Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia kiinnostaa kulttuurialan miehet?

Vierailija
06.11.2018 |

Erityisesti visuaalisten kulttuurialojen miehet. En viitsi paljastaa omaa alaani tarkkaan, mutta päivätyönä teen insinöörihenkistä hommaa johon liittyy jonkin verran luovuutta, ja vapaa-ajalla teen omia luovia, visuaalisia projekteja, jotka on melko puhtaasti taidetta. Minulla on myös kulttuurialan koulutus, jos se on jonkun mielestä tärkeää. Olen päälle kolkyt mies.

Millaiset naiset mahtaisi pitää tällaisesta miehestä, löytyykö jotain tiettyä ryhmää? Useimmille naisille kai ainoat kiinnostavat luovat miehet on muusikoita?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen visuaalisella alalla, mutta en muista koskaan varsinaisesti kiinnostuneeni oman alan miehistä. Muusikot ovat asia erikseen. Luovuus kuitenkin kiehtoo.

Vierailija
22/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen visuaalisella alalla, mutta en muista koskaan varsinaisesti kiinnostuneeni oman alan miehistä. Muusikot ovat asia erikseen. Luovuus kuitenkin kiehtoo.

Mikä siinä sitten on, että oman alasi miehet eivät ole kiinnostaneet?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisempaa on, millaisista naisista itse kiinnostut.

Vierailija
24/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmille naisille kai ainoat kiinnostavat luovat miehet on muusikoita?

Minä ainakin olen enemmän kallellani kirjailijoihin. Luonnollisesti, koska pidän kirjoista ja lukemisesta.

Vierailija
25/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ketkä tahansa naiset, jos olet sosiaalisesti taitava ja kivan näköinen.

Eiköhän naiset kiinnostu miehestä vaikka se olisi ammatiltaan lappuliisa, jos se on sosiaalisesti taitava ja komea. Melko suuri osa miehistä ei kuitenkaan ole näitä asioita, arvaat varmaan myös olenko minä...

AP

Meinasin jo vastata, sitten näin tämän.

Eli miksi edes kysyit, kun näköjään jo mukamas tiedät.

Terveisin akateemisen kulttuurikodin kasvatti joka on myöhemminkin päinvastoin suosinut sitä, josko miehestä jotain kulturellia löytyy. Samalla kuitenkin niin, että kaikki moinen uhriutuminen aina ja automaattisesti turn off.

Vierailija
26/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän naiset kiinnostu miehestä vaikka se olisi ammatiltaan lappuliisa, jos se on sosiaalisesti taitava ja komea. Melko suuri osa miehistä ei kuitenkaan ole näitä asioita, arvaat varmaan myös olenko minä...

AP

Arvasinkin, että teit tämän aloituksen vain levittääksesi harhaista kuvitelmaasi, että naisille ei kelpaa kuin rikkaat ja komeat. 

Vierailija
27/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten on, että oman alasi miehet eivät ole kiinnostaneet?

AP

Usein liian sisäänpäinkääntyneitä, hiljaisia tai sitten jotenkin liian itseään täynnä. Mutta luultavasti ei ole vain oikea ihminen sattunut kohdalle.

Vierailija
28/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Arvasinkin, että teit tämän aloituksen vain levittääksesi harhaista kuvitelmaasi, että naisille ei kelpaa kuin rikkaat ja komeat. 

Sneaky kilttimiesuhriutumisväninä. Pisteet toki edes yrityksestä.

Vierailija
29/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellisempaa on, millaisista naisista itse kiinnostut.

Kiinnostun taidealoilta varsinkin kuvataiteilijoista, siis ihan ehdoista aidoista taitelijoista. Näissä on tosi kiinnostavia naisia. Harmi vain, etten ole kovin syvällä "piireissä", eli en tunne mitenkään kovin paljoa tätä ammattitaiteilijaporukkaa. 

Taidealojen ulkopuolelta olen huomannut tykkääväni mm. monista yliopistotaustaisista naisista, esim. jos mietin tuntemiani naisia, niin maantieteilijät ja biologit ovat kivoja, ja jotkut humanistit joiden tarkempia opiskelualoja en muista. Mutta en minä ole tällaistenkaan naisten piireissä mitenkään vahvasti. Ylipäätään lähimmät kaveripiirini ovat aika miesvoittoisia.

AP

Vierailija
30/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurialan mies on teatteriohjaaja, musiikkitalon projektipäällikkö, taidegallerian omistaja, ateneumin hankepäällikkö, museojohtaja tai oopperan kummitus.

Kulttuurista, tieteestä ja taiteesta kiinnostuneita naisia kiinnostaa. Kaikki ystäväni ovat kultturelleja.

Museokortti on ja välillä HSO kausikortti.

Vierailija
31/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sneaky kilttimiesuhriutumisväninä. Pisteet toki edes yrityksestä.

Tä? Älkää nyt aloittako.

AP

Vierailija
32/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Terveisin akateemisen kulttuurikodin kasvatti joka on myöhemminkin päinvastoin suosinut sitä, josko miehestä jotain kulturellia löytyy. Samalla kuitenkin niin, että kaikki moinen uhriutuminen aina ja automaattisesti turn off.

Siellä luetaan niinku piru raamattua.

AP

Vierailija
33/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurialan miehelle sopii sievä nainen, ehkä sihteeri, l,entoemäntä, kosmetologi tms. Uskoisin kulturellia miestä kiinnostavan nainen joka on aina tiptop. Esteettinen vaikutelma on tärkein, kuten miehille aina. Siten nainen voi toimia myös muusana.

Vierailija
34/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriala tekee vanhojen mummojen juttuja.

Vierailija
35/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurialan miehelle sopii sievä nainen, ehkä sihteeri, l,entoemäntä, kosmetologi tms. Uskoisin kulturellia miestä kiinnostavan nainen joka on aina tiptop. Esteettinen vaikutelma on tärkein, kuten miehille aina. Siten nainen voi toimia myös muusana.

Lisäisin tähän, että luovan alan naisia ei välttämättä inspiroi muusana oleminen, joten on haettava jotain enemmän pikkusievää.

Vierailija
36/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tähän, että luovan alan naisia ei välttämättä inspiroi muusana oleminen, joten on haettava jotain enemmän pikkusievää.

Mikä muusa? Ei minua ainakaan mitkään lentoemot kiinnosta.

AP

Vierailija
37/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siellä luetaan niinku piru raamattua.

AP

Ja? Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Sitä saa, mitä tilaa.

Kaipaat kultturellia naista, mutta samalla yleistät naiset sinne johonkin älyllisesti ameeban tasolle.

Kuten sanottua, ei tätä tarvi pohtia sen enempää.

Vierailija
38/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kulttuurialan miehiä kiinnostaa aina muusa. Naisen on oltava muusa, ymmärrätkö?

Vierailija
39/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kulttuurialan miehiä kiinnostaa aina muusa. Naisen on oltava muusa, ymmärrätkö?

No jos näin on, niin minun muusakseni mistään lentoemosta ei kyllä ole. Toivon että muusallani olisi kaunis mieli, se innoittaa paljon enemmän kuin kuin pelkkä kaunis naama.

AP

Vierailija
40/73 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosi on läski yh jolla on autonrenkaita viiltelevä ongelmalapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi