä on, ei ole nokkela sanallisesti ja tyytyy osaansa. Onneksi ei kaikki.

Vierailija
232/236 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun analyysi:

Rosa on luonteeltaan hankala ihminen jonka on vaikea luoda parisuhteita. Oli aluksi innoissaan kun sai pariksi ihan konean miehen, mutta tyytymättömyys alkoi tulla nopeasti läpi kun ei ajatuksen tasolla sovi yhteen.

Ehkä Rosa alkoi myös ajatella että viihtyy paremmin yksin eikä edes toivo parisuhdetta.

Vierailija
233/236 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun analyysi: Rosa on kunnon panoa vailla. Vähän kikkeliä niin rentoutuu. ;)

Vierailija
234/236 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Rosalle kuuluu?

Vierailija
235/236 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Rosalle kuuluu?

Eiköhän lie töissä, varmaan koronan vuoksi ollut kiireitä.

Vierailija
236/236 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?