Naisystävälle Louis Vuitton
Mikä luiska olisi naiselle hyvä? Onko täällä luiskan onnellisia omistajia.
Kommentit (31)
rumalle naiselle en suosittele mtn merkkilaukkuja, se ei paranna kasvoja tai muutakaan.... päi vastoin, ite mietin heti että huh mikä juntti, tollanen rumilus luulee olevansa jotakin. ja sit jos vielä tyylitaju ei sovi yhtään niin sitä enemmän tulee sellanen järvenpää-pissis mielee
jos mun ois pakko saada pillua joltai kirveellä veistetyn transun näköseltä tyypiltä, nii ennemmi mä otaisin lahjakortin kauneusleikkaukseen :'DDDDD
Eikö käsilaukussa tärkeintä kuitenkin ole se, että siinä on kätevä kantaa mukana olevia tavaroita? Tekeekö jonkun ranskalaisen juipin nimi kassin kyljessä siitä jotenkin kätevämmän tai toimivamman?
Anna sen ite valita. Kysy mitä se haluais.
Taas ihmiset jotka eivät ikinä ole käyneet LV:lla ja tutustuneet valikoimiin pätevät ketjussa.
Uusien massatuotettujen laukkujen laatu ei ole enää hyvä, jos löydät jostain noin 10 vuotta sitten valmistetun, siistinä pidetyn niin suosittelen ostamaan. Silloin ne ommeltiin todella huolellisesti.
Ottaisin mieluummin Celinen tai Chloen laukun, kuin Vuiskan.
Mun mielestä mikään ei oo typerämpää, ku naiset jotka haluu jonkun massalaukun jostain huonosta panosta.... En mä ainakaa suostuis tollasee. :D Mieluummin vaikka 100 000 euroa. tollanen pikkuraha ei tuntuis yhtään missään, vielä jos seura olis paskaa.
Kyllä se vaatii vähän enemmän.................. :)))))))
Strutsinnahkainen on muodissa
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3527016/Cruel-price-fashion-…
Etenki sellasilla, jotka ei edes näytä naisilta, niin ei todellakaan sovi mikään merkkilaukku. :DDDD