Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko muitten käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?

Vierailija
02.11.2018 |

Mä käytän aina. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän jälkeisinä päivinä kyllä.

Vierailija
2/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama joskus teininä ja aikuisenakin vielä. En jaksanut ärsyyntyä asiasta. Ei minua se märkyys häirinnyt vaan enemmänkin se tuoksu. Siihen ei aina suojatkaan, edes hajustetut, auttaneet. Sittemmin olen miettinyt, että siksikö ympärilläni on pörrännyt hirveästi miehiä, en kuitenkaan ole ulkonäöltäni mikään erikoisen viehättävä ja teininäkin jo ylipainoinen. Olen myös ajatellut, että samaisesta syystä olisin välttynyt hiivatulehdukselta, sillä se taitaa olla tosi yleinen vaiva.

"Ongelma" loppui tultuani ensimmäistä kertaa raskaaksi. Tai tuosta on vasta nelisen vuotta kulunut, etten tiedä varmaksi onko muutos pysyvä. Voi johtua iästäkin, olen kuitenkin jo lähes kolmekymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aikuisena käytin, mutta sitten oli aina jotain alapääongelmaa ja pakotin itseni olemaan ilman pikkuhousunsuojaa. Kappas vain, älysinkin tämän kokeilun myötä, että enhän mä näitä tarvi, eli mulla ei oikeestaan edes mitään tullu sieltä alapäästä, mulla oli vaan "varmuuden vuoksi" aina pikkuhousunsuoja hautomassa alapäätä.

Vierailija
4/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä. Harvoin on mitään jälkeä alushousuissa päivän jälkeen. Yöt tietysti alasti.

Vierailija
5/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän satunnaisesti kun koen tarvetta esim. ovulaation aikaan ja menkkoja odotellessa mutta en jatkuvasti. Ei voi olla terveellistä alapäälle jos jatkuvasti hauduttaa suojilla.

Vierailija
6/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa ainakin valkovuotoa joka päivä, vain muutama täysin kuiva päivä mahtuu kiertoon. Käytän pikkuhousunsuojia joka päivä, koska en tykkää tunteesta kun pikkuhousut kostuu. Vaihdan sitä suojaa joka päivä sen mukaan, kuinka paljon valkovuotoa erittyy. En koe tunnetta millään tavalla hautovaksi, ehkä olen niin tottunut siihen. Ja onhan nuo nykyään melko hengittäviksi kehiteltyjäkin.

Vierailija
7/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä. Joskus menkkojen aikaan ehkä tiputteluvuodon vuoksi olisi hyvä, mutta en ole jaksanut ostaa, alushousut menee joka tapauksessa päivittäin vaihtoon. Ei ole koskaan myöskään hiivaa tai muita ongelmia, mistä olen onnellinen.

Vierailija
8/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama joskus teininä ja aikuisenakin vielä. En jaksanut ärsyyntyä asiasta. Ei minua se märkyys häirinnyt vaan enemmänkin se tuoksu. Siihen ei aina suojatkaan, edes hajustetut, auttaneet. Sittemmin olen miettinyt, että siksikö ympärilläni on pörrännyt hirveästi miehiä, en kuitenkaan ole ulkonäöltäni mikään erikoisen viehättävä ja teininäkin jo ylipainoinen. Olen myös ajatellut, että samaisesta syystä olisin välttynyt hiivatulehdukselta, sillä se taitaa olla tosi yleinen vaiva.

"Ongelma" loppui tultuani ensimmäistä kertaa raskaaksi. Tai tuosta on vasta nelisen vuotta kulunut, etten tiedä varmaksi onko muutos pysyvä. Voi johtua iästäkin, olen kuitenkin jo lähes kolmekymppinen.

En kyllä puhuisi mistään tuoksusta vaan lemusta. Sen lemun haistaa kaikista roskiksista minne naiset on "tuoksuvat" pikkuhousunsuojansa heittäneet, mielellään tietysti käytetty puoli ylöspäin eikä suinkaan paperiin käärittynä. Yök!

