Ensitreffit Rosa on sinkku ja ei oo tullut treffipyyntöjä
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/d8dcb7f2-0ea8-45a1-a157-9033fb93a…
Ihana mies on haaveissa
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin miehet! Sporttinen äksyilevä riivinrauta vapaana!
Ei ainakaan näytä sporttiselta.
Joillain ihmisillä (=miehillä?) on kyllä täysin vääristynyt käsitys sporttisen naisen ulkonäöstä. Rosahan on todella urheilullinen ja kovassa kunnossa. Sporttisuus ei ole yhtä kuin bikinifitness.
Sori nyt vaan mutta rosa on sellu-pullukka joka koettaa päteä/täyttää jotain vajettaan thriatlonin/läskipyöräilyn avulla.
Rosa veti muuten puolikkaan triathlonin parempaan aikaan kuin muuan Martina Aitolehti. Ja Martinan treenimäärät ihan eri luokkaa verrattuna Rosaan.
Mistä sinä tiedät mitään Maran treenimääristä? Enemmän sillä Maralla menee varmana aikaa muuhun (lapsiin, bisnekseen, miehensä toilailujen päivittämiseen instagramiin, Hangossa/Marbellassa juoksemiseen...) kuin sinkku-Rosalla jolla ainoastaan työ ja harrastus. Kyllä mä ainakin uskon että nimenomaan triathlonissa Rosan treenimäärät on huomattavan paljon isommat kuin Maran. Ei siinä triathlonissa paljon ole apua siitä että käyt salilla...
Et ole tainnut seurata Martinaa somessa... Sehän käy aamuisin vetämässä uintivalmentajan kanssa uintitreenit Allas Sea Poolilla, sit parin tunnin pyöräily (sisällä) ja joku salitreeni illalla. Sillä on Hangossa oma ulkokuntosali ja pyörä pitkiä lenkkejä varten. Sen koko työhön perustuu liikuntaan. En sitten tiedä kuinka paljon somessa huijaa, mutta sen perusteella se kyllä vetää vähintään pari treeniä päivässä.
On ala-arvoista alkaa kyseenalaistamaan Rosan ammattitaitoa ohjelman perusteella. Me emme ole nähneet häntä töissä. Ihminen on töissä persoonaltaan erilainen kuin vapaa-ajalla. Rosa on tehokkaan oloinen ja uskon että voi olla oikein mainio työssään.
Toinen mikä oli täysin type rä kommentti oli että Eetu ois pleijeri jos on tavannut uuden ennen loppukohtausta Suomenlinnassa. Näinkö? Jos hän on tavannut ihanan naisen, olisko pitänyt antaa mennä ohi vaan koska on vielä ”naimissa”. Haloo nyt ihmiset.
Persoonana Rosa on todella epämiellyttävä, ei ole pystynyt luomaan tätä kuvaa vain sillä että TV vääristää ja on näytetty huonompia klippejä, ihan nämä kohtaukset ravintolassa ja pyöräillessä osoittaa todella epäkunnioittavaa käytöstä toista ihmistä kohtaan. En haluaisi tätä henkilöä ystäväpiiriini enkä poikani vaimoksi mutta uskaltaisin kyllä olla ensiavussa pätevän koulutetun hoitajan käsissä.
Itse työskentelen lapsiasiakkaiden kanssa ja onneksi kukaan ei tiedä mitä joskus ajattelen näistä lapsista ja heidän perheistään ;). Olenhan mitä herttaisin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Eetu oli kyllä niin uskomaton vässykkä, ettei sitä kukaan täysjärkinen ihminen olis voinut kohdata tylyttämättä.
Eli jos ihminen on luonteeltaan rauhallinen ja kohtelias niin saa kohdella miten haluaa vai? Onneksi sun kaltaisia ihmisiä tulee harvoin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että Rosa käyttäytyi ajoittain huonosti Eetua kohtaan, mutta so what? Paljon pahempaa nähdään arjessa koko ajan. Rosa ei kaikkia miellyttänyt, mutta tuskinpa hän mikään paha ihminen on. Kommenttipalstalla Rosa on saanut osakseen panettelua, kiusaamista, ivailua - sanalla sanoen potenssiin kymmenen huonompaa kohtelua kuin mitä hän missään vaiheessa osoitti Eetua kohtaan. En voi ajatella, että kukaan näistä dissaajista olisi Rosaa parempi ihminen. Toivottavasti nainen saa ammattiapua kestääkseen tämän ryöpytyksen.
Olen mies, eikä Rosa millään tavalla viehätä minua henkisesti eikä fyysisesti. Mutta, olen myös täysin varma, että osa meistä miehistä on kiinnostunut juurikin hänen kaltaisistaan ns. haastavista naisista. Rosa löytää kyllä kumppanin, kunhan ensin selviäisi tästä julkisesta ryöpytyksestä.
O'ou kylläpä vitsin murjaisit. Jätkäporukalla ollaan naurettu, että vain täysmasokisti lähtisi tuon Rosan elämänkumppaniksi. Helvettikin kiehtoo enemmän.
Awwws, jotenkin söpö ajatus raavaasta jätkäporukasta kyttäämässä Ensitreffejä alttarilla ja sitten palaveeraamassa millaisia tuntemuksia se herätti. :3
Muhaha. Joo on ajatuksena hauska mutta tuo muka ”jätkäporukka” oli taatusti naisen kirjoittama kommentti. Ei miehet oikeasti katso tuollaista soopaa telkkarista saatika sitten keskustele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Rosalle ottajia löytyy. ehkäpä joku lääkärimies työpaikalta
Lääkärimiesten vaimot ovat usein itsekin korkeasti koulutettuja. Ja lääkäreille maine on aika tärkeä, jo siksikin olisi valtava yllätys jos Rosa päätyisi lääkärin kanssa yhteen. Kun siis miettii, millaisen kuvan Rosa antoi ohjelmassa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärimiesten vaimot ovat usein itsekin korkeasti koulutettuja. Ja lääkäreille maine on aika tärkeä, jo siksikin olisi valtava yllätys jos Rosa päätyisi lääkärin kanssa yhteen. Kun siis miettii, millaisen kuvan Rosa antoi ohjelmassa itsestään.
Eikö nyt vois jo päästää tämän henkilön takaisin yksityisyyteen oli hänestä mitä mieltä tahansa. Tämä on oikeasti mautonta ja useampi kommentti täyttää jo herjauksen määreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt vois jo päästää tämän henkilön takaisin yksityisyyteen oli hänestä mitä mieltä tahansa. Tämä on oikeasti mautonta ja useampi kommentti täyttää jo herjauksen määreet.
Sen minkä kylvää, sen niittää. Itse on tuonut itsensä julkisuuteen ja kohdellut toista ihmistä kammottavalla tavalla suuren yleisön edessä. Jos tämä keskustelun määrä tulee Rosalle itselleen yllätyksenä, niin hyvä. Hänellä onkin peiliin katsomisen paikka. Turha vinkua nyt kun p-aska on jo housussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herjausta ei rikoslaissa ole. Jos tarkoitat kunnianloukkausta niin nuo kommentit, jotka nostit esimerkiksi eivät ole kunnianloukkausta nähneetkään. Sinänsä samaa mieltä, että Rosan kannalta ikävä tilanne kun haukkuja tulee joka puolelta. Varmasti on vaikeaa hänellä tällä hetkellä, vaikka on tilanteen itse aiheuttanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herjausta ei rikoslaissa ole. Jos tarkoitat kunnianloukkausta niin nuo kommentit, jotka nostit esimerkiksi eivät ole kunnianloukkausta nähneetkään. Sinänsä samaa mieltä, että Rosan kannalta ikävä tilanne kun haukkuja tulee joka puolelta. Varmasti on vaikeaa hänellä tällä hetkellä, vaikka on tilanteen itse aiheuttanutkin.
Eikä aiheuttanut vain itselleen ikävää tilannetta vaan myös Eetulle ja vielä koko kansan edessä. Eetun puolesta harmittaa huomattavasti enemmän. Mukava ja kohtelias mies olisi ansainnut arvostavampaa kohtelua ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko tämä sinusta sivistyneiden ihmisten käytöstä? Pidän sarjasta, mukava seurata miten parien vuorovaikutus kehittyy ja kuinka omat ensiajatukset ovat monesti menneet ihan pieleen. Siksi olen seurannut tätä keskusteluakin, katsonut lukevatko ihmiset samalla lailla parien vuorovaikutusta kuin itse. Mutta tuo aaltona lähtevä tarve lynkata joku, joku vuosi sitten se oli Mikko, sitten Petri tai Mari tai molemmat, nyt tuo Rosa. Säälittää noiden ihmisten puolesta. Hyvin harvat ovat jääneet julkisuuteen, eivät etsi elantoa julkisuudesta vaan ilmeisesti ihan aidosti kumppania. Vielä kun pystyy lukemaan ihmisten teksteistä, että nämä pahimmat lynkkaajat eivät taida ole ihmisinä yhtään sen kehittyneempiä kuin nämä joita haukkuvat: erittäin tuomitsevia, jyrkkiä, tylyjä ja aggressiivisia - näin kirjoitustensa perusteella voisi päätellä. Todella surkeaa, että tällainen positiivinen ohjelma joka on oikeasti tuottanut onnea ja pysyviä parisuhteita saa ympärilleen näin negatiivista kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti te mammat otatte vähän oppia tuosta millainen ei pitäisiä olla. Aika monella naisella on paljon samanlaisia piirteitä.
Siis, AIVAN LIIAN MONELLA naisella. Mutta eihän sitä malkaa omassa silmässä huomata, kun se on niiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon kätsympää hakea sitä vikaa vastapuolesta (miehistä). Noh tuossakin tapauksessa saa juuri sitä mitä ansaitseekin.
Vierailija kirjoitti:
Rosan olisi kannattanut ottaa kalenteri esiin, ennekuin edes haki ohjelmaan. Ei olisi alkanut ahdistamaan jo häämatkalla.
Päässä takoi varmaan koko ajan se, kuinka juuri silloin häämatkalla pitäisi olla treenaamassa siihen kisaan. Se oli ykkösenä hänen asteikolla.
Ja tiesi, että kun palaa takaisin häämatkalta, Eetu ei sovi hänen rutiineihinsa ja muutenkaan hän ei ollutkaan valmis erilaiseen, rennompaan elämään. Eikä hänelle tullut mieleenkään, että hänen pitäisi tutustua Eetuun.Rosa on ”yhden liikkeen nainen”. Ruokailu minuutissa, mitä siitä ruuasta enempää nauttimaan. Jos kauppareissu venyy kahteen minuuttiin, rutiini kärsii.
Rosan kaltaiset ihmiset ovat luoneet itselleen tiukat rutiinit ja niistä poikkeaminen on
henkinen katastrofi. Ei joustoa mihinkään suuntaan.Minulla on mies, joka töistä tullessaan söi ja oli menossa suihkuun. Olinkin lämmittänyt saunan ja pitikin saunoa. Hänen rutiininsa meni sekaisin. Ei oltu koskaan saunottu tiistaisin.
Loppu iltakin meni sekaisin rutiinien osalta kun saunassa meni se puoli tuntia, 20 minuuttia pitempään, kuin suihkussa olisi mennyt. Olisko aspegren hänellä.. ainakin lievä. Rutiinit ensin, työ ja sitten vasta minä.
Minulla on työkaverina juuri tuollainen tyyppi, joka ikinen päivä samat eväät, kauheaa kiukuttelua jos joutuu jotain muuta syömään. Ruokatauko = eväät juoksun kanssa nokan eteen, suu aukeaa kuin Mr. PacMan :illa eli pää halkeaa kahtia ja koko annos YHDELLÄ nielaisulla alas. Ei sitä kuulema tarvi maistella. Ja heti päikkärit päälle. Nopeimmillaan on unessa ennen kuin on saanut nielaistua. Rutiineista _ei_voi_poiketa_ koska rytmi menee sekaisin ja sitä myöten kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu oli ihan liian hyvännäköinen Rosalle. Onneksi Eetu löytänyt paremman...kaikinpuolin.
Täytyy sanoa, että minusta Rosa oli huomattavasti Eetua paremman näköinen. Niin ne on mielipideasioita nämä ulkonäköjutut, onneksi.
Olivat kyllä ulkoisesti niin samantasoisia kuin olla ja voi.
Molemmat keskivertosuomalaisen näköisiä, tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan lynkkaisi Rosaa ihmisenä pahaksi tuon ohjelman perusteella. Esittelyteksteissäkin Rosa jo sanoi, että toivoisi, että kumppani ottaisi välillä ohjat. He olivat temperamenteiltaan täydet vastakohdat ja Eetu kaikkea muuta kuin sitä, mitä Rosa esittelytekstissä toivoi..
