Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
4081/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa, jos kaikki Tainan lapset saa 10 lasta. "Grandma of one hundred!" - videoita odotellessa. Ja sitten  myöhemmin, Tainan viimeisenä vuosina, "Great-grandmother of 1000"? :D

Vierailija
4082/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk, kuka tätä ketjua pitää elossa? Yli 4000 viestiä ja lähes 200 jo poistettu!

Siis minne puolet viesteistä on hävinnyt ja miksi ihmeessä? 😱

Vierailija
4084/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääk, kuka tätä ketjua pitää elossa? Yli 4000 viestiä ja lähes 200 jo poistettu!

Ainakin henk.koht olen ilmoittanut esim.viestit joissa on diagnosoitu lapsia tai vanhempia. Myös muutaman oman viestini pyysin poistamaan kun aloin miettiä olivatko liian henkilötietoihin meneviä.

Vierailija
4085/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että huonot viestit poistuu eikä koko ketju.

Itsekin olen ilmoittanut turhia täysin haukkumaviestejä.

Vierailija
4086/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo puolet, vaan 5%.......

Vierailija
4087/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatteko te oikeasti katsoa näitä uudempia videoita? Minulta on kiinnostus täysin nolla, ja olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa näitä videoita katsomaan?

Vierailija
4088/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatteko te oikeasti katsoa näitä uudempia videoita? Minulta on kiinnostus täysin nolla, ja olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa näitä videoita katsomaan?

En jaksa ollenkaan :/ eilenkin luulin että T oli vahingossa lisännyt kaksi kertaa saman videon.

Ålyttömän tylsiä pätkiä ja silti noin monta sataatuhatta katselukertaa?! Uskomatonta :D

Vierailija
4089/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, videot toistaa kyllä pahasti toisiaan. Vuosi sitten tullut jo kaksi "three children under two" ja "ten children make gingerbread houses" -videota ja vegan food -video jne. Harmittaa, kun Tainalla ois potentiaalia tehdä tosi kiinnostaviakin videoita, mutta tekee sitten kuitenkin tällaisia.

Vierailija
4090/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, videot toistaa kyllä pahasti toisiaan. Vuosi sitten tullut jo kaksi "three children under two" ja "ten children make gingerbread houses" -videota ja vegan food -video jne. Harmittaa, kun Tainalla ois potentiaalia tehdä tosi kiinnostaviakin videoita, mutta tekee sitten kuitenkin tällaisia.

Ehkä ei ole potentiaalia. Materiaalia kyllä olisu saatavana.

Vierailija
4091/10856 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptejä luvassa! Mä niiin odotan. Toivottavasti resepteissä on tarkat mitat, mua kismittää sellaiset ”kourallinen sitä ja hyppysellinen tätä ja maun mukaan tuota” -reseptit suunnattomasti, koska olen itse niin huono maustaja. Kiinnostaisi todella paljon kokeilla tehdä noita maukkaan näköisiä vegekastikkeita!

Vierailija
4092/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää viimeiset videot on ollut todella tylsiä. Miksi se video piti laittaa kahteen osaan?

No mä odotan sitä q&a videota. Vähän kyllä luulen että siinä ei vastata näihin isoimpiin kysymyksiin....

Vierailija
4093/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4094/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään keskusteltavaa

Vierailija
4095/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reseptejä luvassa! Mä niiin odotan. Toivottavasti resepteissä on tarkat mitat, mua kismittää sellaiset ”kourallinen sitä ja hyppysellinen tätä ja maun mukaan tuota” -reseptit suunnattomasti, koska olen itse niin huono maustaja. Kiinnostaisi todella paljon kokeilla tehdä noita maukkaan näköisiä vegekastikkeita!

Joo minustakin olis kiva saada reseptejä Tainan perheen kokkailuista. Pahoin pelkään että niitä saadaan odottaa... Kuten sitä q&a -videotakin :D ja kauan luvattua selitystä sille miksi lapset käyttävät vain valkoisia paitoja!

Vierailija
4096/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaiski tehdä muualtakin kuin kotoaan videoita, mutta seutu on liian rumaa ja harvaan asuttua ettei siellä ole mitään näytettävää tai tekemistä.

Vierailija
4097/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan kertoa vaikka että kuinka paljon sitä rahaa on nyt tullut.

No, jospa joku selvittäisi tuloja verotiedoista tänne meille spekuloitavaksi, nyt tai sitten myöhemmin kun Youtube-tulotkin näkyy. Eikös ne ole julkisia. 

Vierailija
4098/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan yhtäkkiä lopahtanut kiinnostus videoita kohtaan. Aluksi varmaan jaksoi kiinnostaa kun kaikki oli ”uutta” ja erikoisen oloista mutta nyt on jo tottunut esimerkiksi noihin lasten nimiin ja tuo valkoisiin paitoihin pukeutuminenkaan ei tunnu enää mitenkään oudolta. Tahtoisin vain nähdä vielä sen q&a -videon mutta sen jälkeen ei varmaan jaksa enää seurata. Saa nähdä lopahtaako kiinnostus samalla tavalla muillakin vai jatkaako Taina nousukiitoaan :D

Vierailija
4099/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko T luvannut jotain reseptejä?

Vierailija
4100/10856 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardolta video, jossa vierailee L-T -talossa! En selviä, Afhrodite on niin sulonen :")

Ketju on lukittu.