Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Ehkä muuttavat johonkin muualle.
#5484 jatkaa
Muutosta nyt ainakin saisi matskua.
Miten helposti heidän muuttosta sujuu, kun on niin vähän kamaa. Muutama Gantin paita mahtuu matkalaukkuihin.
Pelkästään Sängyt vie tilaa.
Ja sitten miten helposti kaikki on paikoillaan jo ekan päivän jälkeen.
Pakkohan tän on mennä kuin Strömsössä. :D
Taina ja Paul näyttäkää mihin pystytte.
Kyllä se näyttäisi olevan heidän asunto.
Saa nyt nähdä, mihin aikovat sitten mennä.
Että menevätkö sitten ihan oikeasti sinne Ausseihin tai johonkin muualle Suomeen.
Nyt menee jo vähän jännäksi tämä :D
Saa tosiaankin nähdä, että mitä tapahtuu seuraavaksi.
"I saw you in Czech Republic today"
(Tainan instan kommenteissa.)
Vierailija kirjoitti:
"I saw you in Czech Republic today"
(Tainan instan kommenteissa.)
Siis tsekeissäkö, vai missä?
Vierailija kirjoitti:
Millon siis muuttavat Australiaan?
Ei koskaan. Suomessa tuon kokoinen perhe saa yhteiskunnan tukina noin 5000 euroa / kk. Epäilen, että Australiassa ei saa juuri mitään.
Syvin ja paras uni on tuolloin.
Olin puolikuollut aina kun jouduin heräämään klo 6.25.
Oho, Taina vastannut uusimmassa Instagram-postauksessaan suomeksi kommentoijalle "kiitos"! Ennennäkemätöntä :D
Viimeksi tänään siellä kommenteissa lupaillut että "something big happening soon". Ärsyttää jatkuva salailu ja pitkittäminen.
Tulispa jotain uutta :/ kaipaan sitä aikaa kun oli kokoajan jotain puhuttavaa :D
Tässähän oli vaikka kuinka paljon potentiaalia tehdä hyväkin bisnes, jos q&a-videoita olisi tullut useampi kunnollisilla vastauksilla ja avattu enemmän tuota elämäntapa/uskontopuolta eikä kuvattu vaan lasten leikkimistä ja babyspamia videotolkulla ja ladattu vanhoja videoita tuoreen ja AIDON sisällön sijaan. Nyt tämä vaikuttaa vähän lässähtäneeltä pannukakulta.
^ Jeep. Semmosta ihmeen hössötystä vaan ja extempore juttuja. Ei ole tullut niitäkään asiavideoita, jotka on luvattu kuten: miksi heillä on valkoiset paidat ja miten pyykkihuolto sujuu.
Joissain videoissa on vähä sivuttu tuota jotenkin "koska me nyt vaan tykätään valkoisesta hehhe".
Ai kaikki 11 ihmistä tykkää vaan valkosesta, sinisestä, mustasta ja pinkistä?
"Tässä mä pesen pyykkiä klo 4. 00, luukku kiinni". Ei oo menty niihin asioihin oikeasti.
Ja luulis että olis aikaa kuvata Q&A videota silloin viiden aikaan aamulla. Jos nyt lähdetään siitä mitä on kerrottu, eli jos heräisi siihen aikaan.
Luulen että Tainalla on hirveet standardit ja perfektionismi estää tekemästä.
Ne videot, joihin on tehty jotain ennalta mietittyä, on ihan tosi tosi tip top. Menee jo hiemam jäykän puolelle.
Perfektionistille on helpompaa tehdä matskua vapaalla kädellä kuvaten, kun ei voi itse ennustaa ja suunnitella mitä tapahtuu.
Tajusin tuon ihan vasta, ja sen yhteyden, kun Taina on sanonut "vitsillä" kärsivänsä ocd:sta. Vitsissä saattaa sittenkin olla enemmän perää.
Mä olen itse tosi kovaan itsekriitisyyteen taipuvainen, ja tuo perfektionismi on estänyt mua tekemästä elämässä. Olen myös kärsinyt ihan oikeasti ocd:sta, mikä ei ole ihan pikkujuttu, eikä vähäteltävää.
Mietin että oisko Tainalla samaa. Ettei vaan saa aikaiseksi jotain videoita, kun on niin korkeat standardit itselle. Se ainut Q&A video oli tosi ihana ja hyvä. Ei tarttis olla niin armoton itselle.
Siinä videossa missä A menee kampaajalle, eli Cleolle, siinä on jotsin semmoista jäykkyyttä, joka on ominaista täydellisyyden tavoittelijalle. Ja jos pakko-oireet ilmenevät juuri noissa asioissa, niin pakko-oireille on ilmeistä tekemisen jäykkyys ja neuroottisuus ja ehdottomuus, on se oireisuuden kohde mikä tahansa.
Äh, no ei tässä uudessa videossa ollut _mitään_ uutta kun oli nähnyt jo Leonardon version tästä videosta.
No huh huh. Taas yksi syntymäpäiväristeilyvideo. Ja luultavasti vasta osa 1. Vanha, toppatakkiaikaan kuvattu.
Plaah.
Harpoin videon läpi muutaman kohdan katsoen.
Selvisi että Taina on itse opettanut Cleon laulamaan ja opettaa nyt Nefertitiä.
Ja hieman sieppaa tuo ajattelemattomuus, että annetaan lasten hyppiä kengät jalassa laivan sohvalta lattialle. Yök, ajatuskin siitä, mitä moskaa sohviin tulee kengistä - ja on sitten esim. seuraavan istujan silkkihameessa.
Aika pienikokoinen Romeo on ikäisekseen - ei ole varmaan vielä kasvupyrähdystä näkynyt.
Ohooho. Romeon lahjat maksoivat 300-500e? Mitä ihmettä... Laivalla vielä hinnat ihan pilvissä.
Minkä ihmeen takia joka kerta pitää tehdä sama virhe ja laittaa korkeat korot? Kun joka kerta kuitenkin käy samalla tavalla, jalat kipeät. 😂 Kyllä on myös korottomia hienoja kenkiä, varmasti myös pystyy paremmin nauttia kävelystä kaupungilla ja elämyksestä, kun ei jalkoihin satu.😂
Olisi kiva saada ihan tuoreitakin videoita eikä puoli vuotta vanhoja.
No nyt kyllä. Oletpas sä tarkka! En olis varmasti itse tajunnut että vois olla sama asunto, kun ei ollut niin silmiinpistävän selkeästi. Mutta ihan tosi paljon samaa, voisko olla??
Ja vielä kun tuo yksi väittää että suunnitelmat ovat muuttuneet, että muutto ei olisi ainakaan Ausseihin.
Ja Taina on sanonut, että suunnittelemme jotain. Ja on kiireitä ja elämää.
Miksei mitään kerrota? Kauankohan saadaan odotella?