Ovatko kaikki naiset bi-seksuaaleja?
Nykyään tuntuu ainakin olevan hyvin yleistä naisten keskuudessa tuo bi-seksuaalisuus. En tiedä sitten onko joku muoti ilmiö vai mistä johtuu.
Kommentit (51)
Niin tai nyt se on sallitumpaa. Mulle kyllä maistuu tuherokin, vaikka miehen kanssa ollut 20 v.
No ei todellakaan ole!! Ajatus jostan fyysisestä naisen kanssa aiheuttaa pahan olon. Ainut turn on on miehet.
N28
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa naisen seksuaalisuus on vapaata, säälin jokaista teistä joka ei ole ollut naisen kanssa. Vaikka kuinka yritätte kieltää asian, ette tule koskaan saamaan miehen kanssa nautintoa. Naisethan ovat aina vakuutelleet miten äänioikeudettomuus, asema miehen holhottavana jne. on suurta nautintoa, joten naiset vain sopeutuvat kaikessa huonoon asemaansa. Lesbonaiset saavat eniten orgasmeja, seuraavaksi bi-naiset ja vähiten heterot. Melkoinen patjan asema. EI miehiä teidän nautintonne kiinnosta. Miehiä kiinnostaa alistaa, esineellistää, pilkata naisia ja hakea naisten kustannuksella omaa nautintoa.
Valtaosa tuntemistani naisista ei omaa omaa seksuaalisuutta, vaan oma minuus on miehen kautta peilattua. Nimi määritetään aina lähimmän miehen kautta, miehen vuoksi suostutaan. Mies saa käydä vieraissa, naisen tulee olla siveä piika.
Toisen naisen kanssa himot pääsevät valloilleen, mitään kulttuuri- tai siveysrajoitteita ei ole. Miehet haluavat naisten olevan joko neitsyitä tai rivoja, mitään välimuotoa ei ole. Nainen ei saa itse valita mitä on, vaan se määrittyy miehen kautta. Vain toisen naisen kanssa nainen on samalla tavalla vapaa kuin miehet.
Tavallaan surullista, ettei tästä voi ihan varmaksi tietää onko provo vai tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, vaikka sitä on joidenkin vaikea sulattaa.
Aina ollaan epäilemässä heterouttani kun pidän naisvartaloa keskimäärin viehättävämpänä kuin miesvartaloa, rakastan tissejä, lusikoin mielelläni ystävien kanssa jne.Jotkut ihmiset on vaan sillä tavalla s*tanan saappaita, ettei ne käsitä muuta kuin äärimmäistä mustavalkoisuutta ja kaikki on pakko änkeä johonkin muottiin.
Miks yrität väkisin tunkea ittes heteron muottiin kun et sitä selvästikään ole. 😅
Minä olen hetero, enkä enää aikuisena todellakaan haluaisi lusikoida siskoni tai naispuolisten ystävieni kanssa, se tuntuisi ällöttävältä.
Mietikääpä nyt vähän! Itekki panisin mieluummin muijia!
- Perussuomalainen -87
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat sellaisia "pussailen kaverin kanssa kännissä, joten olen bi" tyyppejä, jotka kuitenkin ovat lopulta parisuhteissa vain miesten kanssa.
Monet näistä tuntuu olevan nekin miesten huomion kiinnittämiseksi tehtyjä. Eli pohjimmiltaan halutaan MIEHEN huomio ja viehättää miestä pussailemalla toisen naisen kanssa, ei siksi, että olisi kiinnostunut seksuaalisesti toisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Emme.
Esim. ajatus kimpasta 2n+1m ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mikähä nainen minä sitten olen, kun fantasioin useammasta miehestä samaan aikaan? Olenko homomies naisen ruumiissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme.
Mikähä nainen minä sitten olen, kun fantasioin useammasta miehestä samaan aikaan? Olenko homomies naisen ruumiissa?
Mulla sama. Haaveilen olevani hyvännäköinen ja nuori homomies, joka on polyamorisessa suhteessa viiden hyvännäköisen homomiehen miehen. Joukossa olisi niin pitkä ja isokokoinen daddy kuin söpö ja suurisilmäinen twink sekä kaikkea tältä väliltä. Naiset on vaan tiellä, kun miehet panee. Näin se vaan on siskot.
Tuskin. Mutta oon aina viehättynyt myös naisista ja ajatellut sen olevan ihan normaalia. Niin taisi Kiira Korpikin jossain kohtaa todeta :D Yksi tai kaksi naista on, joiden kanssa voisin ajatuksen tasolla kokeilla jotain kivaa yhdessä (ihan siis perus kilttiä suutelua yms) mutta tuskinpa tositilanteessa oikeasti lähtisin tekemään mitään kun en uskalla miehiäkään lähestyä muuta kuin netissä 😅
N32
Emme.