Vierailija
9/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun töissä paljon päivän aikana ja haistan joskus alapääni, sellainen tietynlainen valkovuodon tuoksu nousee nenään. Pitäisi siis käyttää suojaa kun tulee pikkareista läpi kun on niin märkänä,mutta se kai edesauttaa tulehduksia jos niitä muoveja hauduttaa housuissa jatkuvasti.

Vierailija
10/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä puhuisi mistään tuoksusta vaan lemusta. Sen lemun haistaa kaikista roskiksista minne naiset on "tuoksuvat" pikkuhousunsuojansa heittäneet, mielellään tietysti käytetty puoli ylöspäin eikä suinkaan paperiin käärittynä. Yök!

Mitä roskiksia sä oikein tongit? Oon elämäni käynyt naistenvessoissa, eikä ole tuollaista pikkuhousunsuojaongelmaa tullut vastaan.

Vierailija
11/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä roskiksia sä oikein tongit? Oon elämäni käynyt naistenvessoissa, eikä ole tuollaista pikkuhousunsuojaongelmaa tullut vastaan.

Tongin kaikenlaisia roskiksia eri paikoissa. Olen siivooja. Daa!

Vierailija
12/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tongin kaikenlaisia roskiksia eri paikoissa. Olen siivooja. Daa!

Mäkin oon ollut siivooja, mutta ei ollut kyllä tuota ongelmaa. Useimmissa paikoissa oli kyllä sellaiset hygieniasäiliöt, mutta ei kaikissa.

Vierailija
13/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä suojista mitään tulehduksia tule. Aina näihin vastataan samat litaniat, hautoo, hiivatulehdus, lopeta suojien käyttö niin loppuu vuoto... bla bla bla.

Monet ovat ihan terveitä mutta silti tarvitsevat suojia päivittäin. Minä myös. Ei siellä housuissa mitään hautomoa ole kunhan huolehtii normaalista hygieniasta.

Vierailija
14/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin ap, käytän joka päivä, menkkojen aikana siteitä. Valkovuotoa runsaasti, tutkittu on, eikä ole hiivaa tms. Öisin tuuletan alapäätä nukkumalla menkattomina aikoina ilman pikkuhousuja. Lääkäri sanoi aikoinaan, että tuokin on ominaisuus, siis valkovuodon määrä. En pysty vaan olemaan märissä housuissa, eikä kyllä tarvitse miehen kanssa mitään liukkareita, se hyvä puoli tässä..

Vierailija
15/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän päivittäin ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, melkein aina märkänä. Olen ollut samanlainen teinistä asti. Minä en tälle mitään voi, ei voi myöskään gynekologi, en aina tykkää tästä mutta näillä mennään.

Vierailija
16/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui kun lopetin pikkuhousunsuojien käytön

Vierailija
17/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on runsas valkovuoto mutta en käytä pikkuhousunsuojia, joskus aiemmin (vuosia sitten) käytin. Olen päätynyt siihen että vaihdan vain alushousut usein, 2-3 kertaa päivässä. Ja tiedoksi ihmisille että suojien käytön lopettaminen ei muuttanut tilannetta miksikään, valkovuoto jatkui ihan samanlaisena. 

Vierailija
18/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kun oli hormonikierukka niin tarvitsi kyllä kokoajan olla pikkuhousunsuoja. Nykyään ei koko ajan tartte mutta jos lähden kotoa jonnekin, koen että se on mukavampi.

Vierailija
19/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron mukaan menee. Taitaa olla jopa viikko kuukaudessa kun ei tarvitse mitään suojaa käyttää mutta ennen ja jälkeen kuukautisten kyllä vuotaa aika tajuttomasti valkovuotoa. Silloin kyllä kuivan pikkuhousunsuojan saa vaihtaa aina kun käy vessassa. Minulla on normaali valkovuoto runsasta ja olen kyllä seksuaalisesti todella aktiivinen joka osaltaan lisää myös limojen erittymistä.

Vierailija
20/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans valuu koko ajan kirkasta limaa ja tuntuu että paikat on märät aina. Varmaan oon vaan niin kosteena koko ajan ;) ilman suojaa pikkarit on märkänä enkä kestä sitä tunnetta. Suojan kanssa ei tunnu märältä kun vaihtaa kuivan suojan tarpeeks usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän