Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
5521/10856 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig:ssä Taina vastasi kommenttiin, että noudattavat ACE-opetussuunnitelmaa. Näyttäis olevan joku erityinen kristitty opetusohjelma: https://www.aceministries.com

Vierailija
5522/10856 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava tuo uusin aamurutiini video. Kello Tainan mukaan 5 aamulla ja pojat soittelee soittimiaan, jolloin pienet lapset vielä nukkumassa videon mukaan. Kuitenkin heidän höpöttelynsä ja äänensä kuuluu niin rumpujen kuin kitarankin läpi :D ja kukaan pieni lapsi ei herää noin täynnä energiaa ja lähde heti juoksemaan xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/10856 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambitaina kirjoitti:

Naurettava tuo uusin aamurutiini video. Kello Tainan mukaan 5 aamulla ja pojat soittelee soittimiaan, jolloin pienet lapset vielä nukkumassa videon mukaan. Kuitenkin heidän höpöttelynsä ja äänensä kuuluu niin rumpujen kuin kitarankin läpi :D ja kukaan pieni lapsi ei herää noin täynnä energiaa ja lähde heti juoksemaan xD

Katsoitko videon alkua ollenkaan? Hän itse siihen oli kirjoittanut että heillä oli hauskaa kuvatessa aamurutiinivideota keskellä päivää.

Vierailija
5524/10856 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ig:ssä Taina vastasi kommenttiin, että noudattavat ACE-opetussuunnitelmaa. Näyttäis olevan joku erityinen kristitty opetusohjelma: https://www.aceministries.com

Jenkeissä ainakin kreationistien ja äärikonservatiivien huikeassa suosiossa. Opettaa mm. Raamatun kertomuksia tieteellisenä faktana.

Vierailija
5525/10856 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti taas paljon kysymyksiä uusin video. Olisi kiva saada joskus vastauksiakin. Miksi pitää herätä jo klo 3? Mitä opiskelu aamuisin sisältää? Miten kukaan voi nukkua yläkerrassa kun alhaalla soitetaan pianoa ja rumpuja? Ja miksi pienetkin lapset käy suihkussa viimeiseksi illalla ja taas heti aamulla? Jumppaako isäkin? Kiukuttelevatko lapset koskaan? Onko lapsilla uhma- tai murrosikää, vai kyseenalaistavatko elämäntapaa vasta kun muuttavat kotoa, kuten Leonardo? Käyvätkö lapset neuvolassa ja saavatko rokotukset? Mitä pillereitä lapset söivät iltarutiinivideolla? Olisipa meidänkin kaapit ja laatikot noin siistejä ja tyhjiä! Mutta eikö kukaan tarvitse esim. alushousuja farkkujen alle tai villavaatteita tms. toppavaatteiden alle?  Liikuttavan onnellisia pojatkin oli omista kaapeistaan, jossa oli pari hassua omaa tavaraa. Joo, mielenkiintoinen perhe täynnä kysymyksiä.

Vierailija
5526/10856 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut pitkästä aikaa katsoavideon heistä, lähinnä jääkaapin sisällöstä, mutta en pystynyt. Tainan ääni on kauhea, anteeksi kun sanoin noin, mulla on varmaan joku ongelma muttajotkut äänet tekee pahaa. Ois kiva jos joku lapsista puhuis jollain videolla, koko videon. No mutta, itse olen täysin rakastanut youtuben suurperheeseen nimeltä Our tribe of many. Niin rakastettava perhe, suosittelen.

Vierailija
5527/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi video! Ihana!

Vierailija
5528/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti tehdä uusi aamurutiinivideo? Koska edellisellä oli niin paljon katsojia?

Vierailija
5529/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta uusi aamurutiinivideo oli aika kammottava. Taina ja hänen klooninsa jumppaavat aamuyöllä samanlaisissa vaatteissa samassa tahdissa vierekkäin.

Vierailija
5530/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kukaan tarvitse esim. alushousuja farkkujen alle tai villavaatteita tms. toppavaatteiden alle?  Liikuttavan onnellisia pojatkin oli omista kaapeistaan, jossa oli pari hassua omaa tavaraa. Joo, mielenkiintoinen perhe täynnä kysymyksiä.

Mä kans mietin, että missä kaikki perheen kausivaatteet ulkoiluun ovat? Itse ulkoilen päivittäin. En voi pitää samoja syys-/talvikenkiä lenkillä ja töissä, ja pelkkiä kerrastojakin on oltava se 2 kpl pakkasille ja 2 kpl leudommille säille (toinen setti pesussa/kuivumassa, toinen käytössä). Ulkotakeissa on mulla sama homma, -5 keleille käytössä on sporttinen kevytuntsikka, -15 ja alaspäin paksumpi takki ja lisäksi omistan yhden siistin villakangastakin jota käytän töissä ja juhlavammissa menoissa.

Mulla ei kylläkään ole kuivausrumpua enkä pese päivittäin pyykkiä. Pesevätköhän perheessä tosiaan noin pieniä määriä pyykkiä kerrallaan, vai oliko aamurutiinivideon tilanne täysin lavastettu videota varten?

Monessa Tainan tai Leonardon videossa isommat lapset muuten myös valittavat, kuinka Suomessa on kylmä/jalat ovat märät ym. No en kyllä yhtään ihmettele että heillä on kylmä, jos tosiaan kuljetaan talven läpi converseissa, farkuissa ja ohuessa valkoisessa paidassa sen ainoan talvitakin alla. Mun mielestä noin pitkälle viety minimalismi ei vain sovi Suomen ilmastoon.

Vierailija
5531/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kukaan tarvitse esim. alushousuja farkkujen alle tai villavaatteita tms. toppavaatteiden alle?  Liikuttavan onnellisia pojatkin oli omista kaapeistaan, jossa oli pari hassua omaa tavaraa. Joo, mielenkiintoinen perhe täynnä kysymyksiä.

Mä kans mietin, että missä kaikki perheen kausivaatteet ulkoiluun ovat? Itse ulkoilen päivittäin. En voi pitää samoja syys-/talvikenkiä lenkillä ja töissä, ja pelkkiä kerrastojakin on oltava se 2 kpl pakkasille ja 2 kpl leudommille säille (toinen setti pesussa/kuivumassa, toinen käytössä). Ulkotakeissa on mulla sama homma, -5 keleille käytössä on sporttinen kevytuntsikka, -15 ja alaspäin paksumpi takki ja lisäksi omistan yhden siistin villakangastakin jota käytän töissä ja juhlavammissa menoissa.

Mulla ei kylläkään ole kuivausrumpua enkä pese päivittäin pyykkiä. Pesevätköhän perheessä tosiaan noin pieniä määriä pyykkiä kerrallaan, vai oliko aamurutiinivideon tilanne täysin lavastettu videota varten?

Monessa Tainan tai Leonardon videossa isommat lapset muuten myös valittavat, kuinka Suomessa on kylmä/jalat ovat märät ym. No en kyllä yhtään ihmettele että heillä on kylmä, jos tosiaan kuljetaan talven läpi converseissa, farkuissa ja ohuessa valkoisessa paidassa sen ainoan talvitakin alla. Mun mielestä noin pitkälle viety minimalismi ei vain sovi Suomen ilmastoon.

Kotivideon perusteella heillä ei myöskään ole yhtään matkalaukkua tai ainakaan mulle ei sattunut silmään. Mutta kyllähän kymmenlapsinen perhe kulkee lomalle Guessin käsilaukullakin. Mä itsekin vältän keräämästä tavaraa nurkkiin mutta vain siihen pisteeseen, että se helpottaa elämää eikä vaikeuta sitä. Tai sitten noilla on joku rojuvarasto jossain, että päästään esittelemään tyhjiä kaappeja.

Tutustuin ACE:en pintapuolisesti, vaikutti aika hurjalta. Ja ne vihkotkin on itseopiskeluun, ACE:ssa ei välttämättä tarvitse vanhempien opettaa mitään. Mutta kyllähän tuo ulkoa opettelu tukee porukan kasassa pitoa, jos lapset eivät opi ajattelemaan itse.

Vierailija
5532/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin seuraan tuota Our tribe of many. Olen aivan mykistynyt äidin energiasta ja kaikesta!

Vierailija
5533/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musta tuntuu että isommat lapset hytisevät nälästä. Meillä ainakin teinipoika on koko ajan nälkäinen. Ehkä vain oma mielikuvitukseni ei riitä keksimään tuosta heidän ruokavaliostaan riittävästi tyydyttämään jatkuvaa nälkää.

Vierailija
5534/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ihana tiivistää miten Tainan vanhat ja uudet aamurutiinit eroavat toisistaan? :)

Vierailija
5535/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin sellainen tutina, että tässä perheessä on kotikuri käytössä. 

Vierailija
5536/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on a-luokan nainen, harva mies ansaitsee hänenlaistaan.

Vierailija
5537/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ihana tiivistää miten Tainan vanhat ja uudet aamurutiinit eroavat toisistaan? :)

Eipä tuo paljon vie aikaa katsoa.

Vierailija
5538/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotenkin sellainen tutina, että tässä perheessä on kotikuri käytössä. 

Siis mitä tää on? Nopeasti kun googletin, niin jotain että mies määrää ja saa antaa piiskaa.

Voisiko joku tarkentaa.

Vierailija
5539/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta tuntuu että isommat lapset hytisevät nälästä. Meillä ainakin teinipoika on koko ajan nälkäinen. Ehkä vain oma mielikuvitukseni ei riitä keksimään tuosta heidän ruokavaliostaan riittävästi tyydyttämään jatkuvaa nälkää.

Lapset ovat ainakin kohtalaisen laihoja. Jos on pienestä pitäen tarjottu hiukan vähemmän ruokaa niin ei sitä vanhempakaan sitten välttämättä "opi" syömään enempää. Leonardo on ainakin hirveä ruipelo.

Vierailija
5540/10856 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

278 sivua ja yli 5000 kommenttia siitä, että joku perheenäiti herää kolmelta :D!

Ketju on lukittu.