Mikä on esteettisesti kauneinta seksiä?
Onko lähäri, 69, takaapäinpano, pillun/perseennuolenta, suihinotto vai jokin erikoisempi?
Kommentit (15)
Jos itse harrastan, niin 69. Jos katselen muiden seksiä, niin doggystyle, koska se peppu miehenä kiva kulma katsoa.
Pano amazon asennossa jossa nainen nai voimalla
Musta, jäntevä, isokaluinen ympärileikkaamaton mies nai muodokasta luomukarvaista muodokasta blondia takaapäin pitkin hitain vedoin niin, että terska tulee melkein ulos. Molemmat saavat huipun yhtaikaa, jolloin adonis painaa aivan pohjaan ja purkaa elämännesteensä sinne.
Jos ei kauneinta, niin ainakin hyvin kiihottavaa on ottaa katsekontakti mieheen samaan aikaan kun hän on jalkojeni välissä nuolemassa minua. Minulla on kuulemma hyvin nautinnollinen ilme, ja joskus kieleni on tiedostamattani ulkona ja tekee nuolemisliikkeitä.
Aisurimiehenä kauneinta on katsoa etelänmiehen doggypanoja.
Esteettisesti kauneinta on se, mitä nuoret, kauniit ihmiset tekevät sen vasta löydettyään.
Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan oli vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi huohottaen toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!
Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni pili edelleen kiiltäen sojossa taivasta kohti unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään.
Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani.
Nainen päälläni, rinnat painautuen rintakehääni, kasvot kasvoja vasten, samalla kun pääsen puristelemaan hänen takapuoltaan.
Kolme naista seisomassa yläpuolellani kusemassa päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Musta, jäntevä, isokaluinen ympärileikkaamaton mies nai muodokasta luomukarvaista muodokasta blondia takaapäin pitkin hitain vedoin niin, että terska tulee melkein ulos. Molemmat saavat huipun yhtaikaa, jolloin adonis painaa aivan pohjaan ja purkaa elämännesteensä sinne.
Minä sain kokea lähes tämän viime kesänä Pariisissa. Ainoa ero oli, etten uskaltanut antaa paljaalla, vaikka minulla pillerit onkin.
Tomppa ja Kake asfalttikonetta vasten takaapäin.
Kaikista kauneinta seksissä rehellisesti on se kun nainen pyllistää ja saa haistaa sekä pillun että pyllyn. Pitää ehdottomasti olla karvoja ja kunnon hajut. Saman tien kovana aah.
Vierailija kirjoitti:
Tomppa ja Kake asfalttikonetta vasten takaapäin.
No onpas sinulla fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kauneinta seksissä rehellisesti on se kun nainen pyllistää ja saa haistaa sekä pillun että pyllyn. Pitää ehdottomasti olla karvoja ja kunnon hajut. Saman tien kovana aah.
Tämä kiihotti. ;P
Kyllä se on isorintainen nainen ratsastamassa miehen kalulla niin kauan että laukeaa.