Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
5681/10856 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattikeiton tekee käden käänteessä.

Vierailija
5682/10856 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan matkailuautoissa on ilmastointi. Auto on joka tapauksessa ihan liian pieni tuolle väkimäärälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/10856 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeaa uskoa että heillä ei olisi mitään paikkaa mihin ovat jättäneet kaikki tärkeät ja henkilökohtaiset tavarat, joku kerrostaloasunto tms. Kyllähän tollaisella jengillä on ihan jumalaton määrä tavaraa, vaikka olisivat miten minimalistisia. 

Niin, onhan heillä suomessa paljon sukulaisia ja jenna ja leo!! Varmaan ovat luopuneet sängyistä ja kulutustavaroista.

Siellä torissa oli myynnissä sohvaa, tramppaa, vaunut ja muuta tuommoista.

Tainalla oli talossa jokaiselle lapselle säilössä heidän lapsuudenmuostojaan. Luulisi, että tämmöiset ovat jossain säilössä.

Ja sitten semmoiset mitä teinit ovat halunneet säästää.

Vierailija
5684/10856 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on puoli vuotta aikaa kiertää Eurooppaa, niin ihmetyttää se, että perhe on nähty lyhyellä aikavälillä Tsekissä ja Espanjassa. Miksi on pitänyt kiirehtiä laidasta laitaan?

Jos ensin ajavat Etelä-Eurooppaan ja sieltä hiljalleen takaisin pohjoiseen päin.

Vierailija
5685/10856 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös teinien mielenterveyden säilyminen huolestuttaa. Toivottavasti saavat nukkua teltoissa erillään muusta perheestä.

:-'D

Vierailija
5686/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ruuan tekeminenhän ei varsinaisesti ole ongelma vaan se minne se laitetaan valmistusvaiheessa ja sen jälkeen. Sängylle kulhot koska ei ole pöytätilaa? Kaikki ruoka kolmessa erässä koska kattilaan ei mahdu enempää tai isompi kattila ei mahdu mukaan? Eihän matkailuauton jääkaappiinkaan sovi tuollaiselle porukalle kuin yhden päivän ruuat jos haluaa pitää heviä jääkaapissa.

Tai sitten he vaan käyvät mäkkärissä 😁

Camping alueilla on erikseen pöytiä ja tuoleja, jopa ruoanlaittopaikkoja. Samoin levähdyspaikoilla on pöydät+tuolit. Toisaalta itse olen laittanut vain viltin maahan ja dyöty siitä kuten piknikillä. Kokoontaitettava pöytä ja tuolit mahtunee myös kyytiin.

Kasvisruoanetu on se, että kun ei ole lämpimässä pilaantuvia liha- ja maitotuotteita niin suurin osa tarvikkeista säilyy huoneen lämmössä. Jääkaappitilaa tarvitaan paljon vähemmän kuin sekasyöjillä.

Ei se niin hankalaa ole ja varmaan tulevista videoista nähdään. Tuskin syövät mäkkärissä, tulee kalliiksi isolla perheellä eikä sovi tervelliseen ruokavalioon.

Vierailija
5687/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ruuan tekeminenhän ei varsinaisesti ole ongelma vaan se minne se laitetaan valmistusvaiheessa ja sen jälkeen. Sängylle kulhot koska ei ole pöytätilaa? Kaikki ruoka kolmessa erässä koska kattilaan ei mahdu enempää tai isompi kattila ei mahdu mukaan? Eihän matkailuauton jääkaappiinkaan sovi tuollaiselle porukalle kuin yhden päivän ruuat jos haluaa pitää heviä jääkaapissa.

Tai sitten he vaan käyvät mäkkärissä 😁

Camping alueilla on erikseen pöytiä ja tuoleja, jopa ruoanlaittopaikkoja. Samoin levähdyspaikoilla on pöydät+tuolit. Toisaalta itse olen laittanut vain viltin maahan ja dyöty siitä kuten piknikillä. Kokoontaitettava pöytä ja tuolit mahtunee myös kyytiin.

Kasvisruoanetu on se, että kun ei ole lämpimässä pilaantuvia liha- ja maitotuotteita niin suurin osa tarvikkeista säilyy huoneen lämmössä. Jääkaappitilaa tarvitaan paljon vähemmän kuin sekasyöjillä.

Ei se niin hankalaa ole ja varmaan tulevista videoista nähdään. Tuskin syövät mäkkärissä, tulee kalliiksi isolla perheellä eikä sovi tervelliseen ruokavalioon.

Ei sitä ruokaa jää mainittavasti yli koska suurperhe.

Vierailija
5688/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ilmeisesti lentäneet Australiaan? Vai miten tulkitsette ig storyn? :D ota nyt tästä selvää...

Vierailija
5689/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Cleopatran ikäinen ja kuolisin ainakin puutteeseen noin pitkällä reissulla, missä ei saa mitään omaa rauhaa. :D

Vierailija
5690/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ilmeisesti lentäneet Australiaan? Vai miten tulkitsette ig storyn? :D ota nyt tästä selvää...

JOS ovat menneet nyt Ausseihin, niin niidenhän on tarvinnu lähtee jo tammikuussa Euroopan turneelle, jotta tulis 6kk.

Matkailuauton esittelyvideossa ei ole paljoa lunta.

Kuten joku uumoili, ehkä eivät ole kuutta kuukautta reissussa. Mä vaan jostain syystä haluan toivoa, että edes tämä 6kk pitäisi paikkansa. :D Vaikka eihän sillä varmaan ole väliä...

Näppärää kyllä, kun voi asettua rauhassa uuteen paikkaan, missä nyt ikinä ovatkin, ja postata reissuvideoita.

Vierailija
5691/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Lapin turnee ollut kevättalvella?

Onko joku nähnyt nämä vielä keväällä Suomessa? Videollakin sanovat, että on kevät.

Vierailija
5692/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt nämä vielä keväällä Suomessa? Videollakin sanovat, että on kevät.

Joo totta, niinpäs sanoikin, että on kevät.

Silti hokee, että 6kk ovat reissussa ja kuinka se on pitkä aika. Ööhhh. No jos siihen lasketaan muuttokin, niin ehkä sitten.

Euroopassa oloa tulee 3-4 kk.

Vierailija
5693/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti hokee, että 6kk ovat reissussa ja kuinka se on pitkä aika. Ööhhh. No jos siihen lasketaan muuttokin, niin ehkä sitten.

Veikkaan, että Euroopassa matkailua tulee loppupeleissä max 2-3 viikkoa Tainan liioittelun huomioon ottaen.

Vierailija
5694/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epävakaata elämää lapsille.

Vierailija
5695/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleopatra waited 12 years for a sister and here she is in all her stunning perfection dabbing flour on her nose while baking.

Mielenkiintoisia nuo Tainan instatekstit, ja asettaa paineita lapselle olla täydellinen.

Vierailija
5696/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Euroopassa matkailua tulee loppupeleissä max 2-3 viikkoa Tainan liioittelun huomioon ottaen.

Niin mäkin ja veikkaan että olivat tyyliin huhti-toukokuussa reissussa, kotikuvissa ei ollut lunta eikä lehtiä ja maaliskuun puolivälissä oli etelässä paikoin täysi talvi. Vähän nyt tuo puoli vuotta tökkii jos nyt ovat olleet piiiitkällä lennolla. Varmaan julkaisevat syyskuuhun jotain reissujuttuja ja samaan aikaan tulee aussijuttuja. Ei oikein ole uskottavia nämä heidän kulissit.

Vierailija
5697/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista vaatetta tulee paljon päivässä. Eli etsiä aina pesula.

Vierailija
5698/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseen ei taas panosteta. Vai?????? Mikä on erittäin tärkeää.

Vierailija
5699/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita bongauksia huhti-toukokuussa vanhoissa kotimaisemissa. 

Vierailija
5700/10856 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Miksi täällä keskustellaan jostain nevöhöödistä?

Kuule, kaikki 70-vuotiaat nousevat kukkumaan tuohon aikaan ihan ilman herätyskelloa.

Jos joku  nuorempi  tekee samoin, hänellä on pahemmansorttinen UNIHÄIRIÖ ja se tulee kostautumaan terveysongelmina myöhemmin.

Mun 70vee vanhemmat ei todellakaan herää, ne nukkuu kymmeneen, faija joskus myöhempään, kukkuvat joskus ihan pikkutunneille.

Kuten myös minun vanhempani ja appivanhemmat myöskin. Itse asiassa kaikki tuntemani 70v ylöspäin,näyttävät tarvitsevan yhä pidempiä yöunia.

Ketju on lukittu.