Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta minua häiritsee jatkuva roskaruoan mussutus. Aikaisemmin esim. Instassa oltiin hyvin #vegan #vege #rawfood #healhy ym.ym.
Venetsiassa tarjottiin lapsille sipsejä ja pähkinöitä, ettei vaatteet likaannu ja että saadaan kuvia.
Toki eivät varmasti kuvaa koko päivää, eli voihan siellä oikeaakin (ja terveellistä) ruokaa olla tarjolla.
Tähän olen itse kiinnittänyt erityisesti huomiota, koska ihailin sitä, kuinka hyvin lapset söivät. Monipuolisesti kasviksia ja hedelmiä.
Joo, onhan noita sipsejä mussutettu kohta useammassa hiljattain julkaistuissa videoissa. En ole koskaan mieltänyt sipsejä osaksi ateriaa, esimerkiksi söivät vasta sipsejä ja pähkinöitä ja jotain muuta ( en nyt muista). Minusta nuo ovat lähinnä sohvalla mussutettavaa elokuvan katsomis herkkua ja vain harvakseltaan .
Tietysti ovat helppoja pitää mukana ja toimivat varmasti ”nälän siirtäjinä”, mutta ateriaa eivät korvaa. Luulisi, että juuri näissä eteläisissä maissa olisivat hedelmät edullisia ja hyvin saatavilla.
Onhan Taina sanonut, että eivät nyt reissussa pidä niin tiukkaa ruokavaliota yllä, mutta silti.
Tuli kyllä myötähäpeä Tainan käytöksestä kun Shakespeare rummutti niitä kelloja. Taina vain kuvasi tapahtumaa ja silminnähden ärsyyntyi, kun joku (opas?) kielsi hänen lastaan koskemasta kelloon. Pitäisi Tainankin nyt opettaa omaa jälkikasvuaan vähän kunnioittamaan kulttuuriperintöä ja muita turisteja. Yleensähän noi lapset käyttäytyvät todella hyvin, mutta jostain syystä heille ei ole lainkaan opetettu että museoissa, muistomerkeillä ja hautausmailla tulisi olla rauhallisemmin eikä käpälöidä esineitä ja tanssia breakdancea.
Mä en nyt tajua yhtään, millaisia viestejä tänne saa kirjoittaa.
Miksi viestini, jossa ihmettelin sitä, miksi Taina kokee tarpeelliseksi liioitella asioita poistettiin?
Minusta se nyt vain on surullista kenen tahansa kohdalla, että kokee, että todellinen elämä ei ole sinällään tarpeeksi hyvää. Vaan pitää lisätä kertoimia tarinoihin.
Tämä ketju on hiljentynyt hurjasti, kun toisten kirjoituksiin on ruvettu hyökkäämäänn todella agressiivisesti.
Mitään negatiivistä ei suvaita ja pelkkää positiivisuutta ei jaksa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestini, jossa ihmettelin sitä, miksi Taina kokee tarpeelliseksi liioitella asioita poistettiin?
Minusta se nyt vain on surullista kenen tahansa kohdalla, että kokee, että todellinen elämä ei ole sinällään tarpeeksi hyvää. Vaan pitää lisätä kertoimia tarinoihin.
Mä ehdin lukea sen viestin ja ei siinä kyllä mun mielestä ollut mitään erityistä tai sellaista yksityistä, mikä ei olis luettavissa Tainan instasta ja talon myynti-ilmoituksesta🤔 Viime aikoina täällä on koko ajan joku valittanut jos kaikki viestit ei ole ollut positiivisia, ehkä sama henkilö sitten ilmiantaa ne viestit joissa mitään kritiikkiä on. Typerää, etenkin ku tämä keskustelu on todella siisti noihin ulkomaalaisiin pakaroihin verrattuna, ja kritiikki ja ihmettely on mun mielestäni ollut ihan aiheellista (esim. puutteellinen auringolta suojautuminen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdin lukea sen viestin ja ei siinä kyllä mun mielestä ollut mitään erityistä tai sellaista yksityistä, mikä ei olis luettavissa Tainan instasta ja talon myynti-ilmoituksesta🤔 Viime aikoina täällä on koko ajan joku valittanut jos kaikki viestit ei ole ollut positiivisia, ehkä sama henkilö sitten ilmiantaa ne viestit joissa mitään kritiikkiä on. Typerää, etenkin ku tämä keskustelu on todella siisti noihin ulkomaalaisiin pakaroihin verrattuna, ja kritiikki ja ihmettely on mun mielestäni ollut ihan aiheellista (esim. puutteellinen auringolta suojautuminen).
Pakaroihin! Tarkoitin tietysti palstoihin, kiitos autocorrect😂
Nyt teillä on huikea mahdollisuus päästä tutustumaan ”linnataloon”
Esittely sunnuntaina klo 12-12.30
https://www.etuovi.com/kohde/7907540?haku=M1415164559
Vierailija kirjoitti:
Nyt teillä on huikea mahdollisuus päästä tutustumaan ”linnataloon”
Esittely sunnuntaina klo 12-12.30
https://www.etuovi.com/kohde/7907540?haku=M1415164559
Paljon paremmat kuvat nyt, kuin viimeksi katsoessani!
Vierailija kirjoitti:
Tainan laihuus on kammottavaa. On paljon pienempi kuin erittäin hoikka teini-ikäinen tyttärensä. Pahaa tekee. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa sairautta taustalla.
Taina on kyllä hoikka, johon todennäköisesti vaikuttaa myös osaltaan vielä tuo Omegan imetys. Toisilla kun imetys oikeasti laihduttaa ja paljon, joten ehkä hänkin sitten ihmetyksen loputtua saa pari kiloa lisää tai painonlasku edes pysähtyy.
Itsellä vasta yksi lapsi, joka on nyt 4kk ja vaikka syökin jo paljon soseita yms, niin silti oma painoni vaan laskee edelleen. Painoa tuli raskaudenaikana n. 16 kiloa, jotka lähtivät ensimmäisen kahden kuukauden aikana ja sen jälkeen on lähtenyt vielä 8 kiloa, ja edelleen täytyy syödä aivan kamalia määriä että saan painonlaskun rauhoittumaan.
Joten omasta kokemuksesta sanon, että saattaa se paino vain itsestäänkin pudota imetyksellä, halusi sitä tai ei. Ehkä Taina ei siis ole mitenkään tarkoituksella pudottanut noin paljoa, tai tiedämmekö me edes miten hoikka hän on ollut ennen näiden pienimmäisten syntymiä?
Ainoa mitä toivoisin heille nyt niin se, että ymmärtäisivät suojata lapsensa (ja itsensä) tuolta auringolta eivätkä vain päivästä toiseen polttaisi nahkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös kerkesin lukea. Kuka näitä viestejä on alkanut ilmiantamaan??? Tainako itse vai joku hänen lähipiiristään vaiko ihan fani..
Eihän täällä edes mitenkään yltiö negatiivisesti kirjoiteta. Jos ketjun otsikko jo on itsessään mielipiteisiin johdatteleva, niin kyllä siihen tulee sitä kritiikkiä sisältävää kommenttia.
Sensuuri sais heilua kyllä tuolla M.Torpan ketjussa ennemminkin! Melko ikävästi siellä kirjoitetaan, tässä ketjussa ei ole kommentoitu muuta kuin nähtyjä asioita.
Joo, ei kyllä oikeasti kenellekään normaalille ihmiselle tulis edes mieleen jossain museossa tai muissa nähtävyyksissä alkaa käpälöimään esineitä tai asioita :D
Taas särähti kyllä korvaan tuossa Pisa videossa, kun D ei mahtunut mukaan ja Tainan kommentti siihen, että ei se haittaa kun D on lukenut niin MONTA kirjaa siitä. Siis monta kirjaa koskien pelkästään Pisan tornia? Epäilen, miksi muutenkaan lukea edes kirjoja, kun sama määrä, usein jopa enemmän, löytyy netistä? Miksi aina pitää liioitella?
Toki netissä surffaillessa ja tietoa etsiessä pitää huomioida, että kaikki tieto ei aina ole totta, kun taas tietokirjoissa, varsinkin tiedekirjoissa tieto on yleensä totta. Mutta tästäkin Taina voisi pitää erillisen oppitunnin lapsilleen! (jos ei ole siis jo pitänyt)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hiljentynyt hurjasti, kun toisten kirjoituksiin on ruvettu hyökkäämäänn todella agressiivisesti.
Näin se on tehnyt. Osa on varmasti pitkästynyt, eikä seuraa enää koko videoita, vähän tyyliin ”aikansa kutakin” ja osa taas kuuluu taustalla hengaajiin, jotka lukevat ja reagoivat ainoastaan nuolta näpäyttämällä (jos sitäkään). Sitten on nämä positiiviset seuraajat (suorastaan fanittajat) ja sitten enemmän kritisoivaisti kommentoivat seuraajat. Taitaapa olla joukossa vielä joku sopan hämmentäjäkin, joihin joka ketjussa kyllä törmää.
Aika näyttää tyssääkö koko ketju vai haarautuuko. Mutta kivaa ei kyllä ole, että jokainen kommentti on alettu lynkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän agressiivinen hyökkäys ole koskenut yhtä lailla sekä negatiivisia että positiivisia kommentteja.
Noilla lapsilla tulee kyllä olemaan niin vaikeaa jos he joskus pääsevät äidin helmoista pois ja oikeaan työelämään.
Siis töihin jollekin ulkopuoliselle eikä rakentamaan taloja ja leikkaamaan hiuksia L-T Kindomille.
Eikö Leo osaa kirjoittaa sitä oikein tai tiedä että se on Buckingham eikä Backingham. Uusimmassa videossa heti otsikkossa nimi on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Leo osaa kirjoittaa sitä oikein tai tiedä että se on Buckingham eikä Backingham. Uusimmassa videossa heti otsikkossa nimi on väärin.
Videon alla tekstissä se onkin oikein, en sitten tiiä miksi se ei otsikossakin oikein ole.
En tiedä muista, mutta minua häiritsee jatkuva roskaruoan mussutus. Aikaisemmin esim. Instassa oltiin hyvin #vegan #vege #rawfood #healhy ym.ym.
Venetsiassa tarjottiin lapsille sipsejä ja pähkinöitä, ettei vaatteet likaannu ja että saadaan kuvia.
Toki eivät varmasti kuvaa koko päivää, eli voihan siellä oikeaakin (ja terveellistä) ruokaa olla tarjolla.
Tähän olen itse kiinnittänyt erityisesti huomiota, koska ihailin sitä, kuinka hyvin lapset söivät. Monipuolisesti kasviksia ja hedelmiä.