Viimeisessä jaksossa toivoin, että Eetu vihdoista viimein ottaisi ne Rosankin toivomat ohjat käteen, kun asiantuntijat kysyivät heiltä päätöksestä. Rosa oli hiljaa ja halusi antaa Eetun vastata. Ja TAAS ainoa mitä Eetu sai suustaan, oli että "No jos Rosa sanoisi ensin" ??!!!! Eetu antoi itsestään tasan sen kuvan, että jos Rosa olisikin sanonut että hän haluaisi vielä jatkaa, niin Eetukin olisi sanonut että hänkin haluaa.
Tällaisen keskustelunhan myös Vesa ja Sini olivat käyneet, ja Sini kertoi arvostuksensa ja kipinän Vesaa kohtaa syttyneen heti, kun Vesa otti ohjat ja kertoi omat ehtonsa suhteelle, eikä vain myötäillyt Siniä.
Jotta joku toinen voisi ottaa ohjat niin täytyisi itse osata päästää edes hetkeksi irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosan olisi kannattanut ottaa kalenteri esiin, ennekuin edes haki ohjelmaan. Ei olisi alkanut ahdistamaan jo häämatkalla.
Päässä takoi varmaan koko ajan se, kuinka juuri silloin häämatkalla pitäisi olla treenaamassa siihen kisaan. Se oli ykkösenä hänen asteikolla.
Ja tiesi, että kun palaa takaisin häämatkalta, Eetu ei sovi hänen rutiineihinsa ja muutenkaan hän ei ollutkaan valmis erilaiseen, rennompaan elämään. Eikä hänelle tullut mieleenkään, että hänen pitäisi tutustua Eetuun.Rosa on ”yhden liikkeen nainen”. Ruokailu minuutissa, mitä siitä ruuasta enempää nauttimaan. Jos kauppareissu venyy kahteen minuuttiin, rutiini kärsii.
Rosan kaltaiset ihmiset ovat luoneet itselleen tiukat rutiinit ja niistä poikkeaminen on
henkinen katastrofi. Ei joustoa mihinkään suuntaan.Minulla on mies, joka töistä tullessaan söi ja oli menossa suihkuun. Olinkin lämmittänyt saunan ja pitikin saunoa. Hänen rutiininsa meni sekaisin. Ei oltu koskaan saunottu tiistaisin.
Loppu iltakin meni sekaisin rutiinien osalta kun saunassa meni se puoli tuntia, 20 minuuttia pitempään, kuin suihkussa olisi mennyt. Olisko aspegren hänellä.. ainakin lievä. Rutiinit ensin, työ ja sitten vasta minä.Minulla on työkaverina juuri tuollainen tyyppi, joka ikinen päivä samat eväät, kauheaa kiukuttelua jos joutuu jotain muuta syömään. Ruokatauko = eväät juoksun kanssa nokan eteen, suu aukeaa kuin Mr. PacMan :illa eli pää halkeaa kahtia ja koko annos YHDELLÄ nielaisulla alas. Ei sitä kuulema tarvi maistella. Ja heti päikkärit päälle. Nopeimmillaan on unessa ennen kuin on saanut nielaistua. Rutiineista _ei_voi_poiketa_ koska rytmi menee sekaisin ja sitä myöten kaikki muukin.[/quote
Sillä tavalla tämä minun rutiinimieheni on hyvä, että häneen voi luottaa. Hän ei hötkyile. Ja jos sovimme, että lähdetään klo xx, niin minuutilleen lähdetään ja jos sovitaan treffit, hän on minuutilleen paikalla. Extempore ei voi tulla eikä mennä.
Minä en pahemmin suunnittele etukäteen mitään, hän suunnittelee ja tekee planin, jonka sitten toteuttaa planin mukaisesti. Laskut on AINA maksettu ajallaan. Kymmenen ekaa vuotta meni avioliitossa toisiamme ihmetellessä ja viimeiset 2 vuotta ihan OK. Hän taplaa tyylillään, minä omalla tyylilläni. Kai me sitten täydennämme toisiamme tai olemme oppineet sietämään erilaisuuttamme. Ps. Terassin lautojen ruuvien kannat olivat kaikki täsmälleen samansuuntaiset ja kylppärin laatat aivan varmasti suorassa ja oikein asennettu, saumat ja kaikki. Minulla kaikki mitat olisivat heittäneet ja osa ruuveistakin olisi puuttunut tai ollut muuten vain sinne päin ruuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppu iltakin meni sekaisin rutiinien osalta kun saunassa meni se puoli tuntia, 20 minuuttia pitempään, kuin suihkussa olisi mennyt. Olisko aspegren hänellä.. ainakin lievä. Rutiinit ensin, työ ja sitten vasta minä.Minulla on työkaverina juuri tuollainen tyyppi, joka ikinen päivä samat eväät, kauheaa kiukuttelua jos joutuu jotain muuta syömään. Ruokatauko = eväät juoksun kanssa nokan eteen, suu aukeaa kuin Mr. PacMan :illa eli pää halkeaa kahtia ja koko annos YHDELLÄ nielaisulla alas. Ei sitä kuulema tarvi maistella. Ja heti päikkärit päälle. Nopeimmillaan on unessa ennen kuin on saanut nielaistua. Rutiineista _ei_voi_poiketa_ koska rytmi menee sekaisin ja sitä myöten kaikki muukin.[/quote
Sillä tavalla tämä minun rutiinimieheni on hyvä, että häneen voi luottaa. Hän ei hötkyile. Ja jos sovimme, että lähdetään klo xx, niin minuutilleen lähdetään ja jos sovitaan treffit, hän on minuutilleen paikalla. Extempore ei voi tulla eikä mennä.
Minä en pahemmin suunnittele etukäteen mitään, hän suunnittelee ja tekee planin, jonka sitten toteuttaa planin mukaisesti. Laskut on AINA maksettu ajallaan. Kymmenen ekaa vuotta meni avioliitossa toisiamme ihmetellessä ja viimeiset 2 vuotta ihan OK. Hän taplaa tyylillään, minä omalla tyylilläni. Kai me sitten täydennämme toisiamme tai olemme oppineet sietämään erilaisuuttamme. Ps. Terassin lautojen ruuvien kannat olivat kaikki täsmälleen samansuuntaiset ja kylppärin laatat aivan varmasti suorassa ja oikein asennettu, saumat ja kaikki. Minulla kaikki mitat olisivat heittäneet ja osa ruuveistakin olisi puuttunut tai ollut muuten vain sinne päin ruuvattu.Työkaveri vai mies?
Kaunis ja sensuelli nainen. Ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että Rosa käyttäytyi ajoittain huonosti Eetua kohtaan, mutta so what? Paljon pahempaa nähdään arjessa koko ajan. Rosa ei kaikkia miellyttänyt, mutta tuskinpa hän mikään paha ihminen on. Kommenttipalstalla Rosa on saanut osakseen panettelua, kiusaamista, ivailua - sanalla sanoen potenssiin kymmenen huonompaa kohtelua kuin mitä hän missään vaiheessa osoitti Eetua kohtaan. En voi ajatella, että kukaan näistä dissaajista olisi Rosaa parempi ihminen. Toivottavasti nainen saa ammattiapua kestääkseen tämän ryöpytyksen.
Olen mies, eikä Rosa millään tavalla viehätä minua henkisesti eikä fyysisesti. Mutta, olen myös täysin varma, että osa meistä miehistä on kiinnostunut juurikin hänen kaltaisistaan ns. haastavista naisista. Rosa löytää kyllä kumppanin, kunhan ensin selviäisi tästä julkisesta ryöpytyksestä.
O'ou kylläpä vitsin murjaisit. Jätkäporukalla ollaan naurettu, että vain täysmasokisti lähtisi tuon Rosan elämänkumppaniksi. Helvettikin kiehtoo enemmän.
jätkäporukalla.. vauvapalstalla. Hei älä ny naurata emäntä.
Kun ulkonäöstä on puhuttu, niin musta sekä Rosa että Eetu olivat ihan tavallisen näköisiä. En varmaan kiinnostuisi Eetusta baarissa enkä kiinnittäisi Rosaan huomiota kadulla. Eli minusta eivät olleet mitenkään eri tasoa ulkonäköasiassa!
Luonnepuolella pisteet menee Eetulle. Itse en olisi ollut yhtä rauhallinen Rosan kaltaisen tyrannin edessä.
Samaa mieltä. Huonosta käytöksestä ei pidä tehdä normaalia käytöstä.