Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset perheelliset: mitä luulette kuinka helppoa olisi löytää uusi hyvä puoliso?

Vierailija
04.11.2018 |

Millainen fiilis teillä huonoissa parisuhteissa olevilla on: olisiko helppoa löytää mieluinen puoliso?
Itse olen vielä naimisissa, 2 lasta jne. Avioero mietinnässä.

Oma puoliso on hyvä, mutta sanoo ettei rakasta minua sellaisena ihmisenä kuin olen eikä ole onnellinen kanssani. Mietin, että kuinka kauan oma pää tätä rakkaudettomuutta kestää. Olisiko vain parempi lähteä itse jos toinen ei lähde. Vai muuttuuko tilanne. Onko kyse vain toisen 40 v kriisistä tms..

En osaa kuvitella elämää yksin/osa-aikaisena yksinhuoltajana.

Kuinka helppoa oikeasti on löytää hyvä, rakastava puoliso ja hyvä parisuhde?

Onko se vain sattuman kysymys?

Mitä itse luulet, kuinka helppoa olisi löytää ihana puoliso jos perheellisenä eroasit ja haluaisit uuden parisuhteen?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku yksi ja sama naisvihaaja kirjoittelemassa. Tosielämässä tunnen kolme pariskuntaa, jossa nainen on miestä 10 vuotta vanhempi, yksi niistä on äitini parisuhde. Että se siitä yli nelikymppisten naisten kelpaamattomuudesta. Toisin päin olevia en tiedä yhtään, suurimmassa osassa tapauksia ovat tietysti samanikäisiä.

Suurimpana ongelmana pidän sitä, että miehissä tasokkaita on vähemmän ja yli nelikymppisissä sinkuissa usein jotain vikaa. Harvat miehet pitävät itsestään huolta yhtä paljon kuin naiset (ulkonäköpaineista johtuen) ja nelikymppisenä se alkaa jo näkyä. Lisäksi uusintakierroksella olevissa miehissä on useimmin vikaa kuin naisissa, esim. hyvin usein alko-ongelma, joka on sitten eroon johtanut.

Olen joskus miettinyt samaa nimittäin, että olisi kamalaa, jos tulisi avioero tai puolison kuolema, sillä omaani parempaa miestä en voisi löytää. On komea, kiltti, yritteliäs, loistava isä ja ennen kaikkea paras ystäväni, 17 vuoden jälkeenkin. Sellaisia ei vain ole paljon alun alkaenkaan ja hyvin epätodennäköistä, että sellaisia olisi eronneina.

Tuo nyt ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Sinä et voi naisena päättää tasokkuuden mittareita molemmille sukupuolille. Jos sinä arvostat miehessä ominaisuutta X, jossa olet itse vahva, ei se tarkoita sitä että miehet rankkaisivat naisia ominaisuuden X perusteella.

Miehet voivatkin katsoa ominaisuutta Y. Miehet päättävät mikä on tasokasta naisissa, naiset päättävät mikä on tasokasta miehissä.

On tutkittua että naisia kiinnostaa enemmän:

- pituus, raamikkuus, geneettiset ominaisuudet

- raha, status, ml. sosiaalinen status

- itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, rohkeus, reippaus

Kun taas miehiä kiinnostaa enemmän:

- hoikkuus, kiinteys
- ikä, kaiken ikäisten miesten silmissä 17-25v nainen on kaunein

- kiltteys, empaattisuus, naisellisuus

Naisen silmissä nelikymppisissä miehissä on enemmän asiansa sössineitä (sosioekonominen asema). Miesten silmissä nelikymppisissä naisissa on enemmän kauniin/hedelmällisen ulkonäön menettäneitä.

Olen sitten ilmeisesti poikkeus, kun luokkabileissä miehet kilvan kehuivat minun kaunistuneen, kun olivat nähneet edellisen kerran 20-vuotiaana, ja olin siis tuolloin 30-vuotias, ja kiinnostuneita nuoria miehiä oli riittänyt silloin kaksikymppisenäkin. :) Ilmeisesti täysin mahdotonta sinun logiikallasi. Sen voin kyllä myöntää, että seuraavissa luokkabileissä ei kukaan taatusti enää kehu minun kaunistuneen, kun olen siis 40-vuotias, mutta eivätpä ne miehetkään ole tässä 10 vuoden kuluessa komistuneet, joten kyllä se ikä kaikkia koettelee ulkonäön osalta, sukupuolesta riippumatta. Joillain geenit helpottaa ja kaikilla se, että edes yrittäisi pitää itsensä jokseenkin kunnossa.

Vierailija
102/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku yksi ja sama naisvihaaja kirjoittelemassa. Tosielämässä tunnen kolme pariskuntaa, jossa nainen on miestä 10 vuotta vanhempi, yksi niistä on äitini parisuhde. Että se siitä yli nelikymppisten naisten kelpaamattomuudesta. Toisin päin olevia en tiedä yhtään, suurimmassa osassa tapauksia ovat tietysti samanikäisiä.

Suurimpana ongelmana pidän sitä, että miehissä tasokkaita on vähemmän ja yli nelikymppisissä sinkuissa usein jotain vikaa. Harvat miehet pitävät itsestään huolta yhtä paljon kuin naiset (ulkonäköpaineista johtuen) ja nelikymppisenä se alkaa jo näkyä. Lisäksi uusintakierroksella olevissa miehissä on useimmin vikaa kuin naisissa, esim. hyvin usein alko-ongelma, joka on sitten eroon johtanut.

Olen joskus miettinyt samaa nimittäin, että olisi kamalaa, jos tulisi avioero tai puolison kuolema, sillä omaani parempaa miestä en voisi löytää. On komea, kiltti, yritteliäs, loistava isä ja ennen kaikkea paras ystäväni, 17 vuoden jälkeenkin. Sellaisia ei vain ole paljon alun alkaenkaan ja hyvin epätodennäköistä, että sellaisia olisi eronneina.

Tuo nyt ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Sinä et voi naisena päättää tasokkuuden mittareita molemmille sukupuolille. Jos sinä arvostat miehessä ominaisuutta X, jossa olet itse vahva, ei se tarkoita sitä että miehet rankkaisivat naisia ominaisuuden X perusteella.

Miehet voivatkin katsoa ominaisuutta Y. Miehet päättävät mikä on tasokasta naisissa, naiset päättävät mikä on tasokasta miehissä.

- hoikkuus, kiinteys

Naisen silmissä nelikymppisissä miehissä on enemmän asiansa sössineitä (sosioekonominen asema). Miesten silmissä nelikymppisissä naisissa on enemmän kauniin/hedelmällisen ulkonäön menettäneitä.

Tämä ei tule koskaan menemään naisille perille, vaikka kuinka linkkaisi yliopistotutkimuksia.

Mutta näin se on.

Parikymppinen keskivertonainen on ihan eri asia kuin nelikymppinen keskivertonainen. Ja kaiken kukkuraksi parikymppisellä miehellä on ihan eri tason hätä löytää nainen, ei vain siksi että ajattelee seksiä koko ajan.

Case in point. Mun tuntema urheilullinen nelikymppinen nainen. Se nainen nuorena oli ihan unelma. Oma taso ei vain riittänyt alkuunkaan. Nyt sama nainen olisi kiinnostunut. On yhä urheilullinen ja timmi. On hyvä koulutus, hyvä duuni ja kiva talokin. Mutta naisellinen figuuri on kadonnut jonnekin, ihan kuin peba olisi siirtynyt vatsaan/vyötärölle. Hiukset on lyheyt ja sellainen nuoruuden hehku puuttuu. Seksuaalisesti...ei oikein sytytä. Jutut liankin arkisia. Ja paketissa tulee ne pari teinityttöä menoineen ja kuluineen. Alkaa funtsimaan harrastuksia kun 15v sitten olisi kinunnut treffejä ja maksanut vaikka kaiken.

t. M/42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin tunnen vaikka kuinka paljon yli 40v. naisia, jotka ovat parisuhteessa, mutta nyt onkin kyse siitä kuinka todennäköistä on löytää hyvä omanikäinen puoliso parisuhteeseen, kun eroat pitkälle yli nelikymppisenä.

Vierailija
104/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikkuus, kiinteys

Olen sitten ilmeisesti poikkeus, kun luokkabileissä miehet kilvan kehuivat minun kaunistuneen, kun olivat nähneet edellisen kerran 20-vuotiaana, ja olin siis tuolloin 30-vuotias, ja kiinnostuneita nuoria miehiä oli riittänyt silloin kaksikymppisenäkin. :) Ilmeisesti täysin mahdotonta sinun logiikallasi. Sen voin kyllä myöntää, että seuraavissa luokkabileissä ei kukaan taatusti enää kehu minun kaunistuneen, kun olen siis 40-vuotias, mutta eivätpä ne miehetkään ole tässä 10 vuoden kuluessa komistuneet, joten kyllä se ikä kaikkia koettelee ulkonäön osalta, sukupuolesta riippumatta. Joillain geenit helpottaa ja kaikilla se, että edes yrittäisi pitää itsensä jokseenkin kunnossa.

Tuollaiset kehut eivät kerro yhtään mitään.

Ainoa keino saada miehistä totuus irti on laittaa rinnan kuva sinusta nuorempana ja kytkeä miehet valheenpaljastuskoneseen.

Vierailija
105/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikkuus, kiinteys

Minun logiikalla kaunein ja kaunistunut ovat eri asioita. Kaunistuneessa sinä vertaat itseäsi sinuun itseesi ja kauneimassa taas sinua verrataan muihin.

Vierailija
106/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikkuus, kiinteys

No ei kerro ei, mutta olen kyllä itsekin samaa mieltä. Olen aina ollut ihan nätti, mutta oikeasti olin paremman näköinen kolmekymppisenä kuin teini-ikäisenä. Kasvonpiirteet näkyivät selvemmin, korkeat poskipäät jne. Nuorempana olin kasvoista pyöreämpi, vaikka olinkin hoikka. Mutta nyt olen kyllä tyhmä, kun yritän todistella ketjun keski-ikäisnaisvihaajalle yhtään mitään. Et itsekään komistu vanhetessasi ja naiset katsovat yhtä lailla ulkonäköä, joten turhaan uliset. Varsinkaan, kun et vaikuta kovin kiltiltäkään, joten senkään puolesta tuskin naisia tulet kiinnostamaan. Missään iässä. :)

Tuollaiset kehut eivät kerro yhtään mitään.

Ainoa keino saada miehistä totuus irti on laittaa rinnan kuva sinusta nuorempana ja kytkeä miehet valheenpaljastuskoneseen.

Vierailija
107/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kohtalaisen tyytyväinen suhteeseeni, mutta olen joskus miettinyt,

miten helppoa/vaikeaa olisi saada kumppani, jos yksin jäisi.

Uskon, että kohdallani erittäin vaikeata.

Vierailija
108/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän viestin, mutta se katosi kuin pieru Saharaan. Kyllä, olin nätimpi kolmekymppisenä kuin teininä, sillä teininä olin pyöreäkasvoisempi ja kolmekymppisenä korkeat poskipäät erottuivat selvemmin. Olen nätti vieläkin ja käännän katseita kaupungilla. En toki yhtä nätti kuin 10 vuotta sitten, mutta miksi pitäisi olla? Kaikki vanhenevat ajallaan, ja jollei sitä hyväksy, tulee kurjia vuosikymmeniä, jos vanhaksi saa elää.

Sama koskee myös miehiä, ette tekään vanhemmiten komistu, vaikka niin yrittäisitte uskotellakin. Lisäksi palstamiehet, tässäkin ketjussa, tunnutte olevan todella ilkeitä, joten ette onnistu naisten kanssa senkään vuoksi, pahoittelen.

Itselläni on pitkä parisuhde takana parhaan ystäväni ja rakkaani kanssa, joten kestän kyllä oikein hyvin sen, jos olen jonkun naisettoman palstaulin mielestä epähaluttava 39 vuoden iän vuoksi. :D

Vierailija
109/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä kehut ja rummutukset suhteista, joissa nelikymppinen nainen on kakkoskierroksella kolmekymppisen miehen kanssa. Kaikissa tuntemissani tapauksissa mies on kyllä nuorempi, joo, mutta tasosta on sitten jouduttu tinkimään reilusti. Kumpikin on tehnyt kompromissin. Mies ei ole saanut ikäistään tai nuorempaa naista kumppaniksi ja nainen on vastaavasti tyytynyt nuorempaan ja heikkotasoisempaan kun ei oman ikäistä ole enää saanut.

Jotain realismia näihin juttuihin. Aika moni nainen saa eron jälkeen katkerasti huomata ettei oma vienti ole enää kaksikymppisen tasolla eikä niitä oman ikäisiä hyviä miehiä ole enää kovin paljon vapaana.

Vierailija
110/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuta siihen että lapset on kuin pieru: omat haisee hyvälle mutta muiden ällöttää.

Ehkä kandeis vaan mennä pariterapiaan ja maata kuten on pedannut.

Vierailija
111/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheyritelmien kuherruskausi on lyhyt ja takkuinen.

Jos et osannut elää oman pesueesi kanssa sovussa, turha luulla että vieraiden ipanoiden kera olisi ainakaan helpompaa.

Kinaa, kateutta, kilpailua, suosimista, hylkimistä, meidän ja muiden sääntöjä.

Tukku paheksuvia ex- ja nyx-anoppeja ja appia.

Lycka till vaan!

Vierailija
112/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttanee tyhmää, Mikä on miljonääri? Useampia miljoonia omalla tilillä vai firman tilillä/velkana josta miljoona(t) siirtyvät miljoonia kuluttavan tilille ennen kuin omalle tilille ehtii tulla täyttä ensimmäistä miljoonaa. Entäs jos on sijoituksia joiden arvo voi heilua nollasta miljooniin ainakin teoriassa? Jos on tienannut töissä miljoonia elämänsä aikana ja käyttänyt eikä säästänyt tai sijoittanut, onko silloinkin miljonääri?

Vierailija
113/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kerro onko hän mies vai nainen. Jos olet ap mies, niin sulla on ihan hyvät mahdollisuudet löytää uusi puoliso. Nelikymppisellä naisella se on vaikeampaa.

Nojaa. Nelikymppisistä miehistä on kiinnostuneet ehkä kolmekymppiset naiset ja siitä ylöspäin. Siinä ikäluokassa ei ole paljon hyviä naisia vapaana.

Vierailija
114/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla perusteella nelikymppisen miehen olisi paljon nelikymppistä naista helpompaa löytää uusi puoliso?

Joo ehkä hiukan helpompaa, muta onhan se nelikymppisen mieskin jo elänyt nuoruusvuotensa, eli parikymppiset naiset ei ole kiinnostuneita.

Vierailija
115/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin pitkän viestin, mutta se katosi kuin pieru Saharaan. Kyllä, olin nätimpi kolmekymppisenä kuin teininä, sillä teininä olin pyöreäkasvoisempi ja kolmekymppisenä korkeat poskipäät erottuivat selvemmin. Olen nätti vieläkin ja käännän katseita kaupungilla. En toki yhtä nätti kuin 10 vuotta sitten, mutta miksi pitäisi olla? Kaikki vanhenevat ajallaan, ja jollei sitä hyväksy, tulee kurjia vuosikymmeniä, jos vanhaksi saa elää.

Sama koskee myös miehiä, ette tekään vanhemmiten komistu, vaikka niin yrittäisitte uskotellakin. Lisäksi palstamiehet, tässäkin ketjussa, tunnutte olevan todella ilkeitä, joten ette onnistu naisten kanssa senkään vuoksi, pahoittelen.

Itselläni on pitkä parisuhde takana parhaan ystäväni ja rakkaani kanssa, joten kestän kyllä oikein hyvin sen, jos olen jonkun naisettoman palstaulin mielestä epähaluttava 39 vuoden iän vuoksi. :D

Miksi korkeat poskipäät mainitaan aina? :D Siis naisten toimesta.

Taas kerran, yliopistotasoisten tutkimusten perusteella: naiset ovat omissa silmissään kauneimmillaan kolmekymppisinä tai jopa nelikymppisinä, miesten silmissä parikymppisinä.

Vierailija
116/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa vähän sellaiselta epäitsenäiseltä reppanalta. Ei se mies elämää hyväksi muuta. Olet naimisissa itsesi kanssa, opi nauttimaan omasta seurastasi! Ei ole yhtään hassumpi juttu vaikka olisi sinkku loppuelämän! :)

Ja noin voi kirjoittaa vain sellainen, joka ei ole koskaan ollut miehen/naisen kanssa, joka on samalla paras ystäväsi ja parisuhde toimii. Toki yksinolo huonon parisuhteen voittaa, mutta ei missään nimessä loistavaa parisuhdetta. Ellei ole luonteeltaan erakko.

Hyvässäkin parisuhteessa haluaisin asua erillään. Sen verran olen erakko. (En ole se jota kommentoit)

Vierailija
117/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla perusteella nelikymppisen miehen olisi paljon nelikymppistä naista helpompaa löytää uusi puoliso?

Joo ehkä hiukan helpompaa, muta onhan se nelikymppisen mieskin jo elänyt nuoruusvuotensa, eli parikymppiset naiset ei ole kiinnostuneita.

Nelikymppisenä miehenä olen kanssasi samaa mieltä. Se on vähän helpompaa, mutta ei paljoa helpompaa tai helppoa.

Mies ei tule koskaan olemaan samassa asemassa kuin parikymppinen nainen. Fakta on että sukupuolten erilaisten ikäpreferenssien takia nuori nainen on omassa luokassaan. Ilmiötä korostaa se että miesten himot ja halua saada nainen ovat kovimmillaan nuorina.

Mutta jos nuoruus on naiselle suuri valtti, totta kai vanhuus on sitten iso miinus. Naisen suosio liittyy todella paljon hedelmällisyyteen, ja melko harva säilyy hedelmällisen näköisenä loputtomiin. Naisen suosion "piikki" on valtava, miehen suosio säilyy hieman pidempään.

Ja kun taas mainittiin ne korkeat poskipäät vs lapsenpyöreys: aika monella kun lapsenpyöreys katoaa, katoaa myös muodot peffasta ja reisistä. Vartalosta tulee enemmän suora, jopa keskeltä pyöreä tai jääkaappimainen. Minun havaintojeni perusteella näin tapahtuu viimeistään 35-45v tienoilla, useimmilla jo aikaisemmin. Varsinkin jos on lapsia. Korkeiden poskipäiden merkitys on täysin olematon tähän verrattuna.

Kuulun tähän porukkaan. Parikymppisenä 80% oman luokan tytöistä oli seksikkäitä. Nyt 38v iässä pari on hyvin säilyneitä ja yhä kauniita, vain yksi omaa sellaisen vartalon joka välittömästi herättää himot (tosi hoikka mutta muodokkaat reidet, terhakat tissit ja sellainen peffa kuin yleensä vain 19-vuotiailla).

Kun nyt miettii haluaako suhteeseen ja kenen kanssa, on meininki ihan eri kuin nuorena miehenä. Ei riitä että on ihan ok ja ikäisekseen nätti asiansa hoitanut nainen. Silloin olisi riittänyt, koska himot. Nyt pitää olla astetta spessumpi tapaus.

Vierailija
118/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan siis määrätynlaisesta nelikymppisestä miehestä. Sellaisesta fyysisesti kivannäköisestä. Ilman ongelmia ja rahahuolia ja uralla on menestytty. Sellaisesta kotitöihin osallistuvasta uskollisesta miehestä, joka ei liiemmin viinaa juo ja osaa käyttäytyä ja keskustella.

Nämä miehet viedään käsistä suunnilleen. Toisinaan jopa suoraan sieltä parisuhteesta.

Muunlaisilla miehillä taas on vaikeuksia löytää puoliso. Ihan mistä ikäluokasta tahansa.

Mutta kuvaile sellainen 45v. nainen, joka vietäsiin käsistä. Millaiset ominaisuudet hänellä olisi?

Vierailija
119/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä kehut ja rummutukset suhteista, joissa nelikymppinen nainen on kakkoskierroksella kolmekymppisen miehen kanssa. Kaikissa tuntemissani tapauksissa mies on kyllä nuorempi, joo, mutta tasosta on sitten jouduttu tinkimään reilusti. Kumpikin on tehnyt kompromissin. Mies ei ole saanut ikäistään tai nuorempaa naista kumppaniksi ja nainen on vastaavasti tyytynyt nuorempaan ja heikkotasoisempaan kun ei oman ikäistä ole enää saanut.

Jotain realismia näihin juttuihin. Aika moni nainen saa eron jälkeen katkerasti huomata ettei oma vienti ole enää kaksikymppisen tasolla eikä niitä oman ikäisiä hyviä miehiä ole enää kovin paljon vapaana.

On vientiä ja vientiä.

Vienti voi olla huomattavasti kovemmalla tasolla kuin parikymppisenä. Useampikin tuntemani tavallisen näköinen ja vähän pyöreä yksinhuoltaja on saanut kasapäin tykkäyksiä ja treffikutsuja toimareilta, nuoremmilta huippu-urheilijoilta, kuuluisilta laulajilta ja vaikka keltä. On luvattu kuut ja taivaat, maksettu kalliit lounaat ja vaikka mitä.

Siinä vaiheessa kun on kelvannut vain oikea parisuhde, on saatu lyhyehkö ja hieman vatsakas perusduunari. Samanlainen kuin exä, paitsi exä oli pidempi ja komeampi. Tai jääty yksin.

Ero siinä millaiselta naisilta halutaan milffikyydit ja millainen halutaan suhteeseen, on aivan jäätävän iso.

Vierailija
120/145 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä ap hakee.

Minä olen nelikymppinen sinkkumies. Fiksu, asiansa kunnialla hoitava, hauskakin. Liikunnallinen. Mutta aika pienituloinen, lyhyt ja useimmille naisille liian hoikka. En myöskään ole karismaattinen johtajatyyppi enkä itsevarma viejä.

En siis kelpaisi ap:lle, lähellekään.

Minulla on saatavilla:

Oman ikäisiäni kivoja ja hoikkia fiksuja naisia, jotka ainakin muiden naisten silmissä ovat yli keskitason.

Tai sitten pian kolmekymppisiä, kivoja mutta vähän pyöreitä ja tavallisia naisia joilla on kiire perustaa perhe.

Tuolla skaalalla.

Jos ap:n "tähtäimessä" on minua huomattavasti tasokkkaampi mies, mies jollainen viedään käsistä erityisesti isoissa kaupungeissa, mitä poikkeuksellisen haluttavaa hänellä on tarjota, jos katsotaan miehen näkövinkkelistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi