Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia kiinnostaa kulttuurialan miehet?

Vierailija
06.11.2018 |

Erityisesti visuaalisten kulttuurialojen miehet. En viitsi paljastaa omaa alaani tarkkaan, mutta päivätyönä teen insinöörihenkistä hommaa johon liittyy jonkin verran luovuutta, ja vapaa-ajalla teen omia luovia, visuaalisia projekteja, jotka on melko puhtaasti taidetta. Minulla on myös kulttuurialan koulutus, jos se on jonkun mielestä tärkeää. Olen päälle kolkyt mies.

Millaiset naiset mahtaisi pitää tällaisesta miehestä, löytyykö jotain tiettyä ryhmää? Useimmille naisille kai ainoat kiinnostavat luovat miehet on muusikoita?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurialan miehelle sopii sievä nainen, ehkä sihteeri, l,entoemäntä, kosmetologi tms. Uskoisin kulturellia miestä kiinnostavan nainen joka on aina tiptop. Esteettinen vaikutelma on tärkein, kuten miehille aina. Siten nainen voi toimia myös muusana.

Lisäisin tähän, että luovan alan naisia ei välttämättä inspiroi muusana oleminen, joten on haettava jotain enemmän pikkusievää.

Mikä muusa? Ei minua ainakaan mitkään lentoemot kiinnosta.

AP

Kulttuurialan miehiä kiinnostaa aina muusa. Naisen on oltava muusa, ymmärrätkö?

No jos näin on, niin minun muusakseni mistään lentoemosta ei kyllä ole. Toivon että muusallani olisi kaunis mieli, se innoittaa paljon enemmän kuin kuin pelkkä kaunis naama.

AP[/quot

Jos naisen ulkonäkö ei ole sinulle tärkein ( mitä tosin epäilen) - sinulla on sitten paljon valinnanvaraa. Luovan alan naiset eivät välttämättä ole kaikkein ihanteellisimpia. Millainen nainen kiinnostaa sinua itseäsi? Jos tosiaankin haluat naisen jolla on kaunis mieli, sinulla on hurjasti valinnanvaraa koska useimmilla naisilla on kaunis mieli.

" Toivoisin että muusallani olisi kaunis mieli, se innoittaa paljon enemmän kuin pelkkä kaunis naama." Tuosta ilmenee että haet tosiaankin muusaa. Kyllä muusan olisi kaunis oltava sitten, olethan esteetikko jo ammattisi vuoksi.

Vierailija
42/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurialan miehelle sopii sievä nainen, ehkä sihteeri, l,entoemäntä, kosmetologi tms. Uskoisin kulturellia miestä kiinnostavan nainen joka on aina tiptop. Esteettinen vaikutelma on tärkein, kuten miehille aina. Siten nainen voi toimia myös muusana.

Lisäisin tähän, että luovan alan naisia ei välttämättä inspiroi muusana oleminen, joten on haettava jotain enemmän pikkusievää.

AP

No jos näin on, niin minun muusakseni mistään lentoemosta ei kyllä ole. Toivon että muusallani olisi kaunis mieli, se innoittaa paljon enemmän kuin kuin pelkkä kaunis naama.

AP

Varmasti lentoemolla on kaunis mieli. Ei lentoemoksi valita ihmistä jolla on ruma luonne. Sellaisesta ei ole asiakaspalveluun. Olet liian ennakkoluuloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista naisista itse kiinnostut?

Vierailija
44/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Varmasti lentoemolla on kaunis mieli. Ei lentoemoksi valita ihmistä jolla on ruma luonne. Sellaisesta ei ole asiakaspalveluun. Olet liian ennakkoluuloinen.

Niin vaikka sitten...

Näköjään sain noin viisi vastausta siitä aiheesta, mistä toivoin keskustelua.

AP

Vierailija
45/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista naisista itse kiinnostut?

Vastasin tähän jo

AP

Vierailija
46/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos haluat tavata ammattitaiteilijoita, niin ala käymään näyttelynavajaisissa. Siellä voit luontevasti jutella teoksista ja pyytää jatkamaan juttua vaikka kahvikupin äärellä myöhemmin.

Kuulostat juuri hyvältä paketilta taiteilijan puolisoksi. Miehillä joskus ongelmana on se, että suhtautuu kilpailevasti naisen ammattimaiseen luovaan työhön. Sinun työsi toisi vakautta ja turvaa, mitä moni taiteilija arvostaa. Kunhan muistat avoimesti arvostaa naisen luovuutta, olet aikamoinen saalis.

Romanttisesti puhut mielen kauneudesta :) tuollainen puhe puree taiteilijanaiseen.

Naiselta voi saada jalat alta kauniilla sanoilla ja arvostavalla puheella. Herkät taiteilijanaiset osaavat tällaista arvostaa. Tosin saattavat olla myös aika ujoja. Taidealalla se ulkonäkö ei ole niin tärkeää toisin kuin ajatusmaailma. Kulttuuriala on myös naisvaltainen, uusi miekkonen näyttelynavajaisissa voi hyvinkin herättää naisen uteliaisuuden ja kiinnostuksen.

Rohkeutta ja heittäytymistä! Uskoisin että ennen pitkää nappaa :)

- ammattitaiteilija, nainen

Vierailija
47/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman, nimenomaan todella älykkäänkin lentoemännän. Ovat lisäksi kauniita myös ulkoisesti. Ja ohessa sitten se asiakaspalveluun, kaikkea muuta kuin aina helpoissa olosuhteissa sopiva asenne.

Vierailija
48/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu abikaasa pani porgandi oma tagumikku! Me ei saa sellest välja! Abi!

Vierailija
49/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ihmisiä kiinnostaa joku pelkästään tämän ammatillisen taustan perusteella? Minä kun luulin, että parisuhteen muodostumiseen tarvitaan vähän jotain muutakin.

Vierailija
50/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset neuroottiset naiset, jotka olisivat halunneet saada urookseen lukion parhaimman jääkiekon pelaajan, mutta heidän ulkonäkönsä ei riittänyt siihen. Heillä on 20 kissaa, joko 30kg ylipainoa tai useita kiloja alipainoa, itse neulotut kirjavat vaatteet, pienet tulot, hennavärjätty tukka, lävistyksiä (kinkyimmillään genitaaleissa) ja he toivovat elämänsä rakkautta.

Miksi ihmeessä joku haluaisi rinnalleen jääkiekon pelaajan?

Vierailija
51/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kultturialaa opiskelevana naisena, inhoan alaa opiskelevien miesten habitusta. Ihme naismaisia neitejä. MInun ihannemieheni näyttää mieheltä, joka osaa tehdä remonttihommia, eikä pieneltä, laihalta , rillipäiseltä hiireltä, joka istuu koneen ääressä, eikä tiedä, mikä on vasara.

Vierailija
52/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovalla-alalla toimiva nainen ja jostain syystä en kiinnostu luovien alojen miehistä. Syyksi olen miettinyt sitä, että persoonamme ja tekemisemme ovat liian lähellä toisiaan. Itsensä kaltaiseen on vaikea ihastua ;)

Vierailija
53/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tainnu tavata kuvanveistäjiä...

Vierailija
54/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua! Olen kirjallisuuden maisteri ja opiskellut myös luovaa kirjoittamisessa, duunissa mainosalalla. Innostun luovista ihmisistä. Minut löytää OkCupid-deittipalvelusta, jota suosittelen sinullekin. Siellä arvostetaan kulttuuria ja luovuutta.

Vierailija
55/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kultturialaa opiskelevana naisena, inhoan alaa opiskelevien miesten habitusta. Ihme naismaisia neitejä. MInun ihannemieheni näyttää mieheltä, joka osaa tehdä remonttihommia, eikä pieneltä, laihalta , rillipäiseltä hiireltä, joka istuu koneen ääressä, eikä tiedä, mikä on vasara.

En tiedä mitä alaa opiskelet, mutta et ole varmaan nähnyt kovinkaan paljoa kulttuurialan edustajia.

Vierailija
56/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos haluat tavata ammattitaiteilijoita, niin ala käymään näyttelynavajaisissa. Siellä voit luontevasti jutella teoksista ja pyytää jatkamaan juttua vaikka kahvikupin äärellä myöhemmin.

Kuulostat juuri hyvältä paketilta taiteilijan puolisoksi. Miehillä joskus ongelmana on se, että suhtautuu kilpailevasti naisen ammattimaiseen luovaan työhön. Sinun työsi toisi vakautta ja turvaa, mitä moni taiteilija arvostaa. Kunhan muistat avoimesti arvostaa naisen luovuutta, olet aikamoinen saalis.

Romanttisesti puhut mielen kauneudesta :) tuollainen puhe puree taiteilijanaiseen.

Naiselta voi saada jalat alta kauniilla sanoilla ja arvostavalla puheella. Herkät taiteilijanaiset osaavat tällaista arvostaa. Tosin saattavat olla myös aika ujoja. Taidealalla se ulkonäkö ei ole niin tärkeää toisin kuin ajatusmaailma. Kulttuuriala on myös naisvaltainen, uusi miekkonen näyttelynavajaisissa voi hyvinkin herättää naisen uteliaisuuden ja kiinnostuksen.

Rohkeutta ja heittäytymistä! Uskoisin että ennen pitkää nappaa :)

- ammattitaiteilija, nainen

Kiitos vinkeistä :)

Saako niihin näyttelynavajaisiin mennä tosta noin vaan? Olen ollut vain muutaman kerran näyttelyn avajaisissa, ja sen kerran kun menin avajaisiin ilman että minua oli pyydetty, niin tuntui että en ole tervetullut ja että joku tuijotteli silleen "mitä toi täällä tekee?". Voi tietty olla, että mieli teki tepposet, mutta ihan tosissaankin kyllä jos arvioin asiaa, niin esim. yksi nainen jonka tiedän olevan ammattitaiteilija ja tiedän olevan jollain tavalla näkyvä hahmo tämän kaupungin taiteilijaskenessä, tuntui katselevan jotenkin nenänvartta pitkin. Harmitti, kun olin vielä tullut sinne avaijaisiin ihan siksi että näkisin ne taulut ja kuulisin taiteilijan ehkä kertovan työskentelyprosessista jotain, mutta lähdin siitä galleriasta sitten "I'll get me coat" -tyyppisesti takavasemmalle, kun tuntui että kutsumattomasta vieraasta ei ehkä tykätty.

AP

Vierailija
57/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ertu viss um að þú sért ekki hommi? Þú hljómar eins og hommi. Ert þú eins og dildó? Hefur þú heimsótt alltaf á Penis Museum? Ég hef, það var frábært!

Vierailija
58/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet miettii jopa ammatinvalinnassaan että kuka heistä kiinnostuu?

Vierailija
59/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä alaa opiskelet, mutta et ole varmaan nähnyt kovinkaan paljoa kulttuurialan edustajia.

Nimenomaan. Siellä hiki ja pieru haisee kun ammattimainen näyttelijä tai kuvataiteilija työskentelee.

Vierailija
60/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Siellä hiki ja pieru haisee kun ammattimainen näyttelijä tai kuvataiteilija työskentelee.

Totta kai, mutta he eivät ole kuvailemiasi henkilöitä. Ehkä ihan pieni osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi