Millaisia naisia kiinnostaa kulttuurialan miehet?
Erityisesti visuaalisten kulttuurialojen miehet. En viitsi paljastaa omaa alaani tarkkaan, mutta päivätyönä teen insinöörihenkistä hommaa johon liittyy jonkin verran luovuutta, ja vapaa-ajalla teen omia luovia, visuaalisia projekteja, jotka on melko puhtaasti taidetta. Minulla on myös kulttuurialan koulutus, jos se on jonkun mielestä tärkeää. Olen päälle kolkyt mies.
Millaiset naiset mahtaisi pitää tällaisesta miehestä, löytyykö jotain tiettyä ryhmää? Useimmille naisille kai ainoat kiinnostavat luovat miehet on muusikoita?
Kommentit (73)
Sellaiset neuroottiset naiset, jotka olisivat halunneet saada urookseen lukion parhaimman jääkiekon pelaajan, mutta heidän ulkonäkönsä ei riittänyt siihen. Heillä on 20 kissaa, joko 30kg ylipainoa tai useita kiloja alipainoa, itse neulotut kirjavat vaatteet, pienet tulot, hennavärjätty tukka, lävistyksiä (kinkyimmillään genitaaleissa) ja he toivovat elämänsä rakkautta.
Ihan ketkä tahansa naiset, jos olet sosiaalisesti taitava ja kivan näköinen.
Jos olet mukava, kohtelias ja luotettava mies, niin monenlaiset naiset kiinnostuvat sinusta.
Itse olen humanistisen koulutuksen saanut nainen ja parisuhteessa kulttuurialalla työskentelevän miehen kanssa.
Varmaan saman alan naisia. Omasta mielestäni kulttuurialan miehet eivät ole kovin miehekkäitä.
Me kulttuurialan miehet tapaamme olla köyhiä. Harvaa kiinnostaa.
Mä en kestä taideihmisiä ollenkaan, mutta tämä on vain minun kokemukseni (olen luonnontieteisiin kallellaan).
Noista muusikoista innostuu käsittääkseni enimmäkseen bändärihenkiset naiset. Luulen, että taiteellisilla naisilla on hieman laajempi arvostus alan eri muotoja kohtaan. Toisaalta eikö taidepiireissä yleensä mennä kuppikunnittain, tyyliin näyttelijät leikkii näyttelijöiden kanssa ja maalarit maalarien?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ketkä tahansa naiset, jos olet sosiaalisesti taitava ja kivan näköinen.
Eiköhän naiset kiinnostu miehestä vaikka se olisi ammatiltaan lappuliisa, jos se on sosiaalisesti taitava ja komea. Melko suuri osa miehistä ei kuitenkaan ole näitä asioita, arvaat varmaan myös olenko minä...
AP
Mua ainakin, itse olen varmaankin samalla alalla ja ehkä aika erikoinen tyyppi, ainakin niiden ihan tavallisten mielestä... Veikkaan että sellaisia tavallisia, nättejä kaupallisen tai sosiaali/hoitoalan neitokaisia ei kiinnosta ellet ole kivannäköinen, mahdollisesti trendikäskin ja sosiaalisesti kyvykäs, koska sellaisena ei ole mitään väliä, millä alalla olet. Muakin kyllä kiinnostaa ne muusikot enemmän kuitenkin, koska en jaksa lätistä näistä omista hommista puolison kanssa tai ainakaan asettua vertailutilanteeseen taidoissa, mutta haluan silti parikseni luovan henkilön.
Yleeesä ihhmiset kiinnostuuu toiisistaan helpommmin kun on samankaltaaiset kiinnnostukseenkohteet ja jutttua piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset neuroottiset naiset, jotka olisivat halunneet saada urookseen lukion parhaimman jääkiekon pelaajan, mutta heidän ulkonäkönsä ei riittänyt siihen. Heillä on 20 kissaa, joko 30kg ylipainoa tai useita kiloja alipainoa, itse neulotut kirjavat vaatteet, pienet tulot, hennavärjätty tukka, lävistyksiä (kinkyimmillään genitaaleissa) ja he toivovat elämänsä rakkautta.
Onko average janella vähän vaikeeta kun toiset elää omalla tavallaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Me kulttuurialan miehet tapaamme olla köyhiä. Harvaa kiinnostaa.
En ole varakas, ja toivon että jos jonkun ihanan naisen löydän, niin se ei elättelisi toiveita mistään ökyelämästä. Kuitenkin, viimeaikoina ole päässyt tekemään sellaisia tosiaan enempi insinöörityyppisiä hommia, joista olen kyllä saanut ihan mukavaa palkkaa. En tarkoita isoa palkkaa, mutta sellaista että en ole persaukinen kumminkaan. (Toki nämä asiat on suhteellisia; jonkun etelähelsinkiläisen asianajajanaisen mielestä olen varmaan sietämättömän köyhä ja ällöttävä luuseri, mutta sille ei sitten voi mitään...)
AP
Olen itse ammattimuusikko, ja olen seurustellut/heilastellut toisten muusikoiden, näyttelijöiden ja taiteilijoiden kanssa. Joku teurastaja tai turkistarhuri ei voisi vähempää kiinnostaa.
Hippejä ja hörhöjä. Niitä joita naismaiset piirteet miehessä ei inhota.
Mua kiinostaa tietynlaiset boheemit taiteilijasielut. Itse olen Sosiaalialalla johtavassa asemassa ja tulotasoni on aika hyvä. Mieheltä vaadi yhtä hyvää tai parempia tuloja. Muuten taiteellisuus ei ole este.
Minä olen nörtti ja taiteellisella alalla, mieheni on myös. Että varmaan sellaiset jotka ymmärtävät taiteellisia ambitioita ja niiden vaatimaa aikaa.
Vähän itsevarmuutta siihen omaan olemiseen, suurin osa miehistä on aika komeita kun löytävät tyylinsä, eivät ole täysin homssuisia ja käyttäytyvät edes suht itsevarmasti.
Luulisi naisen löytämisen olevan helppoa kulttuuripiireissä? Eihän siellä ole heteromiehiä nimeksikään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulkonäöstä. Vankikarkurin näköinen luovissa töissä oleva humanistimies ei ainakaan ole kovassa huudossa
En ole humanisti itse, mutta mistä lähtien humanistimiehet ovat näyttäneet vankikarkureilta?
AP
Oon itse "päivätöissä" sosiaalisuutta vaativassa isossa firmassa. Kuitenkin myös herkkä musiikkiharrastaja humanisti. Ehdottomasti kiinnostaa enemmän oman tien kulkija ja luova ajattelija kuin tilipussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulkonäöstä. Vankikarkurin näköinen luovissa töissä oleva humanistimies ei ainakaan ole kovassa huudossa
En ole humanisti itse, mutta mistä lähtien humanistimiehet ovat näyttäneet vankikarkureilta?
AP
Ei mistään, kuvailin vain itseni ja flaksini. Pointti oli siinä, että olisi kai syytä näyttää tietynlaiselta, kun on tietynlaisissa piireissä. Eli ulkonäöllä on vaikutusta, mutta sen varmasti tiesitkin