Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko muitten käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?

Vierailija
02.11.2018 |

Mä käytän aina. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina voimakasta valkovuotoa joudun sen vuoksi käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia ja suojaa pitää vaihtaa usein päivän aikana n.2 tunnin välein, aina ei niin paljon ole vuotoa mutta yleensä laitan uuden vessassa käydessä.

Vierailija
122/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvin epämukavaa käyttää pikkuhousunsuojia. Käytän siteitä ainoastaan juoksupäivinä. Ylimääräinen siteiden käyttö ärsyttäisi alapäätä, enkä myöskään tuntisi oloani naiselliseksi.

Ehkä olen perverssi, mutta itse rakastan sitä tunnetta, kun pikkuhousut ovat märkänä valkovuodosta. Ja tykkään myös sen tuoksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sellanen mehukas alapää ja se on normaalikosteutta ja kiihottuessa pillu vuotaa niin että valuu ja kastelee kaikki housut, joten pikkuhousunsuojia käytän päivittäin.

Vierailija
124/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama joskus teininä ja aikuisenakin vielä. En jaksanut ärsyyntyä asiasta. Ei minua se märkyys häirinnyt vaan enemmänkin se tuoksu. Siihen ei aina suojatkaan, edes hajustetut, auttaneet. Sittemmin olen miettinyt, että siksikö ympärilläni on pörrännyt hirveästi miehiä, en kuitenkaan ole ulkonäöltäni mikään erikoisen viehättävä ja teininäkin jo ylipainoinen. Olen myös ajatellut, että samaisesta syystä olisin välttynyt hiivatulehdukselta, sillä se taitaa olla tosi yleinen vaiva.

"Ongelma" loppui tultuani ensimmäistä kertaa raskaaksi. Tai tuosta on vasta nelisen vuotta kulunut, etten tiedä varmaksi onko muutos pysyvä. Voi johtua iästäkin, olen kuitenkin jo lähes kolmekymppinen.

En kyllä puhuisi mistään tuoksusta vaan lemusta. Sen lemun haistaa kaikista roskiksista minne naiset on "tuoksuvat" pikkuhousunsuojansa heittäneet, mielellään tietysti käytetty puoli ylöspäin eikä suinkaan paperiin käärittynä. Yök!

Nuuhki sinä bakteerien hajottamaa jätettä, niin tosimies nuuhkii tuoreita, tuoksuvia alapäitä.

Roskiksen ja alapään aromeissa on iso ero. Samoin päivällisen ja biojätesäiliön aromeissa. Tai elävän ihmisen ja kolme päivää sitten kuolleen tuoksussa.

Vierailija
125/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tulee päivänaikaan valkovuotoa että pidän pikkuhousunsuojaa työpäivän ajan,en muuten normaalisti käytä.

Vierailija
126/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Tästäkin trolli-jonne sai väännettyä naisvihaa.

Vuodon määrä on yksilöllistä. Terve pillu tuoksuu. Sairas pillu haisee kalalle.

Yleensä pillun saa haisemaan pesemällä sen sisältä tai käärimällä sen jatkuvasti muoviin. Kummallakin keinolla luontainen bakteerikanta häiriintyy. Pillu on itsepuhdistuva elin, kuten silmämuna.

Terveen pillun tuoksu on ihana. Tämän tietää jokainen seksiä harrastava heteromies.

Vierailija
127/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pikkarisuoja ainakin työpäivän ajan, mutta usein muutenkin ja aina laitan jos lähen kotonta jonnekkin.

Vierailija
128/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ei tarvitse olla kuin 10 min ilman, niin menee alkkarit vaihtoon. Kärsin jatkuvasta panetuksesta, mikä aiheuttaa sen, että pillu vuotaa jatkuvasti.

Vierailija
129/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä pillu niin, että pikkuhousunsuojaa pitää vaihtaa 2-3 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta kun pillu vuotaa ilman suojiakin samalla tavalla.. Pitäisi olla kolmet pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen, laskujen käsittelyä, enkä mitään stimuloivaa. Vaikka kyllä välillä ajatukset harhailee kun katselee toimiston komeita miehiä hyvin istuvissa puvuissaan.

Vierailija
130/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ollut sama ongelma alapää on todella märkä ja valkovuoto runsasta. Käytän aina pikkuhousunsuojia päivisin tämän vuoksi ja joudun vaihtamaankin useamman kerran päivässä. Olen välillä jättänyt suojat pois ja tuloksena on läpimärät pikkarit joihin kuivuu kökkeröksi valkovuotoa, sitä voi rapsuttaa pikkareista irti kun se on kuivunut. Päivän käytön jälkeen pikkarit näyttää siltä kun niitä ois viikko pidetty.

Vierailija
131/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama "ongelma", mutta ei mielestäni oikeasti ongelma. Joillakin meistä vaan mahlaa valuu enemmän kun toisilla, yksilöllinen juttu, ja vielä kun on vilkas mielikuvitus niin pikkuhousunsuojia joutuu myös päivän mittaan vaihtamaan kuiviin useinkin välillä.

Vierailija
132/135 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina runsaasti voitelunesteitä. Se ei ole vaarallista, joillekin naisille vain ominaista. Toki vaihtelee kierron mukaan, mutta koskaan pilluni ei ole kuiva ja pikkuhousunsuojia kuluu paljon.

Aamuisinkin saatan joskus olla liki ihan reisille asti kostea kun nukun ilman pikkareita.

Vierailija
133/135 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
134/135 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
135/135 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainolla saattaa olla silläkin jotain vaikutusta näihin vuotoihin. Jos on rasvamaksa ja kenties sokeriarvotkin koholla, niin siellä kehossa pyörii koko ajan tulehdustila mikä voi ilmetä myös alapään epämääräisinä vuotoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän