Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kutsutaan miestä joka pyörittää jatkuvasti 3-8 naista samaan aikaan?

Vierailija
05.11.2018 |

Vastakkainen tilanne on kikkelikaruselli.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka pyörittää 3 - 8 naista samaan aikaan on pelimies, mutta mies joka pyörittää kahta naista kerrallaan on täysin normaali(?)

Vierailija
62/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa tapauksissa:

- kiinnostavaksi mieheksi

- ihanaksi mieheksi

- kivaksi mieheksi

- upeaksi mieheksi

Siinä vaiheessa jos tuosta jää kiinni (iso jos koska Tinder -> verkot laajemmalla), voi tulla vähemmän mairittelevia kuvauksia.

Ihme kyllä mun tuntemani pelimiehet on saaneet kaiken paremmin anteeksi kuin luotettavat ja k.ltit miehet joiden avioliitto meni väljähtymisen takia karille. Ensimmäistä yhteistä lasta odottavaa vaimoa nipin napin täysi-ikäisten tyttöjen kanssa pettänyt heppukin on hyvissä väleissä exänsä kanssa.

Tämä.

Ja toisekseen, onko toi nyt niin harvinaistakaan? Oma mieheni oli nuorena sellainen, on hyvin kelvannut naisille ja ollut viriili. Eihän tuo ole edes mahdollista, ellei mies ole todella haluttu.

Itse en voisi suunnitelmallisesti pyörittää montaa miestä yhtä aikaa, mutta ison osan ajasta, kun olemme olleet naimisissa, olen ollut ihastunut muihiin miehiin. Yleensä vain yhteen toiseen kerrallaan, mutta kerran kahteen. En kuitenkaan alkanut pettää konkreettisesti. En usko miehenkään pettäneen minua.

Ja tämä on monille naisille iso juttu, sain sitoutettua alfaplayerin -> olen siis korkean luokan nainen. Illan kuningatar, alfan vaimo.

Kun äkkiseltään mietin, tunnen kolme tuollaista miestä. Yksi on pysynyt uskollisena vaimolleen, tosin meni naimisiin vasta yli nelikymppisenä silloin alle kolmekymppisen todella laadukkaan naisen kanssa.

Ja tosiaan, nämä miehet saavat aina kaiken anteeksi.

Kun tämä yksi heppu jäi kiinni pettämisestä, olisi luullut että salasuhde juuri ja juuri suojaikärajan ylittäneen tytön kanssa olisi ollut anteeksiantamatonta (mies 30+ ja vaimo raskaana). Vaan ei. Pojat ovat poikia. Kun on aikaansaapa ja haluttava mies, saa tehdä mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppamäntä

Vierailija
64/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa tapauksissa:

- ihanaksi mieheksi

- kivaksi mieheksi

- upeaksi mieheksi

Siinä vaiheessa jos tuosta jää kiinni (iso jos koska Tinder -> verkot laajemmalla), voi tulla vähemmän mairittelevia kuvauksia.

Ihme kyllä mun tuntemani pelimiehet on saaneet kaiken paremmin anteeksi kuin luotettavat ja k.ltit miehet joiden avioliitto meni väljähtymisen takia karille. Ensimmäistä yhteistä lasta odottavaa vaimoa nipin napin täysi-ikäisten tyttöjen kanssa pettänyt heppukin on hyvissä väleissä exänsä kanssa.

Tämä.

Ja toisekseen, onko toi nyt niin harvinaistakaan? Oma mieheni oli nuorena sellainen, on hyvin kelvannut naisille ja ollut viriili. Eihän tuo ole edes mahdollista, ellei mies ole todella haluttu.

Itse en voisi suunnitelmallisesti pyörittää montaa miestä yhtä aikaa, mutta ison osan ajasta, kun olemme olleet naimisissa, olen ollut ihastunut muihiin miehiin. Yleensä vain yhteen toiseen kerrallaan, mutta kerran kahteen. En kuitenkaan alkanut pettää konkreettisesti. En usko miehenkään pettäneen minua.

Ja tämä on monille naisille iso juttu, sain sitoutettua alfaplayerin -> olen siis korkean luokan nainen. Illan kuningatar, alfan vaimo.

Kun äkkiseltään mietin, tunnen kolme tuollaista miestä. Yksi on pysynyt uskollisena vaimolleen, tosin meni naimisiin vasta yli nelikymppisenä silloin alle kolmekymppisen todella laadukkaan naisen kanssa.

Kun tämä yksi heppu jäi kiinni pettämisestä, olisi luullut että salasuhde juuri ja juuri suojaikärajan ylittäneen tytön kanssa olisi ollut anteeksiantamatonta (mies 30+ ja vaimo raskaana). Vaan ei. Pojat ovat poikia. Kun on aikaansaapa ja haluttava mies, saa tehdä mitä tahansa.

Kyllähän se näin on, mutta niitä vaimoja ei tarvitse sääliä. He ovat luultavasti monella tapaa elämässä ja esim työurallaan menestyneitä ja tuollainen naistenmies on heille samantyyppinen statusjuttu kuin missit perinteisesti ovat miehille.

Vierailija
65/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syfilissimo

Vierailija
66/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa tapauksissa:

- ihanaksi mieheksi

- kivaksi mieheksi

- upeaksi mieheksi

Tämä.

Kyllähän se näin on, mutta niitä vaimoja ei tarvitse sääliä. He ovat luultavasti monella tapaa elämässä ja esim työurallaan menestyneitä ja tuollainen naistenmies on heille samantyyppinen statusjuttu kuin missit perinteisesti ovat miehille.

Itse asiassa yksikään näistä playereistä ei ole suosinut työurallaan menestyneitä naisia, päin vastoin vaimot ja tyttöystävät ovat olleet poikkeuksetta melko matalan/tavallisen statuksen ammateissa. Siis hoiva-ala, kaupan kassa, sihteeri/assistentti ja sitä rataa.

Sitä en tajunnut mitä tarkoitat "elämässä menestyneellä"? Ehkä sitä että nainen on seksikäs ja pääsee ratsastamaan sosiaalisissa tilanteissa miehen siivellä?

Vierailija
67/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain tivolin karusellinpyörittäjältä.

Vierailija
68/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodeo.

Vierailija
69/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishyväksi.

Vierailija
70/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P a s k a jätkä

Vierailija
71/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain tivolin karusellinpyörittäjältä.

😂😂😂😂😂😂😂 Piristit päivääni!

Vierailija
72/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes yksi nainen pyöritettäväksi, ei tarttis kun yhden hyvän. Näillä Auervaaroilla riittää sitten naista joka sormelle. T: mies

Vierailija
73/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa naisten suosituimmat kolmen kohdan ominaisuudet: pitkä, tumma ja komea

Vierailija
74/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin siitä minkä näköisiä naisia se pyörittelee...

Vierailija
75/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis edes yksi nainen pyöritettäväksi, ei tarttis kun yhden hyvän. Näillä Auervaaroilla riittää sitten naista joka sormelle. T: mies

Niin se on. 20% miehistä saa seksiin 80% naisista. Lopuilla miehistä on vähän hiljaisempaa..

Vierailija
76/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan tuo tilanne. Pohjana kaikelle oli sopivan vaimon löytäminen. Tavallaan nautin paljon tuosta ajasta, vaikkakin oli joskus erittäin vaikeaa saada kalenteri toimimaan. Hän kuka lopulta vaimokseni päätyi oli minulle sopivin ja se johtikin sitten avioliittoon. Se oikea ei löytynyt heti vaan vaati monen vuoden työn. Näin näen tämän.

Vierailija
77/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä aikaa kun useampi ja huijaa kohteita kertomalla heidän olevan ainoa kumppani - kutsumanimi miehellekin on tuossa tapauksessa h#ora.

Vierailija
78/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgiksi.

Vierailija
79/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa tapauksissa:

- ihanaksi mieheksi

- kivaksi mieheksi

- upeaksi mieheksi

Tämä.

Itse asiassa yksikään näistä playereistä ei ole suosinut työurallaan menestyneitä naisia, päin vastoin vaimot ja tyttöystävät ovat olleet poikkeuksetta melko matalan/tavallisen statuksen ammateissa. Siis hoiva-ala, kaupan kassa, sihteeri/assistentti ja sitä rataa.

Sitä en tajunnut mitä tarkoitat "elämässä menestyneellä"? Ehkä sitä että nainen on seksikäs ja pääsee ratsastamaan sosiaalisissa tilanteissa miehen siivellä?

Kaikilla minun tuntemillani tällaisilla miehillä on rikas vaimo. Ei todellakaan mitään kaupankassoja.

Vierailija
80/102 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääninpalli on vanha ja kuvaava nimi näille miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi