Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Noilla tilaaja- ja katsojamäärillä tienaa jo hyvin. Sitä en tiedä miten ennen youtubea ovat pärjänneet, mutta hassua olettaa, että tulot olisi edelleen pienet.
Aina hän he jaksavat mainostaa kuinka pitkä Jerusalem on, ehkä siksi sanoi little brother.
Toi instastory "I'm in India" ja vieressä irlannin lippu 😂
jdsjsns kirjoitti:
miks jerusalem kirjoittaa instagramissaan ”happy birthday little brother” leonardolle????
Koska on päätä pidempi veljeään... eli isoveli on pikku-veli ;)
Etsikääpä esim booking.comista Villa Ateljeerinne... sattumalta bongasin. Ei muuta kuin majoittumaan youtubesta tuttuun taloon!
Eli taloa ei olekaan saatu kaupaksi vai meinaako uusi omistaja, että Licciardo-Toivolan julkisuuden myötä taloon on matkailijoilla kova tunku?
Vierailija kirjoitti:
Eli taloa ei olekaan saatu kaupaksi vai meinaako uusi omistaja, että Licciardo-Toivolan julkisuuden myötä taloon on matkailijoilla kova tunku?
Olipa kiva nähdä kuvia, joissa talossa oli mattoja.
Vierailija kirjoitti:
Tainanko instassa? Milloin se tuli? En itse näe sitä ollenkaan, enkä kyllä nähnyt myöskään aiemmin tänä päivänä🤔
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tuo ole mitenkään ihmeellistä. Taloa ei ole saatu myytyä, eikä se ole mikään ihme. Omakotitalojen myyntihinnat ovat laskeneet ja parhaiten myyvät uudehkot, hyväkuntoiset ja keskihintaiset talot. Tuo talo ei ole uudehko (ostajat pelkäävät että joutuu tekemään remppaa ja se karsii ostajaehdokkaita), hyvin hoidettu ja hintaluokaltaan se on kallis ja karsii siksi ison osan ostajista. En tunne seutua ja käsittääkseni talo on jossain Jyväskylän liepeillä mutta edelleen sen verran kauempana, että sekin nykyään laskee hintaa ja vähentää ostajia.
Ilmeisesti talon omistajilla ei ole akuuttia tarvetta myydä taloa, kun ovat sitä vuokranneet Tainankin perheelle. Koska uusia vuokralaisia ei ole löytynyt eikä talo mene halutulla hinnalla kaupaksi, vuokraaminen on looginen seuraava askel. Sitä varten taloon on tuotu ne uudet huonekalutkin, joita joku myynti-ilmoituksessa ihmetteli. Eihän tuo vuokraus varmaan mikään kultakaivos ole, mutta satunnaisillakin vuokraajilla kattaa talosta aiheutuvia menoja. Ihan järkevän kuuloista touhua talon omistajilta minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainanko instassa? Milloin se tuli? En itse näe sitä ollenkaan, enkä kyllä nähnyt myöskään aiemmin tänä päivänä🤔
Oli eilen päivällä Tainan storyssä, muistaakseni noiden Leon onnitteluiden välissä, mutta katosi johonkin. Ehkä joku huomautti asiasta hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli eilen päivällä Tainan storyssä, muistaakseni noiden Leon onnitteluiden välissä, mutta katosi johonkin. Ehkä joku huomautti asiasta hänelle?
Eilen Facebookin imperiumissa ei kulkeneet kuvat palveluissa ollenkaan. Eli Facebookissa, Whatsappissa ja Instagramissa oli kuvien liikkumisen kanssa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyseinen story näkyy minulla, ja India siinä tosiaan lukee! Taisi johtua Facebookin eilisestä bugista, että välillä katosi näkyvistä.
Mulla näkyy tossa julkaisussa kyllä ihan Intian lippu. Oletteko varmoja, että siinä oli Irlannin lippu aiemmin?
Todellakin oli eilen Irlannin lippu!
Taina on niin hyvä kotikouluope...
Miksiköhän ovat lentäneet Intiaan, kun tarkoitus oli kiertää Eurooppaa vielä monta kuukautta matkailuautolla?
Oli oikeasti Irlannin lippu, minäkin ehdin nähdä storyn eilen ennen kuin Instagram sun muut lakkasivat toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ovat lentäneet Intiaan, kun tarkoitus oli kiertää Eurooppaa vielä monta kuukautta matkailuautolla?
Vain Taina on Intiassa.
Miksiköhän Taina on itse Intiassa? Onkohan joku youtube juttu tai työhön liittyvä yms. En jotenkaa usko että olis menny lomalle yksin vaan uskoisin että olis ottanu ainakin Cleopatran mukaan.
Nyt menee analyysit ja salaliittoteoriat liian pitkälle jos joku oikeasti tätäkin ihmettelee :D