Tarviiko muitten käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?
Mä käytän aina. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Et ole hiekkap*llu vaan kiihottunuf koko ajan ja valmis yhdyntään koska tahansa.
Kokoajan erektio päällä: vielä en ole löytänyt sellaista kantta vakkaani. Ilmoitathan tänne, jos kuulet sellaisesta.
Käytän työpäivän ajan, pikkuhousunsuoja on helpompi vaihtaa tarpeen vaatiessa kuivaan, kun pikkarit kesken päivän.
En käytä. Minulla on toimiva ulkoinen sukupuolielin eikä mitään mätivää ”itsepuhdistuvaa” hiivatiinua joka ei näemmä ole koskaan kunnossa.
Käytän monestakin syystä päivittäin.
Näille hautomisesta jankuttajille ja tulehduksilla uhkailijoille voin kertoa, ettei minulla ole koskaan ollut edes hiivaa muista tulehduksista puhumattakaan ja olen jo varttuneessa keski-iässä. On ihan urbaani legenda, että pikkuhousunsuojat aiheuttaisivat mitään haittoja.
Minusta ne lisäävät hygieniaa, mukavuutta ja varmuutta.
Minä olen joutunut nyt raskauden aikana käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia, kun tuo alapää erittää niin paljon, mutta jatkossa palaan taas siihen, että vain menkkojen läheisyydessä käytän.
Käytän päivittäin ja gyne myös antanut siihen siunauksensa. Ja käytän siis koska tuntus inhottavalta olla märillä housuilla ja pelätä länttejä, enkä jaksais pestä farkkuja kokoajan tai ottaa vaihtopikkareita töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kuin ap, käytän joka päivä, menkkojen aikana siteitä. Valkovuotoa runsaasti, tutkittu on, eikä ole hiivaa tms. Öisin tuuletan alapäätä nukkumalla menkattomina aikoina ilman pikkuhousuja. Lääkäri sanoi aikoinaan, että tuokin on ominaisuus, siis valkovuodon määrä. En pysty vaan olemaan märissä housuissa, eikä kyllä tarvitse miehen kanssa mitään liukkareita, se hyvä puoli tässä..
Ällöttävä ajatus, valkovuoto liukkarina. Sehän on ihan erilaista koostumukseltaankin ja haisee vähän vaikka ei olisi tulehduksiakaan, kiihottuessa erittyvä neste puolestaan ei haise miltään ja on ohutta ja täysin kirkasta.
Enpä itsekään tarvitse liukkaria, kiihottuessa pöksyt kastuu kunnolla mutta valkovuotoa ei ole tullut paljoa housuihin asti sitten teinivuosien.
Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja se on todella kiusallista. Istun suurimman osan työpäivästä ja tuntuu että haarat "muhii" koska pakko pitää pikkuhousunsuojaa aina. Tykkään käyttää hyvin istuvia housuja, mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(
Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella ärsyttävää, pelkään koko ajan että joku huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan.
En käytä jatkuvasti. Niiden käytöstä saattaa tulla kierre, koska niitten kemikaalit voivat olla vuodon aiheuttajiakin.
Kyllä. n. 17-vuotiaasta lähtien joutunut käyttämään. Sitä ennen oli aina pöksyt märkänä ja mua ärsytti. Varsinkin julkisilla paikoilla ja töissä ahdistaa olla ilman. Kotona en käytä, mutta kotona vaihdan pikkuhousut usein.
Vierailija kirjoitti:
Käytän monestakin syystä päivittäin.
Näille hautomisesta jankuttajille ja tulehduksilla uhkailijoille voin kertoa, ettei minulla ole koskaan ollut edes hiivaa muista tulehduksista puhumattakaan ja olen jo varttuneessa keski-iässä. On ihan urbaani legenda, että pikkuhousunsuojat aiheuttaisivat mitään haittoja.
Minusta ne lisäävät hygieniaa, mukavuutta ja varmuutta.
Jos sulla ei ole koskaan ollut mitään vaivaa pikkuhousunsuojista, niin jollain toisella voi olla. Ihmeellistä väittelyä tästäkin saadaan aikaiseksi ja vihaa toisia naisia kohtaan, jos joku ei tarvitse/voi käyttää/tai täytyy käyttää. Eikös jokainen ole yksilö? Kyllä niitä on kuule sellaisiakin herkkäpilluja, että kaikki kemikaali ja ärsytys pitää saada haarovälistä pois. Mutta jankuttakaa te vaan.
Tehkää nyt hyvät ihmiset niin, että ennen töihin lähtöä pyöräytätte sormella ne pahimmat vuodot pois. Eli tungette sormen ja vähän pyöräytätte sisällä niin lähtee ne valkovuodot eikä tarvitse sitten kärsiä märkyydestä. Samoin vessassa käydessä valkovuodon voi työntää ulos omilla lantionpohjalihaksilla.
Pitkässä ja kuivassa avioliitossa en juuri tarvinnut. Uuden miehen myötä tarvin useammin, koska valun jo pelkästä hänen ajattelemisestaan ;)
Nuorempana mulla oli sama ongelma, märkänä koko ajan. Sittemmin olen kiinnittänyt huomiota ruokavaliooni ja omalta kohdaltani sokerin ja puhdistettujen viljojen lopettaminen ja maitotuotteista vain hapanmaitotuotteiden käyttäminen on ratkaissut tuonkin ongelman. Suosittelen kokeilemaan, jos ongelma piinaa.
Ja jos lipsun tuosta ruokavaliosta niin valkovuoto alkaa taas. (Ja myös limainen kurkku, vaikkuiset korvat ja hiukset rasvoittuvat mm.)
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä ja kuivassa avioliitossa en juuri tarvinnut. Uuden miehen myötä tarvin useammin, koska valun jo pelkästä hänen ajattelemisestaan ;)
nykyisin kyllä tulee käytettyä päivittäin pikkuhousunsuojia lähinnä sen takia kun käyn kuumana työkaveriin, sen pelkkä ajattelu saa mut valumaan mahlaa pöksyihin saati sitten kun juttelen sen kans jne..
Käytän aina pikkuhousunsuojia tai Tenoja töissä tai jos lähden johonkin, koska lievä virtsankarkailu. Muuten en tarvisi mitään, kun ei tule valkovuotoa ikinä alkkareihin asti. Kotona vaihdan vain alkkareita usein. Ei pysty käyttämään suojia 24/7, koska mulle tulee aina lievä hiiva jos pidempään käyttää suojia. Tarvisin kyllä tuon virtsankarkailun takia, koska joudun vaihtamaan kotona niitä alkkareita jopa n. 5 kertaa päivässä. :( Ja kun en ole saanut mitään apua tähän virtsankarkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt hyvät ihmiset niin, että ennen töihin lähtöä pyöräytätte sormella ne pahimmat vuodot pois. Eli tungette sormen ja vähän pyöräytätte sisällä niin lähtee ne valkovuodot eikä tarvitse sitten kärsiä märkyydestä. Samoin vessassa käydessä valkovuodon voi työntää ulos omilla lantionpohjalihaksilla.
Miksi tämä on saanut miinusta? Täyttä asiaa tuo viesti.
Mä käytän pikkuhousunsuojia joka päivä silloin, kun olen töissä tai liikun ihmisten ilmoilla, kun niin on mukavampaa. Ei mulla ainakaan ole siitä valkovuoto lisääntynyt mitenkään. Tietyn aikaa ennen menkkoja tulee runsaammin ja tiettyinä aikoina ei melkein mitään. Yöllä en tietenkään käytä. Joskus kyllä kutittaa ihoa, että ehkä se on ärtymistä... en vain halua luopua noista suojista,koska on todella inhottavaa olla housut kosteina.
Ovulaation aikaan pakko käyttää. Housut on muuten märät ja perseessä läntti. Muuten en tarvitse.
Joo, mulla vähän sama vaiva, kokoajan tarvetta pikkuhousunsuojille. Luonnonlahjakkuus.
Onneksi mun uusi työ sairaanhoitajana kirurgisella vähän hillitsee tätä vaivaa. Potilaat kyllä tykkää, kun olen kokoajan hyväntuulinen, en siis mitenkään takakireä. Jaksan heittää huulta jne.