Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki naiset bi-seksuaaleja?

Vierailija
06.11.2018 |

Nykyään tuntuu ainakin olevan hyvin yleistä naisten keskuudessa tuo bi-seksuaalisuus. En tiedä sitten onko joku muoti ilmiö vai mistä johtuu.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmistö on, mutta onhan naisten bi- ja lesbosuuntautuminen viime aikoina paljon yleistynyt. Siitä voi päätellä ainakin sen että seksuaalinen suuntautuminen ei ole perinnöllistä, ainakaan täysin.

Vierailija
2/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. En minä ainakaan, vaikka toivoisinkin.

Epäilen itsekin että nuorten keskuudessa on paljon sellaista kokeilua. Seukataan saman sukupuolen kanssa vaikka ei ehkä todellisuudessa ole mitään fyysistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Minä olen hetero, mutta valinnut yksinäisyydenihan vain huonojen kokemusten takia. Muuten, sinun äikänmaikkasi oli ainakin epäpätevä, biseksuaalisuudesta en tiedä, tai sitten sinulla on vaan tosi kova kallo.

Vierailija
4/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Sama kuin sanoisit miesten olevan kaikki homoja. Pillereitä syövät naiset ovat kaukana omasta seksuaalisuudestaan. Naisen seksuaalisuus on himoja ja haluja.

Vierailija
5/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole.

Vierailija
6/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, vaikka sitä on joidenkin vaikea sulattaa.

Aina ollaan epäilemässä heterouttani kun pidän naisvartaloa keskimäärin viehättävämpänä kuin miesvartaloa, rakastan tissejä, lusikoin mielelläni ystävien kanssa jne.

Jotkut ihmiset on vaan sillä tavalla s*tanan saappaita, ettei ne käsitä muuta kuin äärimmäistä mustavalkoisuutta ja kaikki on pakko änkeä johonkin muottiin.

Vierailija
7/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos on kuin paita ja peppu jonkun ystävättären kanssa, niin siitäkin jotkut saa vedettyä ihan omituisia johtopäätöksiä.

Vierailija
8/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan ole. Olen hetero eivätkä naiset kiinnosta yhtään.

Vierailija
9/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Yök. En tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa naisiin.

T:N39

Vierailija
10/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat sellaisia "pussailen kaverin kanssa kännissä, joten olen bi" tyyppejä, jotka kuitenkin ovat lopulta parisuhteissa vain miesten kanssa.

Vierailija
11/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei viehäty mistään ”nallekarhuista” ja muista ”vähän vastakkaista perusmiehistä” yms., niin siinäkin on jotain epäilyttävää.

Vierailija
12/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen öf-seksuaali. En tiedä mitä se tarkoittaa mutta päätin että haluan olla sellainen.

Vierailija
13/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siementä nuokin kaipaavat.

T: Sielukas Sonni

Vierailija
14/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaan aseksuaaleja, koska eihän naisia ole koskaan kiinnostanut seksi koko ihmiskunnan historiassa. Väkipakolla me miehet olemme joutuneet naisia rakastelemaan saadaksemme himomme tyydytettyä ja lapset tehtyä.

Vierailija
15/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tuntuu ainakin olevan hyvin yleistä naisten keskuudessa tuo bi-seksuaalisuus. En tiedä sitten onko joku muoti ilmiö vai mistä johtuu.

Jaa missäköhän piireissä? Hassua kun en ole itse tähän "muoti-ilmiöön" törmännyt missään. Itse voin ainakin sanoa, että olen vain ja ainoastaan tuntenut vetoa miehiin.

Vierailija
16/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ollaan epäilemässä heterouttani kun pidän naisvartaloa keskimäärin viehättävämpänä kuin miesvartaloa, rakastan tissejä, lusikoin mielelläni ystävien kanssa jne.

Jotkut ihmiset on vaan sillä tavalla s*tanan saappaita, ettei ne käsitä muuta kuin äärimmäistä mustavalkoisuutta ja kaikki on pakko änkeä johonkin muottiin.

Biseksuaalisuus on juuri se harmaa alue, missä tykätään sekä tisseistä että peniksistä. Jos pidät naisvartaloa viehättävämpänä kuin mies-, niin kyllä sinä silloin jossain määrin bi olet. Miksi sitä kieltämään?

Vierailija
17/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Eivät vaan aseksuaaleja, koska eihän naisia ole koskaan kiinnostanut seksi koko ihmiskunnan historiassa. Väkipakolla me miehet olemme joutuneet naisia rakastelemaan saadaksemme himomme tyydytettyä ja lapset tehtyä.

Ja tämän kommentin toi meille joku sikamiehenä esiintyvä palstamamma.

Vierailija
18/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Varmaan sama prosentti kuin miehistäkin on biseksuaaleja. Naisille sen ilmaisu vaan on hyväksyttävämpää. Toksinen maskuliinisuus kultuurissamme on homofobian taustalla ja estää miehiä olemasta avoimesti omia itsejään.

Vierailija
19/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuus on juuri se harmaa alue, missä tykätään sekä tisseistä että peniksistä. Jos pidät naisvartaloa viehättävämpänä kuin mies-, niin kyllä sinä silloin jossain määrin bi olet. Miksi sitä kieltämään?

En ole ikinä halunnut muuta kuin penistä, joten missä ”bi-seksuaalisuus”?

Se, että tykkään katsella ja hipelöidä tissejä (erityisesti omiani, mutta myös muiden jos ne on sellaset isohkot ja pehmeät) ja katselen mielelläni kauniita naisia, ei tee minusta bisseä.:D

Bi-seksuaalithan haluaa sekä naisia, että miehiä.

Vierailija
20/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olla. Todellakaan. En näe mitään seksikästä naisten kropassa. Tykkään just leveistä hartioista, matalasta äänestä, isoista käsistä...peniksestä. Jahah kiihotuin vähän jo tuon kirjoittamisesta :)

En miljoonasta eurostakaan pystyisi menemään naisen kanssa sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi