Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoonaa lähentelevät seuraaja määrät ovat todellakin paljon. Suomessa on tubettajia, jotka elää paljon pienemmilläkin tilaaja määrillä ihan päivätyökseen. Taina tekee älytöntä tiliä sehän se kateellisia kismittääkin :D Joku vatipää kuvittelee että tukirahoilla reissataan puoli vuotta maailmalla. :D
No eipä ole syytä olla kateellinen. Meillä on kolme velatonta asuntoa eri paikkakunnilla/maissa, lapset hyvissä kouluissa, reissattukin on. Emme tosin ole julkkiksia mutta hyvissä ammateissa ja koulutettuja. Kovin vierasta tuollainen hurlumhei-elämä jossa ei tunnu olevan mitään selvää suuntaa. Jäävät tyhjän päälle kun tubesuosio lakkaa.
Kaikista hienoista lapsistasi, rikkauksistasi ja matkoistasi huolimatta näyttää elämäsi olevan kuitenkin tyhjää. Miksi muuten roikkuisit seuraamassa Tainan perheen elämää? Vai onkohan siinä kuitenkin jotain joka kiehtoo? Ja josta haluaisit jotain omaan elämääsi.
Eiköhän tällä palstalla käy kaikenlaisia ihmisiä osallistumassa erilaisiin keskusteluihin ilman sen syvempää motiivia....muitakin kuin niitä Kerava-Kouvola-lähiömutseja..........
Eri
Vierailija kirjoitti:
Taina tajusi jossain kohtaa, että persaukisen suurperheen kotiäidin sijaan hän voi olla supertubettaja botoxeineen ja valkaistune laminaattihampaineen. Lapset ovat vain väline äidin ehtymättömässä narsismissa.
Osut asian ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
Toi uusi video KingJamesista ja Aphroditesta on kyllä supersuloinen, ei voi olla hymyilemättä :) KJ on ihan huippupersoona, aika saman oloinen, kuin Jerusalem.
Samaa mieltä! KJ ja Jerusalem on mun suosikkeja koko katraasta.
Toi perhedynamiikka on niin fucked up. Ei kestä kattoo. Säälin lapsia.
Olen aika vähän katsonut videoita ja tulee tunne, että videot on niin näyteltyä. Taina kimittävine äänineen ja varsinkin isoimmat lapset jännittää varautuneina, ja pienimmät odottää miten heidän odotetaan käyttäytyvän videolla. Tainan kimitys luonnotonta, pakko pitää äänettömänä.
En tiedä saako linkkiä laittaa, mutta tuolla näkee mitä youtube-sivuilla voi ansaita? Tai jotain sellaista. statsmash.com/calculator/taina-licciardo-toivola-net-worth
Vierailija kirjoitti:
Olen aika vähän katsonut videoita ja tulee tunne, että videot on niin näyteltyä. Taina kimittävine äänineen ja varsinkin isoimmat lapset jännittää varautuneina, ja pienimmät odottää miten heidän odotetaan käyttäytyvän videolla. Tainan kimitys luonnotonta, pakko pitää äänettömänä.
Juuri tämä, isoimmilla lapsilla koko ajan kiinteä katse kameraan ja kestohymy päällä, ettei nyt vaan heidän takiaan muutenkin pitkä kuvaussessio mene pieleen.
Entä miten käy tulevaisuudessa, riittääkö katsojia kun palataan sellaisten videoiden pariin jossa lapset lusikoivat ruskeaa vegaanimössöä ja leikkivät palikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina tajusi jossain kohtaa, että persaukisen suurperheen kotiäidin sijaan hän voi olla supertubettaja botoxeineen ja valkaistune laminaattihampaineen. Lapset ovat vain väline äidin ehtymättömässä narsismissa.
Osut asian ytimeen.
Kyllä! Ja veikkaan, että tätä tubetushommaan on valmistauduttu jo hyvissä ajoin sen alkamista. Aikaahan ei hukattu sitten yhtään kun 10 lapsi oli viittä vaille syntymässä. Koneisto lähti vauhdilla pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
miten voi olla että King James sai noin vähän lahjoja muihin verrattuna syntymäpäivillään ja nekin osittain avasivat muut lapset. Voi hänen ilmettään kun Afrodite piti paketista avautuvan yksikerroksisen rubikin kuutionkin. :( :(
Kyllä King James itse avasi kaikki lahjansa, joita tosin oli aika vähän verrattuna sisarusten saamiin lahjoihin😕 Se rubikin kuutio tuli mielestä pelistä, jossa musiikki soi ja paketti kiertää pöydässä. Aina kun musiikki pysähtyy niin se kenellä lahja on, saa avata yhden kerroksen paketista (osa lapsista sai karkkeja). Viimeinen (Afrodite) sai sitten isomman yllätyksen. Minunkin kävi kyllä sääliksi King Jamesia, kun luuli varmaan itse saavansa synttärisankarina sen rubikin kuution:(
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun perhe tienaa hyvin tubetuloilla, niin ovat varmaan oikeasti rakentamassa Australiaan isoa taloa. Pääsevät oikeasti muuttamaan sinne
Sitähän emme voi tietää vaikka jokin rakennusprojekti olisikin jo viritteillä. Jollakin sitä kanavan suosiota pitäisi pitää yllä. Jokin suunnitelma on vireillä, tuossa talossa eivät kauaa tule asumaan, sen huomaa yläkerran patjamajoutuksesta ja pienten lasten ”päiväkoti-kaappisängystä” ( ei ole edes tarkoitettu yökäyttöön kun on niin kapea).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten voi olla että King James sai noin vähän lahjoja muihin verrattuna syntymäpäivillään ja nekin osittain avasivat muut lapset. Voi hänen ilmettään kun Afrodite piti paketista avautuvan yksikerroksisen rubikin kuutionkin. :( :(
Kyllä King James itse avasi kaikki lahjansa, joita tosin oli aika vähän verrattuna sisarusten saamiin lahjoihin😕 Se rubikin kuutio tuli mielestä pelistä, jossa musiikki soi ja paketti kiertää pöydässä. Aina kun musiikki pysähtyy niin se kenellä lahja on, saa avata yhden kerroksen paketista (osa lapsista sai karkkeja). Viimeinen (Afrodite) sai sitten isomman yllätyksen. Minunkin kävi kyllä sääliksi King Jamesia, kun luuli varmaan itse saavansa synttärisankarina sen rubikin kuution:(
Eiköhän synttäreitä vietetty HopLop reissulla muutama kerralla? Tuskin kukaan noin montaa kertaa siellä kävi erikseen, niin pienellä aikavälillä mitä videoita katsoo. Eli siihen nähden yhteinen leikki saattoi olla yhden lapsen synttärivideolla mutta kaiken kaikkiaan oli yhdet yhteiset synttärit johon leikki kuului ohjelmana. Hyvin normaali käytäntö perheissä jossa monta lasta ja pienellä aikavälillä synttärit, niin pitää samaan aikaan. Lapsi saattoi hyvin toivoa kyseisiä eläimiä ja sai ne. Mitä sillä älyttömällä lahjamäärällä tekee, jos kumminkin mieleisiä on muutama? Oliko nyt Afrodite kun sai vain yhden paketin? Pojat sai neljä eläintä. Tuon ikäisille mielestäni aivan sopiva määrä omalta perheeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän synttäreitä vietetty HopLop reissulla muutama kerralla? Tuskin kukaan noin montaa kertaa siellä kävi erikseen, niin pienellä aikavälillä mitä videoita katsoo. Eli siihen nähden yhteinen leikki saattoi olla yhden lapsen synttärivideolla mutta kaiken kaikkiaan oli yhdet yhteiset synttärit johon leikki kuului ohjelmana. Hyvin normaali käytäntö perheissä jossa monta lasta ja pienellä aikavälillä synttärit, niin pitää samaan aikaan. Lapsi saattoi hyvin toivoa kyseisiä eläimiä ja sai ne. Mitä sillä älyttömällä lahjamäärällä tekee, jos kumminkin mieleisiä on muutama? Oliko nyt Afrodite kun sai vain yhden paketin? Pojat sai neljä eläintä. Tuon ikäisille mielestäni aivan sopiva määrä omalta perheeltä.
Oho minun moka. Saivat näköjään kaikki yhtä paljon lahjoja. Minun mielestäni neljä vuotias voisi tosin saada hieman enemmän lahjoja kuin kaksi vuotias veljensä, mutta se on vain minun mielipiteeni. Mutta niinkuin sanoit voi olla, että juuri nuo eläimet King James halusi eikä muuta. Mukavat synttärit näytti kaikilla olevan ja se on pääasia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho minun moka. Saivat näköjään kaikki yhtä paljon lahjoja. Minun mielestäni neljä vuotias voisi tosin saada hieman enemmän lahjoja kuin kaksi vuotias veljensä, mutta se on vain minun mielipiteeni. Mutta niinkuin sanoit voi olla, että juuri nuo eläimet King James halusi eikä muuta. Mukavat synttärit näytti kaikilla olevan ja se on pääasia:)
Lapset on aika yksilöllisiä, varmasti myös heidän perheessä. Omat on ainakin ihan laidasta laitaan. Nytkin jouluna yksi halusi pelkkiä villasukkia. Toinen taas tyytyväinen kahteen pieneen leluunsa mitkä toivoi ja sai. Kun taas yksi lapsista ottaisi vaikka koko lelukauppa jos vain saisi. XD kaksi pienempää edes noteeraa asiaa vaikka sisaruksista yksi saa muutaman enemmän kuin itse saavat. Mielenkiinnolla aina kuitenkin tutkivat sisaruksen kanssa hänen saamiaan lahjoja. Koko vuotena eivät edes samat lapset pyydä mitään kaupasta. Välillä kun kysymällä erikseen pitää kysyä, ottaisiko ja haluaisiko jotain. Niin ei. ”En tiedä mitä haluaisin” ja yleensä ei löydykään mitään ja eivät halua mitä vaan. Mutta sitten kun haluavat, niin haen melkein vaikka kuun taivaalta, maksaa melkein mitä maksaa-tyylillä, jos kerta vuoteen jotain haluaa.
Esikoiselle pitää vähän taas toppuutella, kun hänelle ei se haluaminen ole ongelma. Kenenkään varallisuus vain ei piisaa siihen kaikkeen. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osut asian ytimeen.
Kyllä! Ja veikkaan, että tätä tubetushommaan on valmistauduttu jo hyvissä ajoin sen alkamista. Aikaahan ei hukattu sitten yhtään kun 10 lapsi oli viittä vaille syntymässä. Koneisto lähti vauhdilla pyörimään.
Ja myös licciardo-toivola feikkinimi ollut käytössä jo kun Cleopatra osallistui Kidssingiin. Myöskin tämä oli Tainalta suunniteltu harppaus
Aphroditen hiukset on vuodessa ohentunut tosi paljon. Tossa two age three but not twins videossa oli pätkiä siitä vuosi sitte kuvatusta videosta jossa vielä oli paljon paksummat ja muutenkin terveemmän näköset hiukset :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osut asian ytimeen.
Ja myös licciardo-toivola feikkinimi ollut käytössä jo kun Cleopatra osallistui Kidssingiin. Myöskin tämä oli Tainalta suunniteltu harppaus
-------
Licciardo-toivola nimi on västörekisterikeskuksen mukaan suomessa 8 miehen ja 5 naisen sukunimenä.
Näköjään ovat vaihtaneet nimeä koko porukka! Alkuperäinen sukunimi entisenä nimenä VRK:n mukaan 13 henkilöllä.
Kiinnostaisi tietää keitä täällä seuraa aktiivisesti tätä keskustelua. Tykkäysten perusteella 20-30 aktiivisesti. Useampi ilmeisesti tosi antaumuksella. Laitan tähän alle tämän kommentin jälkeen muutaman vaihtoehdon (ikään kuin kysely) ja valitse niistä se joka sopii parhaiten. Tykkää siitä. Sanotaan tällä tavalla moi toisillemme :)
Seuraan, koska perheen touhu on niin erikoista. En ole itse uskossa.
Yöpuku....?
Tuossa perheessä kaikki kuitenkin kylpevät samassa poraltaassa bikineissä ja varmaan saunovat yhdessä plus mamma Licciardo esittelee itseään vähissä pukeissa kuten kunnon kristitty (not)....
Siveys tuskin on syynä farkkuihin.