Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatko salaisiin numeroihin

Vierailija
06.11.2018 |

Itse en vastaa jos tietoja ei saa esim fonectasta

Vastaatko salaisiin numeroihin

Vaihtoehdot

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tk-lääkäri soitti sovittuun aikaan ja näytössä näkyi "yksityinen numero". Näin Hgissä. Hyksin erikoislääkäri taas soitti ihan numero näkyvissä eikä aikaa ollut sovittu kellontarkasti.

Näin täälläkin. Tk:sta soittelevat yksityisellä numerolla tiettynä aikana ja sairaalasta näkyvällä numerolla milloin sattuu.

Vierailija
42/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa.

Jos jollain on tärkeää asiaa, laittaakoon tekstiviestin.

Nyt syksyn aikana opin että sairaalasta soittaessa näkyy mistä soitetaan.

02 ja 03 alkuiset ovat yleensä viranomaisia.

Tavalliset numerot yleensä markkinoivat tai haluavat että osallistun johonkin galluppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina kun joku soittaa.  En ymmärrä ihmisiä jotka ei uskalla vastata, ihme pellejä. 

Jos siellä onkin lehtimyyjä tai vitamiinikauppias niin osaan sanoa kohteliaasti jos en halua heidän palvelua. 

Vierailija
44/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mihinkään puheluun jos numero ei ole tallennettu puhelimeeni paitsi jos tiedän että minulle soitetaan jostain esim. paketin tuoja tai lääkäri.

Vierailija
45/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin. Tien päältä poliisilta, ilmoittivat että lapsi on just lähtenyt ambulanssilla koti keskussairaalaa.

Osaan kyllä toimia epämääräisten soittajien kanssa muutenkin, kuin olemalla vastaamatta.

Vierailija
46/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten vastaan. En kyllä vastaa tutuillekaan jos ei jaksa olla sosiaalinen just silloin kun puhelin pärähätää.

Vierailija
47/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mihinkään numeroihin, joita en tunne. Jos on oikeaa asiaa, voi laittaa tekstarin. Puhelinmyyjä siellä kuitenkin on vain tähän asti aina ollut. Numerot tarkistan netistä ja laitan mustalle listalle.

Vierailija
48/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä (lähinnä nuorten) ihmisten haluttomuutta vastata puhelimeen. Olen itse sellaisessa työssä, että soittelen nuorille paljonkin ja asiani on ihan positiivinen (tyyliin: "olet saanut opiskelupaikan"), mutta nuoret eivät nykyään vastaa. Kai he pelkäävät puhua tuntemattomien kanssa. Tai jotain.

Vierailija
49/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. Olen niin fiksu ja filmaattinen, että osaan käsitellä senkin tilanteen, että soittaja olisi esim. puhelinmyyjä. Salaisista numeroista tosin yleensä eivät puhelinmyyjät soita, vaan asia on tärkeämpi.

Vierailija
50/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään ymmärrä (lähinnä nuorten) ihmisten haluttomuutta vastata puhelimeen. Olen itse sellaisessa työssä, että soittelen nuorille paljonkin ja asiani on ihan positiivinen (tyyliin: "olet saanut opiskelupaikan"), mutta nuoret eivät nykyään vastaa. Kai he pelkäävät puhua tuntemattomien kanssa. Tai jotain.

Joo, oma teini ihan hätkähtää, jos joku soittaa eikä laita viestiä. Vaikka soittaja olisi kaveri.

Vierailija
51/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan totta kai. Viimeksi viime viikolla soitettiin siitä että olin voittanut arpajaisissa (en muistanut että olin osallistunut). Edellisellä kerralla soitti lääkäri joka ilmoitti etten saakaan aloittaa kirjoittamaansa lääkekuuria koska labra-arvoissa oli ollut jotain häikkää, eikä lääke siten sopinutkaan minulle. Lehtimyyjistä pääsee kyllä eroon sanomalla päättäväisesti että ei kiinnosta.

Vierailija
52/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, teinit on niin pöljiä

Vierailija
53/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan koska faijalla on salainen numero.

Vierailija
54/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan itse, koska esim. jos terveydenhuollosta soitetaan, on numero tuntematon. Itselläni myös on salainen numero ja kerran soitin erään yrityksen numeroon. Sieltä vastattiin HALOO? Kysyin minne puhelu tuli, silloin vastasi yrityksen nimen. Kysyin miksi yritysnumeroon vastataan haloo. Sieltä kerrottin, että jos soittaja ei halua kertoa kuka on (tai jotain vastaavaa sanoi), niin hänkään ei kerro mihin puhelu tulee. Ei näköjään ollut rahantarvetta tällaisella firmalla.

Saanko kysyä mistä alapeukut? Missään muualla ei salainen numeroni ole aiheuttanut ongelmaa kuin tuolla.

No olikos tuo nyt isokin ongelma?

Tiedätkös kun yrittäjillekin, ja yrittäjille varsinkin, soittelee kaikenlaiset rahankerjurit ja turhaakin turhemman palvelun tai krääsän tyrkyttäjät ja jopa suoranaiset huijarit. Niiden perinteisten lehtikauppiaiden ja gallup-kyselijöiden lisäksi. Saattaa tulla useita puheluita päivässä, jopa 90% henkilöyrityksen puheluista on turhia. Eikä näille kiinnosta antaa yhtään ylimääräistä tietoa. Yleensä tuntemattomasta numerosta soittavat on jotain ulkolaisia kaupustelijoita tms. Asiakkaat harvemmin enää nykyään soittavat tuntemattomasta, mutta niinkin voi käydä, joten pakko kuitenkin vastata. Harkitsin näistä syistä itse laittavani yrityksen numeron salaiseksi, saahan sen nettisivuilta ne, jotka tarvii.

Vierailija
55/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, koska jostain syystä työnantajat soittavat monesti salatuista numeroista, joten jos jätän vastaamatta, saattaa hakemani työpaikka mennä sivun suun.

Vierailija
56/62 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan itse, koska esim. jos terveydenhuollosta soitetaan, on numero tuntematon. Itselläni myös on salainen numero ja kerran soitin erään yrityksen numeroon. Sieltä vastattiin HALOO? Kysyin minne puhelu tuli, silloin vastasi yrityksen nimen. Kysyin miksi yritysnumeroon vastataan haloo. Sieltä kerrottin, että jos soittaja ei halua kertoa kuka on (tai jotain vastaavaa sanoi), niin hänkään ei kerro mihin puhelu tulee. Ei näköjään ollut rahantarvetta tällaisella firmalla.

Saanko kysyä mistä alapeukut? Missään muualla ei salainen numeroni ole aiheuttanut ongelmaa kuin tuolla.

No olikos tuo nyt isokin ongelma?

Tiedätkös kun yrittäjillekin, ja yrittäjille varsinkin, soittelee kaikenlaiset rahankerjurit ja turhaakin turhemman palvelun tai krääsän tyrkyttäjät ja jopa suoranaiset huijarit. Niiden perinteisten lehtikauppiaiden ja gallup-kyselijöiden lisäksi. Saattaa tulla useita puheluita päivässä, jopa 90% henkilöyrityksen puheluista on turhia. Eikä näille kiinnosta antaa yhtään ylimääräistä tietoa. Yleensä tuntemattomasta numerosta soittavat on jotain ulkolaisia kaupustelijoita tms. Asiakkaat harvemmin enää nykyään soittavat tuntemattomasta, mutta niinkin voi käydä, joten pakko kuitenkin vastata. Harkitsin näistä syistä itse laittavani yrityksen numeron salaiseksi, saahan sen nettisivuilta ne, jotka tarvii.

Eikö sellaisen kaupustelu kiellon saa haettua

Vierailija
57/62 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa? Koitatko päästä irti yhteyksistäsi alamaailmaan?

Vierailija
58/62 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mihinkään numeroihin, joita en tunne. Jos on oikeaa asiaa, voi laittaa tekstarin. Puhelinmyyjä siellä kuitenkin on vain tähän asti aina ollut. Numerot tarkistan netistä ja laitan mustalle listalle.

Miksi ihmeessä? Oletko siis joku hiukan alikehittynyt pelkuri?

Vierailija
59/62 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun turnipsi on sekaisin, en vastaa, siellä voi olla ihminen.

Vierailija
60/62 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa? Koitatko päästä irti yhteyksistäsi alamaailmaan?

Lol, en vaan kun puheluita tulee niin paljon päivän aikana, että vastaan vain ei salattuihin kun ehdin, en jaksa muihin vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme