Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jäänyt ilman kutsua juhliin ja loukkaantunut?

Vierailija
06.11.2018 |

Katkaisitko välit?
Esim. lapsuuden paras ystäväsi meni naimisiin ja jäit ilman kutsua tai kaveripiirissä järjestettiin bileet mutta sinua ei pyydetty mukaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen kertoi että heillä on juhlat, kutsu tulee sitten kun tietävät tarkan päivän.

No kutsua ei kuulunut ja ajattelin että ovat sitten vaan juhlineet pienesti.

Yli vuoden päästä sukujuhlissa toinen sukulainen lipsautti vahingossa jotain näistä juhlista ja kävi ilmi että kaikki muut oli kutsuttu mutta ei meidän perhettä.

Loukkasi ja ihmetytti, kukin toki kutsuu juhliinsa ketä haluaa mutta kun ensin sanottiin että kutsutaan. Ja vielä enemmän loukkasi se että kaikki muut juhlissa olleet salasivat asian meiltä. Syytä en tähän tiedä vieläkään.

Jos postin kautta ovat kutsut pistäneet, niin ne voi vielä tulla. Minulle tuli postia, tämä tapahtuma oli neljä kuukautta aiemmin, tuli toisen kerrankin melkein vuoden myöhässä 

Vierailija
22/25 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus eräässä piirissä ja kun sen kokoontumispaikka vaihtui, niin kukaan ei kertonut sitä minulle. Turha kai sanoa, oliko loukkaavaa. Mutta loppujen lopuksi, en olisi kyllä sinne uuteen paikkaan halunnutkaan ja jätin nämä ihmiset muutenkin sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä loukkaantuisi vaikkei kutsuttaisikaan. En pidä mistään pönötyspippaloista. Tosin lienee pakko osallistua lapsen yp-juhliin muutaman viikon päästä.

Vierailija
24/25 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut kutsua kumppanini ystävän häihin, sillä ainut sallittu avec oli saman katon alla asuva puoliso. Asuimme tuolloin väliaikaisesti eri paikkakunnilla opintojeni takia, mutta olimme aikaisemmin asuneet yhdessä ja seurustelleet useita vuosia pidempään kuin kyseinen hääpari. Loukkaantumiseni oli vähemmän henkilökohtaisista ja enemmän periaatteellisista syistä johtuvaa, mutta kyllä se päähän otti. He ovat sittemmin jo eronneet, minä ja kumppanini emme.

Vierailija
25/25 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä Kutsuin ystäväni Häihin , Hän  ei ymmärättevästä syystä voinut Surunsa vuoksi, tulla häihin hän ei kutsunut, minua vastaavasti  Omiin juhliinsa , kyllä olen loukkaantunut ! Enkä anna Anteeksi koskaan 🙄🤬. 

Olet sekava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme