Tarviiko muitten käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?
Mä käytän aina. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.
Kommentit (135)
Käytän joka päivä, muuten olisi epämukavaa olla märissä pikkareissa koko päivän töissä. Kotona en käytä.
Mulla ei valkovuodosta oo paljoa riesaa, mutta pikkuhousunsuojia käytän päivittäin kun usein tulee tilanteita joissa kiihotun ihan reippaasti ja se kiihotusvuoto on kyllä tullut monta kertaa kaikista housuista läpi.
Käytän joka päivä pikkuhousunsuojia valkovuodon takia ja tietysti siteitä kuukautisten aikana. Aina silloin tällöin jostain luen juttuja siitä ettei koko ajan saisi pitää jotain sidettä/suojaa vaan täytyisi antaa myös "tavaran" hengittää ja ystäväni piti oikein palopuheen siitä että pikkuhousunsuojien käyttö vain lisää valkovuotoa, että se on kierre (öisin en pidä). No yritin sitten olla pitämättä pikkuhousunsuojia kaksi kuukautta. Mutta valkovuotoni ei vähentynyt yhtään. (en siis pidä valkovuotoni määrää sinänsä ongelmallisena, sitä tulee mielestäni ihan normaalisti) Mutta en kertakaikkiaan voi olla ollenkaan ilman suojia kun ärsyttää päivän aikana pienet lirahtelut housuun jotka sitten tuntuu märälle ja ällöttävälle housuissa.
Kyllä mullakin melkein päivittäin valkovuoto sotkee alushousut. varsinkin pariviikkoa ennen kuukautisia. eiköhän se oo ihan normaalia. Ja tietysti yksilöllistä. Pikkuhousunsuojia en kyllä ikinä oo käyttänyt. Pyrin silloin pikaisesti menemään vessaan pyyhkimään.
Oon huomanu että silloin varsinkin voi valahtaa valkovuotoa housuihin, kun on vessahätä. Olisko niin että täysi virtsarakko "painaa" /puristaa emätintä.
Mä käytän pikkuhousunsuojia melkein joka päivä silloin, kun olen töissä tai liikun ihmisten ilmoilla, kun niin on mukavampaa. Ei mulla ainakaan ole siitä valkovuoto lisääntynyt mitenkään. Tietyn aikaa ennen menkkoja tulee runsaammin ja tiettyinä aikoina ei melkein mitään. Yöllä en tietenkään käytä. Joskus kyllä kutittaa ihoa, että ehkä se on ärtymistä... en vain halua luopua noista suojista,koska on todella inhottavaa olla housut kosteina.
Itse käytän päivittäin pikkuhousunsuojia, mutten kokopäiväisesti vaan max.8h/päivä eli yleensä työpäivän ajan. Tämä ei ole ainakaan itselläni aiheuttanut mitään aristusta tai lisääntynyttä valkovuodon eritystä. Tämä on ainakin gynen mukaan paras tapa toimia, jos bakteeritasapaino on kunnossa ja haluaa pitää pöksyt kuivina.
Joka päivä, runsaan valkovuodon vuoksi, inhoan sitä tunnetta kulkea märissä pikkareissa. On siistimpi ja varmempi olo, sama juttu ollut murrosiästä lähtien, tosin silloin valkovuoto oli runsaampaa kuin nykyisin.
Itselläni on valkovuoto erittäin runsasta ovulaation aikaan aivan kuin olisi kussu housuihinsa kun pöksyt huljuu märkänä, pakko käyttää pikkuhousunsuojia noin kerran kuukaudessa parina päivänä oviksen aikana. Mahdotonta puolen tunnin välein vaihtaa pikkareita. Epämiellyttäväkin tunne ollla märissä pökissä yök.
Pitää käyttää, koska olen märkää mallia ja saatan kiihottua ihan yllättäen. Jos ei ole ph-suojaa, niin farkut alkaa nopeesti tuoksua kiimalle. Samoin menkat on niin niukat, että ph-suoja käy ihan hyvin siihenkin.
Mulla tulee tiettyinä päivinä sen verran paljon valkovuotoa et pitäis olla muutamatkin pikkuhousut töissä mukana jos ei käyttäis pikkuhousunsuojia... Plus menkkojen loppuvaiheessa tulee niin vähän vuotoa ettei tarvi sidettä, vaan ph-suoja on kätevämpi. Mun mielestä mitä näppärin keksintö!
Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt jo yli 20v päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.
Käytän joka päivä. Tulen helposti märäksi. Enkä halua että housut kastuu jatkuvasti.
Pakko käyttää päivittäin, kun on jatkuvasti niin runsas valkovuoto, että pikkarit (ja välillä myös housut) märkänä. :/ Öisin olen sitten yleensä ilman alkkareitakin, jotta vähän tuulettuu.
Olo vaan on varmempi niin eikä tarvitse vaihtaa pikkareita kuin joka toinen päivä. Mulla alapää ei ole koskaan tästä mitenkään ärtynyt, kunhan kyseessä on hajusteeton pikkuhousunsuoja. Niistä hajustetuista tulee heti oireita, iho alkaa kutista ja punoittaa jne..
Kostun ihan älyttömästi kun vähänkin kiihotun ja siihen ei paljon meikäläisellä tarvii, ajatukset kun karkaa se jo riittää tai jos joku kiva mies jonka kans juttelee nii kyllä pillu vuotaa. Pikkuhousunsuojia käytän just tän takia eipähän tarvii olla märissä pöksyissä kun suojan voi vaihtaa millon siltä tuntuu..
Mulla tulee urheillessa tosipaljon valkovuotoa siks käytän aina kuntosalilla pikkuhousunsuojaa. Muuten on tosi inhottavaa kun housut ihan märkänä.
Olen aina märkä ja liukas sieltä... Ovulaation aikaan käytän pikkuhousunsuojia koska silloin se erite on niin valuvaa että kastelee housuja, muuten riittää kunhan aina vessassa käynnin yhteydessä pyyhin mahdollisimman tarkkaan enimmät eritteet pois.
Työpäivinä käytän on jotenkin varmempi olo jos jotain vuotaa, muuten pyrin olemaan ilman.
Käytän päivittäin ja vaihdan päivän mittaan tarvittaessa. Joskus se on varalta, joskus oikeesti tarviin. En seuraa " tarpeellisia" päiviä, joten pidän joka päivä. yöt pyrin nukkumaan ilman alkkareita jotta saa hengittää.
Päivittäin kyllä. Ovulaation aikaan saa vaihtaa kymmenenkin kertaa päivässä, muuten riittää vaihto 1-4krt/päivä.
Yöt nukun pöksyittä, että saa tuuletettua.
Eikä auta vuotoon, vaikka jättäisi suojan pois käytöstä, senkin olen koittanut. (Jokuhan väittää, että vuoto lisääntyy jos jatkuvasti phs käytössä)