Kumpi on naisella pahempi:
iso leveä nenä edestäpäin katsottuna vai iso ja "korkea" sivustapäin katsottuna?
Kommentit (13)
Kumpi siis näyttää pahemmalta muuten siroissa kasvoissa? Iso nenähän on aina naisella ruma, tiedetään..siksipä ei miesmarkkinoilla vientiä ole
Mikä ihmeen idea on määritellä ja arvottaa naisten - tai ylipäänsä kenenkään - jonkin ruumiinosan tiettyjä parametrejä pahemmaksi kuin toisia?
Hei älkääs nyt. Mun suvussa on naisilla isommat nenät. Eikä ole ollut mitään ongelmaa, vientiä on riittänyt. Se on se kokonaisuus, nähkääs. Ei yksi nenä.
Vierailija kirjoitti:
Hei älkääs nyt. Mun suvussa on naisilla isommat nenät. Eikä ole ollut mitään ongelmaa, vientiä on riittänyt. Se on se kokonaisuus, nähkääs. Ei yksi nenä.
Omalla kohdalla tuntuu nimenomaan että se on se nenä..ja varaa leikkaukseen ei vielä vuosiin ole, kasvaakin tästä varmasti lisää:(
Vierailija kirjoitti:
Kummalla tavalla ne ovat isommat?
Itselläni on todella iso nenä, siis oikeasti iso. Pitkä ja korkea.
Mutta vientiä ja miehiä on riittänyt, joskus rasittavuuteen saakka. Kokonaisuus ratkaisee.
Suurimman osan ajasta sitä naista katsellaan edestä eikä sivusta päin, joten enemmän on merkitystä miltä näyttää kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi siis näyttää pahemmalta muuten siroissa kasvoissa? Iso nenähän on aina naisella ruma, tiedetään..siksipä ei miesmarkkinoilla vientiä ole
Minullakin on pitkä terävähkö nenä ja seurasta ei ole ollut koskaan puutetta. Olen vieläpä ylipainoinenkin, mutta sekään ei ole näköjään vähentänyt kiinnostusta. Kokonaisuus ja luonne ratkaisee, itsesäälistä mammaa ei yksikään halua, ei edes epätoivoinen äijä.
Nenän muoto on yksi lysti.
Mutta vaivaisenluut on ikävät: käveleminen sattuu.
En tiedä miten kivulias iso nenä mahtaa sitten olla miehillä.
Voiko tosiaan kauniit silmät ja ok vartalo tarpeeksi kompensoida keskellä naamaa komeilevaa jättiläistä? Itsellä vieläpä vähän kyömynenä ja pieni leuka.
Leveä nenä pahempi, jopa täysi turnoff. Sivusta ihan sama minkä näköinen, voi olla jopa seksikäs pitkä 'koukkunokka'. Kyömynenä ei niin sexy mutta ei haittaa.
Ihan sama jos on isot tissit, nainen kun nainen kelpaa miehille.