Mitä tilaatte Hesburgerissa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vegaani niin en alennu moiseen eläinten oikeuksia polkevaan paikkaan, eikä kukaan muukaan saisi käydä siellä. MEAT IS MURDER.
Syötkö sä sitten jotain heinää vai? :D :D :D Vai ruohoo?
Kerrosaterian ja kananugetit, dipiksi paprikamajoneesi.
Halloumi-aterian kun se on kampanjassa
Heseistä ei saa enää tavallista pirtelöä. Nuo herkkupirtelöt on ihan mauttomia :(
Kebabhampurilainen ja pieni coca-cola.
Kerrosateria ja valkosipulidippi. Täytyypä mennä syömään sellainen :)
Kerrosaterian tai mega-aterian. En koskaan osta dippejä. Muutaman kerran vuodessa syön hamppariaterian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vegaani niin en alennu moiseen eläinten oikeuksia polkevaan paikkaan, eikä kukaan muukaan saisi käydä siellä. MEAT IS MURDER.
Syötkö sä sitten jotain heinää vai? :D :D :D Vai ruohoo?
Etsä ymmärrä et eläimet kärsii kun niitä tuotetaan ruuaksi, ihminen on kasvissyöjä lunnostaan ja ruohoo poltetaan ei syödä.
Aika perus on mulla kerrosateria + valkosibalemajoneesi, joskus chilimajoneessi.
Pari kesää sitten join paljon niitä niitten smoothieita, en tiedä onko ne vielä listalla mutta ne oli tosi hyviä kaikki.
Kana-ateria cokisella + valkonen majo.
Paljon parempia noi kanapihvit kuin ne lihat, mitkä ei lihalle edes maistu.
Ei sillä, että toi kana ihan puhdasta kanaa olisi.
Syön tavallisen hampurilaisaterian, koska tykkään kovasti siitä majoneesin ja pihvin yhdistelmästä, tulee ihan grilliruoka mieleen (jota ei saa mistään täällä, missä asun). :) Viimeksi tosin otin Minimegan, oli yllättävän mehevä ja hyvä!
En asioi siellä lainkaan koska en halua tukea lahkolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Heseistä ei saa enää tavallista pirtelöä. Nuo herkkupirtelöt on ihan mauttomia :(
Niin onkin, mutta joistakin itseasiassa vielä saa! Onkohan niin, että ovat valikoimissa niin pitkään kuin nykyiset koneet vielä pysyvät ehjinä?
Kebabhampurilainen tulee useimmiten otettua ja varsinkin nyt kun se on vakkarituote. Joskus myös kampanjahampurilaiset on jees, mutta itse en välitä noista hesen kerros- tai megahampurilaisista.
Aiemmin otin minikana-aterian ja paprikamajoneesin. Se on minulle sopivan kokoinen, ei jää juomaakaan yli. Nykyään en enää syö kanaa mutta enpä ole käynyt Heselläkään pitkiin aikoihin. Kai siellä joku pieni kasvisateria olisi jos tekisi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei muka saa? Juuri äsken otettiin mansikkapirtelöt jälkiruuaksi. Hesen sivujen mukaan valikoimassa on tavalliset pirtelöt (5 eri makua) ja herkkupirtelöt.
yleensä kana-aterian tai nugetteja