Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti, kadutko lasten hankkimista sellaisen miehen kanssa joka ei sopinutkaan sinulle?

Vierailija
02.11.2018 |

Harmittaako kun et saanutkaan normaalia perhettä vaan yh:n arjen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, lapseni ovat minulle tärkeimpiä maailmassa. Ilman heitä olisi aika tyhjää. Ovat jo aikuisia.

Vierailija
2/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, mutta kadun sitä että menin mukaan miehen lapsihöpsötykseen sinisilmäisenä ja nuorena. Olisi voinut tutustua kunnolla ensin. Lapsiani en kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukiessa tuntuu moni parisuhteessa elävä nainenkin elävän yh:n arkea. Ja vastaus kysymykseesi: ei ole koskaan kaduttanut.

Vierailija
4/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en edes halunnut miestä, halusin vain lapsen.

Minun unelma oli aina minä, yksi lapsi, mieluiten tytär ja koira, ja se unelma on toteutunut.

Vierailija
5/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun.

Vierailija
6/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti,tytär15v+koira4v kirjoitti:

Minun unelma oli aina minä, yksi lapsi, mieluiten tytär ja koira, ja se unelma on toteutunut.

Minun, minun ja minun.

Vierailija
7/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki kadu, lapsi on paras asia elämässäni. Jos tarkoitat "normaalilla perheellä" sitä että mulla olis lapsen lisäksi vielä mies passattavana niin enpä tiedä onko tuo tavoittelemisen arvoista :D Toki teidän että on kunnollisiakin ja täysillä perhe-elämään osallistuvia miehiä, mutta ne on oikeasti aika harvinaisia.

Vierailija
8/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki kadu, lapsi on paras asia elämässäni. Jos tarkoitat "normaalilla perheellä" sitä että mulla olis lapsen lisäksi vielä mies passattavana niin enpä tiedä onko tuo tavoittelemisen arvoista :D Toki teidän että on kunnollisiakin ja täysillä perhe-elämään osallistuvia miehiä, mutta ne on oikeasti aika harvinaisia.

Totta! Oma elämäni ainakin kotitöiden osalta helpotti eron jälkeen. Eikä tarvinnut kuunnella nurinaa, että ”etkö oo pessyt sitä tai tätä”. Rahatilanne taas ei helpottanut. Mutta en kadu kyllä silti.

Vierailija
9/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Lapset ovat tärkein asia elämässäni.

Ja mies on kuitenkin oikein hyvä isä vaikka meillä ei parisuhde onnistunutkaan.

Vierailija
10/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun, minun ja minun.

Sinunko unelmien mukaan muiden pitäs elää.

Vierailija
11/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun, minun ja minun.

Missä vika? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan? Tunnepuolen köyhyydessä vai oletko ihan vaan yleisesti välinpitämätön? Tuossa pelattiin omaa pussiin sekä miehen, että lapsen kustannuksella.

Vierailija
12/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu vaikken mitenkään lapsikeskeinen ihminen olekaan. Olisin voinut jättää lapset kokonaan tekemättäkin mutta olin ajatellut että teen jos löytyy mieluinen mies tai sellainen mies joka on mieluinen lasteni isäksi ja joka itse myös haluaa minun lasteni isäksi. Parisuhteemme ei oikein toiminut mutta vanhempina toimimme aika hyvin ja rakastamme molemmat lapsiamme. Asia oli kyllä hyvin suunniteltu ja etukäteen tiedossa että ero saattaa tulla. 

Vierailija
13/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun, minun ja minun.

Oliko lapsen unelma syntyä ero perheeseen? Tai isän unelma saada lapsi naisen kanssa, joka ajatteli vain omia itsekäitä tarpeitaan?

Vierailija
14/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun, minun ja minun.

Muiden elämiä ei oikein voi elää, eikö muiden unelmia unelmoida.

Vierailija
15/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kadun, koska lapsen isään en ollut edes rakastunut sen lisäksi että hän ei muutenkaan ole mikään hyvä isä. Vastustan aborttia ja pidän lapsesta, joten siinä mielessä olen kyllä periaatteideni mukaan elänyt.

Vierailija
16/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mun mieshän menehtyi kun lapset olivat 6kk ja 1,5v Tästä lähes 20 vuotta. Yksin heidät kasvatin.

Vierailija
17/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun, minun ja minun.

Missä vika? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan? Tunnepuolen köyhyydessä vai oletko ihan vaan yleisesti välinpitämätön? Tuossa pelattiin omaa pussiin sekä miehen, että lapsen kustannuksella.

Mistäs sinä tiedät mitä sen miehen kanssa on sovittu ja mitä mieltä hän on ollut?

Vierailija
18/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta sitten yhtään. Oli väkivaltainen ja narsistinen. Mies ei saa tavata poikaamme.

Vierailija
19/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska sain niin kivan ja fiksun lapsen. Kaikista eniten nautin hänen pikkulapsiajastaan. Se utelias, viisas, reipas lapsi opetti minutkin, hämäläisen jäyhyyden ja kylmyyden keskellä kasvaneen puhumaan. Ja opetti myös sen, miten rakas se lapsi voikaan olla. En ollut mikään äidillinen ennen kuin sain oman lapsen.

Vierailija
20/32 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen pohtinut asiaa monelta kannalta, mutta olen saanut enemmän kuin menettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme