Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alettiin seurustelemaan - mies möi autonsa ja minusta tuli kuski

Vierailija
06.11.2018 |

Ollaan seurusteltu miehen kanssa noin vuosi. Heti kun juttu muuttui vakavammaksi, mies möi autonsa ja minulle lankesi kuskin rooli. Työmatkat hän hoitaa julkisilla, mutta lainaan hänelle autoa harrastuksiin ja muihin menoihin. Viikonloppumatkat, kauppareissut jne. tehdään aina mun autolla ja yhteiseen harrastuspaikkaan mies pääsee tietenkin kyydilläni - ovelta ovelle.

Minulle tämä olisi muuten OK, mutta ärsyttää kun mies kehuskelee kuinka paljon rahaa säästää ja kuinka paljon voi nyt käyttää muihin asioihin rahaa kun autoa ei ole. Hän toki satunnaisesti osallistuu bensakuluihin, mutta minulle lankeaa tietenkin huollot, vakuutukset jne. Tienaan melkeinpä vain puolet mitä hän, joten kontrasti on erityisen suuri. Lisäksi hän vaatii aina saada ajaa koska olen kuulemma huono kuski. Vaihtoehtona on kuunnella jatkuvaa arvostelua, kuinka ajan väärin.

Ärsyttää.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei maksa puolia? Jos ei suostu, niin lopeta kuskaus. Oletpas kynnysmatto.

Vierailija
2/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ilmoita myyväsi omakin autosi pois, niin sinäkin säästät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen osa pari suhteessa, lopeta ulinasi.

Vierailija
4/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mietin pisa tuloksia ja hämmästyn naisten "älykkyydestä" uudelleen ja uudelleen.Ilmakos rajat auki porukka on täynnä naisia

Vierailija
5/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä auto seisontavakuutukseen ja sano että ei ole juuri varaa maksaa nyt vakuutusmaksuja.

Mies

Vierailija
6/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu mies, kun säästää eukkonsa kustannuksella. Ala ottaa maksua siltä.

Vierailija
7/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut hyväksikäyttöön? Pelkäätkö, että mies jättää?

Vierailija
8/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jos nyt jo noin niin mietipä miten yhteinen talous sujuu.

Vierailija
9/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Ihmettelen, että hän antaa sinun käyttää nettiä keittiössä.

Vierailija
10/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en voi myydä autoa koska työmatka on melkein mahdoton hoitaa julkisilla ja tarvin autoa työssäni päivittäin. Lisäksi harrastuspaikkaan kulkeminen ja välineiden roudaus olisi haastavaa.

Tuskin edes ärsyttäisi, ellei mies kerskailisi kuinka pystyi tässäkin kuussa ostamaan sitä ja tätä ja tekemään minkäkin reissun kun rahaa on ihan eritavoin käytössä. Tänään ihmetteli, kuinka mulla ei ole varaa lähteä viikonlopuksi Lontooseen tuosta vaan. Kunma juttu.

-ap

Vierailija
11/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivatkan miehen hyvät puolet, jos hän nyt jo aliarvio ja haukkuu sinua, hyväksikäyttää sinua taloudellisesti ja vielä ylpeilee sillä.

Miten keskinäiset ruokakulut on jaettu? Tuleeko mies aina sinun luo syömään, kun sinä olet ostanut ruokatarpeita?

Vierailija
12/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan seurusteltu miehen kanssa noin vuosi. Heti kun juttu muuttui vakavammaksi, mies möi autonsa ja minulle lankesi kuskin rooli. Työmatkat hän hoitaa julkisilla, mutta lainaan hänelle autoa harrastuksiin ja muihin menoihin. Viikonloppumatkat, kauppareissut jne. tehdään aina mun autolla ja yhteiseen harrastuspaikkaan mies pääsee tietenkin kyydilläni - ovelta ovelle.

Minulle tämä olisi muuten OK, mutta ärsyttää kun mies kehuskelee kuinka paljon rahaa säästää ja kuinka paljon voi nyt käyttää muihin asioihin rahaa kun autoa ei ole. Hän toki satunnaisesti osallistuu bensakuluihin, mutta minulle lankeaa tietenkin huollot, vakuutukset jne. Tienaan melkeinpä vain puolet mitä hän, joten kontrasti on erityisen suuri. Lisäksi hän vaatii aina saada ajaa koska olen kuulemma huono kuski. Vaihtoehtona on kuunnella jatkuvaa arvostelua, kuinka ajan väärin.

Ärsyttää.

Onhan tuo ongelma mutta ei sinusta selityksesi mukaan mitään kuskia varsinaisti tullut.

Vierailija
13/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle, että jos jatkossa aikoo käyttää ja lainailla autoasi, hän maksaa puolet kuluista. Tai sitten ei lainaa. Oma valinta.

Vierailija
14/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
15/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en voi myydä autoa koska työmatka on melkein mahdoton hoitaa julkisilla ja tarvin autoa työssäni päivittäin. Lisäksi harrastuspaikkaan kulkeminen ja välineiden roudaus olisi haastavaa.

Tuskin edes ärsyttäisi, ellei mies kerskailisi kuinka pystyi tässäkin kuussa ostamaan sitä ja tätä ja tekemään minkäkin reissun kun rahaa on ihan eritavoin käytössä. Tänään ihmetteli, kuinka mulla ei ole varaa lähteä viikonlopuksi Lontooseen tuosta vaan. Kunma juttu.

-ap

Miksei mies maksa sun matkaa?

Vierailija
16/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on leasing-auto työn puolesta, mutta omistaa silti omasta autostamme puolet ja osallistuu kustannuksiin puoleksi (paitsi minä maksan bensat).

On ihan perusteltua, että perheen käytössä on yksi omakin auto. Hän ajaa sillä ehkä pari kertaa vuodessa. 

Miehesi käytös on aika järkyttävää. Hän voisi varmasti maksaa sinun matkasi myös, jos nyt säästyy niin kivasti rahaa. Jos hän haluaa ajaa itse, niin voi ostaa oman auton - tämän tekisin hyvin selväksi.

Vierailija
17/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle näköjään kelpaa haukkuva ja hyväksikäyttävä mies, niin on todella helppoa löytää uusi mies, kun olet jättänyt tuon. Sulla ei ole näköjään mitään kriteereitä vaan kuka tahansa vastaantulija kelpaa.

Yritän nyt herätellä sua havahtumaan ja heivaamaan ton sian ulos elämästäsi.

Vierailija
18/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran autoa tarvitset itse niin eihän sinun auta kuin käydä aikuismainen keskustelu miehesi kanssa jossa kerrot että parisuhteessa kuluja olisi hyvä jakaa. Tosin koska sinä olet se joka autoa tarvitsee - ainakin enemmän - niin et tietysti voi todeta että miehen kuuluisi maksaa puolet auton kuluista, mutta voit todeta että jos haluat lähteä lontooseen niin voisit maksaa reissun koska sinulla on pienempi palkka ja auton vie niin paljon sinun rahojasi. Se että miehesi tosiaan maksaa bensakuluja joskun ja käyttää omiin harrastereissuihin satunnaisesti ei tietysti aiheuta mutta ei myöskään kuin korvaa pienen osan kuluista ja jos teillä ei olisi autoa miehesi pitäisi todennäköisesti vuokrata autoa tai omistaa sellainen. Mitä kuskin hommiin tulee niin sanot vain suoraan jos haluat ajaa. Voi tosin olla että miehesi on niin mölli että kannattaa panna vaihtoon tai ainakin niin pihi että kovin pitkälle tuollainen suhde ei toimi.

Vierailija
19/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko työ ja harrastukset porvoossa?

Vierailija
20/47 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota asiaa puheeksi miehen kanssa? Idiootti olet, jos annat käyttää itseäsi hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan