Miksi kutsutaan miestä joka pyörittää jatkuvasti 3-8 naista samaan aikaan?
Kommentit (102)
No kuka nyt KAHDEKSAA naista pystyy pyörittämään samaan aikaan?
t. enkka kolme
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten ihanteeksi.
Jep, palstamiesten märkä uni.
Minnatyty kirjoitti:
Yhden naisen näin kumartavan tälläiselle ja nimitti "Mestariksi" 😂
Missä sinä muka naisen olet tavannut? Selostat jotakin märkiä uniasi.
Useimmissa tapauksissa:
- kiinnostavaksi mieheksi
- ihanaksi mieheksi
- kivaksi mieheksi
- upeaksi mieheksi
Siinä vaiheessa jos tuosta jää kiinni (iso jos koska Tinder -> verkot laajemmalla), voi tulla vähemmän mairittelevia kuvauksia.
Ihme kyllä mun tuntemani pelimiehet on saaneet kaiken paremmin anteeksi kuin luotettavat ja k.ltit miehet joiden avioliitto meni väljähtymisen takia karille. Ensimmäistä yhteistä lasta odottavaa vaimoa nipin napin täysi-ikäisten tyttöjen kanssa pettänyt heppukin on hyvissä väleissä exänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa tapauksissa:
- kiinnostavaksi mieheksi
- ihanaksi mieheksi
- kivaksi mieheksi
- upeaksi mieheksi
Siinä vaiheessa jos tuosta jää kiinni (iso jos koska Tinder -> verkot laajemmalla), voi tulla vähemmän mairittelevia kuvauksia.
Ihme kyllä mun tuntemani pelimiehet on saaneet kaiken paremmin anteeksi kuin luotettavat ja k.ltit miehet joiden avioliitto meni väljähtymisen takia karille. Ensimmäistä yhteistä lasta odottavaa vaimoa nipin napin täysi-ikäisten tyttöjen kanssa pettänyt heppukin on hyvissä väleissä exänsä kanssa.
Tämä.
Ja toisekseen, onko toi nyt niin harvinaistakaan? Oma mieheni oli nuorena sellainen, on hyvin kelvannut naisille ja ollut viriili. Eihän tuo ole edes mahdollista, ellei mies ole todella haluttu.
Itse en voisi suunnitelmallisesti pyörittää montaa miestä yhtä aikaa, mutta ison osan ajasta, kun olemme olleet naimisissa, olen ollut ihastunut muihiin miehiin. Yleensä vain yhteen toiseen kerrallaan, mutta kerran kahteen. En kuitenkaan alkanut pettää konkreettisesti. En usko miehenkään pettäneen minua.
Vierailija kirjoitti:
El Stupidoksi- homma ksee ennemmin tai no ennemmin kuin myöhemmin.. ja hänestä tulee lonely rider ilman sitä raideria.
Jouduin tietämättäni erään äijän p*lluralliin mukaan. (Luulin siis olevani hänen ainoa). Aloin sitten ihmettelemään kun tyypillä oli aina kauhea kiire. No meitä naisia olikin kolme. Tuo ukko on tosiaan nyt sitten lonely rider. Onneksi me naiset saimme erään sattuman kautta tietää toisistamme.
Naisten kultapojuksi eli alfaksi. Alfasta kaikki naiset haluaa edes maistiaiset ja hehän saavat. Alfaa nainen saattaa jopa vihata, mutta lankeaa tähän silti. Yhden alfapanon vuoksi naiset riskeeraavat perheensäkin.
Yhden naisen näin kumartavan tälläiselle ja nimitti "Mestariksi" 😂