Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
5741/10856 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Taina on itse Intiassa? Onkohan joku youtube juttu tai työhön liittyvä yms. En jotenkaa usko että olis menny lomalle yksin vaan uskoisin että olis ottanu ainakin Cleopatran mukaan.

Veikkaan jotain jooga-/mindfulness-/hyvinvointikurssia. 🤔😂 nykyäänhän monet länsimaalaiset ravaa Intiassa kaiken maailman joogakursseilla ja henkistymässä.

Vierailija
5742/10856 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos sentäs tajusi mokansa ja laittoi oikean lipun siihen mutta oikeesti, miksi ei tarkistanut etukäteen jos ei ollut varma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/10856 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Taina on itse Intiassa? Onkohan joku youtube juttu tai työhön liittyvä yms. En jotenkaa usko että olis menny lomalle yksin vaan uskoisin että olis ottanu ainakin Cleopatran mukaan.

Veikkaan jotain jooga-/mindfulness-/hyvinvointikurssia. 🤔😂 nykyäänhän monet länsimaalaiset ravaa Intiassa kaiken maailman joogakursseilla ja henkistymässä.

Tuntuisi oudolta tällainen intialainen henkistyminen kun ovat kuitenkin kristittyjä. Vaikka Tainan tapauksessa on tietysti kaikki mahdollista.

Vierailija
5744/10856 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan jotain hyväntekeväisyysjuttua.

Taina on aikamoinen statisti perheessään. En usko, että muulla perheellä on mitään ongelmia selvitä matkailuautolla Euroopassa ilman Tainaa. Mutta jos Paul olisi lähtenyt yksin, olisi koko perhe pulassa. Sen verran paljon tuntuu arjen pyörittäminen olevan Paulin harteilla.

Vierailija
5745/10856 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina on aikamoinen statisti perheessään. En usko, että muulla perheellä on mitään ongelmia selvitä matkailuautolla Euroopassa ilman Tainaa. Mutta jos Paul olisi lähtenyt yksin, olisi koko perhe pulassa. Sen verran paljon tuntuu arjen pyörittäminen olevan Paulin harteilla.

Mistä sulle tulee kuva, että Paulin harteilla? Muu, kuin ruuan laitto? Vaikka onhan siinäkin hommaa tuon kokoisessa porukassa.

Vierailija
5746/10856 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanon että naisella joka suostuu tekemään yli 3 lasta on erittäin avulias ja aktiivinen mies.

Vierailija
5747/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuota... :D Ei kannata luottaa ihan noihin Socialbladen arvioihin tuloista. Niillä youtuben perusmainoksilla tienaa noin 1-1,1 dollaria per tuhat näyttökertaa, olettaen että kaikki tuhat katsojaa katsovat ne mainokset. Eli joku 500 tuhannen katsojan video tekee noin 500 dollaria.

Somettajat tekevät rahansa pääasiassa yhteistyöllä, joku yksittäinen yhteistyödiili saattaa tuoda 5000-25000 dollaria. Moni myös tuottaa sisältöä muille, julkkiksille, yrityksille jne. Suosituimmat esiintyvät tapahtumissa ja telkussa, josta saavat rahaa. Taina ei tee mitään näistä.

Vierailija
5748/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuota... :D Ei kannata luottaa ihan noihin Socialbladen arvioihin tuloista. Niillä youtuben perusmainoksilla tienaa noin 1-1,1 dollaria per tuhat näyttökertaa, olettaen että kaikki tuhat katsojaa katsovat ne mainokset. Eli joku 500 tuhannen katsojan video tekee noin 500 dollaria.

Somettajat tekevät rahansa pääasiassa yhteistyöllä, joku yksittäinen yhteistyödiili saattaa tuoda 5000-25000 dollaria. Moni myös tuottaa sisältöä muille, julkkiksille, yrityksille jne. Suosituimmat esiintyvät tapahtumissa ja telkussa, josta saavat rahaa. Taina ei tee mitään näistä.

Tuosta esim dollarin summasta Youtube ottaa osansa, vajaa puolet. Loppu menee tekijälle josta sitten maksetaan vielä verot. Youtubella voi tienata mutta ei se älyttöän helpooa ole. Taina on toki päässyt jo tienaamaan ihan ok, sadoista tuhansista euroista ei kuitenkaan puhuta, korkeintaan kymmenistä. Myös sillä kuka katsoo on merkitystä, on näitä halvempia paikkoja mistä per mainos maksetaan vähemmän kuin esim usan katselijoista. Eniten vaikuttaa minuutit, kuinka monta minuuttia (ja mainosta) katsoo. muutaman minuutin ktaselijat eivät oikein tuo rahaa.

Vierailija
5749/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta esim dollarin summasta Youtube ottaa osansa, vajaa puolet. Loppu menee tekijälle josta sitten maksetaan vielä verot. Youtubella voi tienata mutta ei se älyttöän helpooa ole. Taina on toki päässyt jo tienaamaan ihan ok, sadoista tuhansista euroista ei kuitenkaan puhuta, korkeintaan kymmenistä. Myös sillä kuka katsoo on merkitystä, on näitä halvempia paikkoja mistä per mainos maksetaan vähemmän kuin esim usan katselijoista. Eniten vaikuttaa minuutit, kuinka monta minuuttia (ja mainosta) katsoo. muutaman minuutin ktaselijat eivät oikein tuo rahaa.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/21/helppoa-rahaa-youtube-videoilla

Vierailija
5750/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanon että naisella joka suostuu tekemään yli 3 lasta on erittäin avulias ja aktiivinen mies.

Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanon, että uskispiireissä naisella ei kyllä juuri ole sananvaltaa näihin asioihin.

Vierailija
5751/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Tainalla aika paljonkin sananvaltaa mm. Lasten nimien, pukeutumisten suhteen ja muun minimalismin sekä ruokien suhteen.

Vierailija
5752/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi missään ei vastata siihen, onko kaikki lapset hänen/heidän omia biologisia lapsia?!

Vierailija
5753/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanon, että uskispiireissä naisella ei kyllä juuri ole sananvaltaa näihin asioihin.

Sitten kyllä epäilen, että sinulla on erittäin vähän todellista kokemusta uskispiireistä.

Vierailija
5754/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi missään ei vastata siihen, onko kaikki lapset hänen/heidän omia biologisia lapsia?!

Luulen imetyksen perusteella, että ovat biologisia. Mutta kuka ihme kysyisi tai vastaisi tuollaista? Jos joku olisi adoptoitu tms, ei sellaista kuulu julkisesti riekkua tai kertoa ilman lapsen halua.

Vierailija
5755/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen imetyksen perusteella, että ovat biologisia. Mutta kuka ihme kysyisi tai vastaisi tuollaista? Jos joku olisi adoptoitu tms, ei sellaista kuulu julkisesti riekkua tai kertoa ilman lapsen halua.

Siksi koska ihmetyttää, miten 10 lapsen 40v äidillä voi olla noin hyvä kroppa?! Siis ei mitään jälkiä raskauksista. Tuntuu jo biologian näkökulmasta uskomattomalta.

Vierailija
5756/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Q&A-videolla ollut vastaus tähän?

Vierailija
5757/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan. Olen vain niin ällistynyt, että voi näyttää noin hyvältä 10 lapsen jälkeen. Mikään ei roiku, missään ei ole mitään ylimääräistä. Näyttää paremmalle kuin moni parikymppinen. Niin ja olen itse yhden lapsen äiti, ja ihan saman näköinen kuin ennenkin, mutta ei kai yhden lapsen jälkeen mitään ihmeitä tapahdukaan. Mietin vain jos olisi 10 lasta, että miltähän sitä näyttäisi. Kaikki ne raskaudet ja yövalvomiset, huhhuh... Eikö kukaan muu ihmettele asiaa?!

Vierailija
5758/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan. Olen vain niin ällistynyt, että voi näyttää noin hyvältä 10 lapsen jälkeen. Mikään ei roiku, missään ei ole mitään ylimääräistä. Näyttää paremmalle kuin moni parikymppinen. Niin ja olen itse yhden lapsen äiti, ja ihan saman näköinen kuin ennenkin, mutta ei kai yhden lapsen jälkeen mitään ihmeitä tapahdukaan. Mietin vain jos olisi 10 lasta, että miltähän sitä näyttäisi. Kaikki ne raskaudet ja yövalvomiset, huhhuh... Eikö kukaan muu ihmettele asiaa?!

Oletko nähnyt hänet muuta kuin netissä?

Hyvin hoikka kyllä on.

Vierailija
5759/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt hänet muuta kuin netissä?

Hyvin hoikka kyllä on.

No siis netissä ja videoilla jne.

Vierailija
5760/10856 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet videot on ylivalotettu, kyllä minusta näyttää iholtaan ihan ikäiseltään, hampaatkaan eivät ole kovin hyvässä kunnossa ja tästä syystä pyrkiikiin olemaan näyttämättä niitä. Kuka tahansa nyt voi olla hoikka jos syö kuin hiiri ja hänhän käyttää jotain korsetin tapaistakin välillä. 

Ja juu, en ole itse täydellinen enkä yleensä tykkää arvostella muiden ulkonäköä, mutta minusta on hassua että jotkut pitävät Tainaa jonain ylijumalana, kun on saanut 10 lasta ja ainakin yrittää ylläpitää kuvitelmaa nuorekkaasta ulkonäöstä. 

Ketju on lukittu.