Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
ärsyttävää, kun uusimmassa videossa piti tunkea toi omegan kiljumis-klippi joka väliin 🙄
Lopetin katsomisen kesken, kun en kestänyt enää kuunnella tota kiljumista.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö Omegan esittelyvideosta oikein että opettvat pienimmille Japanin kolmanneksi kieleksi?
Eivät opeta. Sanovat opettavansa, mutta yksittäisen japanin opetusvideon katsominen netistä ei ole opettamista. Kunhan nyt opettaisivat edes äidinkielensä kunnolla eikä Taina periyttäisi tuota feikattua hoonosoomi-mokellusta nuorimmille. Onneksi isosisarukset sentään puhuvat kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö Omegan esittelyvideosta oikein että opettvat pienimmille Japanin kolmanneksi kieleksi?
Eivät opeta. Sanovat opettavansa, mutta yksittäisen japanin opetusvideon katsominen netistä ei ole opettamista. Kunhan nyt opettaisivat edes äidinkielensä kunnolla eikä Taina periyttäisi tuota feikattua hoonosoomi-mokellusta nuorimmille. Onneksi isosisarukset sentään puhuvat kunnolla.
Katsoin taas vanhempia videoita, joissa taina on paljon aidomman oloinen ja sanoo joitain lauseita lapsille ihan selvällä suomenkielellä, täysin normaalisti :D
Se talo on ollut myynnissä ennenkin, en tarkkaan muista mutta 1-3v sitten. Silloin hintalappuna muistaakseni melkein 700 000. Ja omistaja on tosiaan ihan toinen kuin tämä Youtube-perhe. Joka ilmeisesti ainakin siinä edelleen asuvat, ei oo kauaa kun olen perheenjäseniä lähistölllä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Se talo on ollut myynnissä ennenkin, en tarkkaan muista mutta 1-3v sitten. Silloin hintalappuna muistaakseni melkein 700 000. Ja omistaja on tosiaan ihan toinen kuin tämä Youtube-perhe. Joka ilmeisesti ainakin siinä edelleen asuvat, ei oo kauaa kun olen perheenjäseniä lähistölllä nähnyt.
Tämän ketjun alkupäässä oli juttua siitä että talo on myynnissä. Oli siis viime vuoden lopulla myynnissä.
Sitten ilmoitus otettiin pois ja kaikki luulivat, että nyt se on myyty ja Kingdomilla on 6kk aikaa etsiä uusi kortteeri.
No kävikin niin, että se on taas myynnissä.
No olipa järkevää laittaa noi Aphroditen japaninääntämiset tohon kun ei osaa kuin sössöttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun alkupäässä oli juttua siitä että talo on myynnissä. Oli siis viime vuoden lopulla myynnissä.
Sitten ilmoitus otettiin pois ja kaikki luulivat, että nyt se on myyty ja Kingdomilla on 6kk aikaa etsiä uusi kortteeri.
Talo on heti vapaa ja välissä stailattukin uusiksi, joten tuskinpa asuvat siinä enää. Taloa on vaikeampi saada kaupaksi, jos siinä on vuokralainen. Kuun vaihteessa tullut puol vuotta täyteen marraskuusta, jolloin myyntiä yritetty viimeksi. Ei siis ihme, jos vielä vähän aika sitten heidät nähty lähistöllä. Tainahan voi toki laahauttaa talvivideoita siihen saakka, että lopulta selviävät paljon hehkutettuun Australiaan, riippumatta siitä, missä sitten nyt majailevatkin. Aika pannukakku, jos eivät kaiken hehkutuksen jälkeen muutakaan tai muutto vaan venyy ja vanuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit myynti-ilmoituksen?
Epäuskottavaa koko Australiahomma.
Ovatkohan muutelleet etunimiä samalla kun vaihtoivat sukunimen virallisesti Licciardo-Toivolaksi? Aikaisemmin Bambitainoja oli vain 2010-luvulla syntyneissä ja nyt on myös Cleopatran ikäisissä... Eikös Cleo ollut aiemmin Taina Bride ja nyt ei Bride-nimeä enää löydy?
Voi jösses tuo Bambitaina - jaksaa edelleen naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vaan upee talo. Ei tarvii periaattees mitään pintojakaan uusia.
Mikä tuossa mörskässä on upeeta. Huh sentään.
Myös viime kesänä tehdyn hiekkalaatikon ovat joutuneet purkamaan ja leikkimökki, liukumäet ja tramppa poissa. Kingdom gone.
Katsoin talvipukeutumisvideon alkua pätkän. Ihanko oikeasti viime talvena Nefertiti ei pukenut itse? Eikä muillekaan annettu mitään opettelun mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin talvipukeutumisvideon alkua pätkän. Ihanko oikeasti viime talvena Nefertiti ei pukenut itse? Eikä muillekaan annettu mitään opettelun mahdollisuutta.
Haluuko vanhemmat/taina tekemällä tehdä itsestään tarpeellisen mahdollisimman pitkään, jotta voisi vaan hoitaa lapsia? Ne kasvaa joka tapauksessa.
Eikä tuosta nuorimmasta nelikosta saa nelosia vaikka kuinka yrittää. Joo, toisilla on videovaltteina jopa kolmosia, mutta kymmenen lasta on ihan riittävä valtti. Ja se, että neljä nuorinta ovat alle viis!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluuko vanhemmat/taina tekemällä tehdä itsestään tarpeellisen mahdollisimman pitkään, jotta voisi vaan hoitaa lapsia? Ne kasvaa joka tapauksessa.
Eikä tuosta nuorimmasta nelikosta saa nelosia vaikka kuinka yrittää. Joo, toisilla on videovaltteina jopa kolmosia, mutta kymmenen lasta on ihan riittävä valtti. Ja se, että neljä nuorinta ovat alle viis!!
Paljon mahdollista että haluaa. Taina on kuitenkin 10 lapsen äiti, eli aika pitkän ajan elämästään hoivannut pieniä lapsia. Nyt kun lapsiluku on täynnä ja pienimmätkin kasvaa päivä päivältä, voi olo tuntua aika vaikealta, mitä sitten tekee kun pienimmätkin on jo itsenäisiä eivät tarvi äitiä enää yhtä paljon?
Missä mahtavat nyt asua? Eikö kukaan ole huomannut, että naapurustoon on muuttanut 11-henkinen perhe?
Cleopatra on kyllä äitinsä näköinen, en ole ennen kiinnittänyt niin huomiota. :D Nyt sen oikein huomasi kun vierekkäin olivat. Nätti tyttö.
Vielä lisään, että villiviini on kasvanut todella pahasti katon tuuletusraoista sisälle yläpohjan rakenteisiin. Tämä kyllä kertoo minulle tarpeeksi talon huollon laiminlyönnistä.