Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko oikeesti valmis kuolemaan lapsesi puolesta.

Vierailija
02.11.2018 |

Eli sulta henki pois nyt välittömästi ja lapsi saisi elää.

Vastaukseen mukaan mieluusti lapsen ikä.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki. Lapset on yli kaksikymppisiä kaikki.

Vierailija
82/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa että kyllä olisin, mutta eipä sitä tiedä ennen kuin tuollaisen valinnan joutuu oikeasti tekemään. Itsesuojeluvaisto on vahva voima.

Itsesuojeluvaisto on vahva joo, mut mulla omien lasten suojelusvietti on sitäkin vahvempi. Jos tulisi joku tulipalo tms niin en varmasti ajattelisi muuta kuin että pelastan lapset. Siinä tilanteessa ei olisi epäilyksen häivääkään. Minun lapset 1 ja 3 vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapset 39 ja 37, minä 63.

Vierailija
84/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys. Lääkörit viivyttelivöt sektiota niin pitkään kuin vähänkin pystyivät. Minä olin viikkoja aiemmin valmis kiskomaan sikiön pihalle ja jatkamaan omaa elämääni. Eli kyllä täällä vaistot suojelee ihan minua itseäni, saa kivittää.

Vierailija
85/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lapset 2 ja 5. Minä 35. Mutta ajattelenko tässä kuitenkin enemmän itseäni kun tiedän että en pystyisi elää ilman lapsiani, en kestäisi sitä vaan kuolisin. Kun eikö mun pitäisiajatella että siksi joo koska haluan että lapset saavat nauttia elämästä ja kokea kaiken ja että kyllä he pääsisivät yli minun kuolemastani.

Vierailija
86/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina valmis kuolemaan. Piste.

Vierailija
87/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa itsekästä mennä kuolemaan ja hylätä lapsi yksinään tähän kylmään maailmaan. Ymmärrättekö te edes hävetä? Senkin itsekkäät mu.lkut

Vierailija
88/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kuolisin. Lotto on mun osalta pitkälti pelattu, loppuelämäksi ei oo muuta kivaa kuin kulutuksen eri muotoja tarjolla.

Lapsillani on vielä kaikki mahdollisuudet avoinna.

Lapset 2 ja 6.

Vierailija
89/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekästä mennä kuolemaan ja hylätä lapsi yksinään tähän kylmään maailmaan. Ymmärrättekö te edes hävetä? Senkin itsekkäät mu.lkut

Lapsen tekemisen koko idea on että se lapsi joskus, ihannetapauksessa, elää elämäänsä vanhemmistaan riippumattomana.

Toi sun ajatukses on monen ihmisen perustelu perhesurmalle.

Vierailija
90/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuolisin, lapset 8, 5 ja 1. Mulla ainakin suojeluvaisto lapsia kohtaan on jotenkin ihan "eläimellinen", olen sitä aiemminkin miettinyt.

Vierailija
91/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Lapset 11v, 15v ja 18 v. Pärjäisivät kyllä elämässä ilman minuakin, sillä heillä on myös loistava isä ja muita tärkeitä läheisiä ympärillään.

Vierailija
92/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällainen ajattelu on turhaa, kun kumminkin kaikki me kuolemme. Vaikka elämä olisikin alussa lapsella, niin se on kuitenkin merkityksetön kuoleman jälkeen.

Vierailija
93/99 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän arvostatte itaeänne äitinä. Ajatteletteko, ettei teitä kukaan kaipaa?

Vierailija
94/99 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapsi 15, minä 50.

Totta kai muutkin kaipaisivat, ja tottakai minulla on todella vahva elämisen halu, mutta niillä ei ole mitään merkitystä minulle sen rinnalla ettei lapseni kuolisi.

Teen muutenkin ihan mitä vaan lapseni eteen. Elän köyhästi itse että hän saa elää normaalia elämää. Pysyn työssä josta en pidä, jotta hänen ei tarvitse muuttaa ja meillä on varaa normaaliin elämään. Lopetan parisuhteen jossa joutuisimme muuttamaan tai jos mies ei pidä lapsesta tai tule toimeen hänen kanssa.

Mitä tahansa.

Vierailija
95/99 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 6v lapsi.

Voisin kuolla muutenkin jo pois.

Vierailija
96/99 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se suojeluvaisto on jotenkin eläimellinen. Kun kuvittelin, että joku korsto kävisi vaikka satuttamaan tai raiskaamaan lastani, spontaanisti pystyin näkemään itseni käymässä eläimen lailla hyökkääjän kimppuun silmittömästi, suoraan kohti kurkkua. Ei mitään itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
97/99 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, siis ihan oikeastiko joku ei?

Lapset 1v 10kk ja 1vko, itse 26v.

Vierailija
98/99 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Lapsi 25

Vierailija
99/99 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Jos joku nyt uhkailisi pyssyllä ja kysyisi, ampuuko lapset vai minut vastaisin empimättä että minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi