Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko muitten käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?

Vierailija
02.11.2018 |

Mä käytän aina. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt en ymmärrä niitä. Joo oon mäkin välillä märkä mutta mitä haittaa? Pikkupöksyt on pestävät onneksi.

Vierailija
22/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana samanlainen. Etenkin pitkien housujen kanssa tarvitsin pikkuhousunsuojia.

Minulla tilanne muuttui vasta vaihdevuosien myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 lisää: pikkuhousunsuojat lisäsivät mukavuuttakin, koska märkyys tuntui kylmältä.

Vierailija
24/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monien tarvii, jos haluaa pikkarit puhtaampina pesukoneeseen.

Vierailija
25/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tiettyinä päivinä sen verran paljon valkovuotoa et pitäis olla muutamatkin pikkuhousut töissä mukana jos ei käyttäis pikkuhousunsuojia... Plus menkkojen loppuvaiheessa tulee niin vähän vuotoa ettei tarvi sidettä, vaan ph-suoja on kätevämpi.

Vierailija
26/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän joka päivä, märkänä ällöttävää ja haju inhottavaa

Vierailija
27/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Vuoto on välillä kirkasta ja välillä valkoista, mutta aina runsasta ja jokapäiväistä. Käytän pikkuhousunsuojia päivisin koska pikkarit kovettuvat siitä kuivuvasta vuodosta ja sitten niitä on lioteltava ennen konepesua jotta saa raikkaimman ja puhtaimman pesutuloksen. Nukun ilman pikkareita ja aluslakanasta sen välillä huomaa. Pesenkin myös lakanoita meillä usein. Olen iloinen että suojia on keksitty. Niillä saa raikkaamman olon keskellä päivääkin. Ei löydettyjä tulehduksia täälläkään.

Vierailija
28/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä, ilman olisi epävarma olo, niitä on helpompi vaihtaa kuin pikkareita. Valkovuoto on aina ollut runsasta, ei tulehduksia tai muuta syytä.

Vierailija
29/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen epäspesifin tulehduksen takia pitäisi käyttää jotain suojaa, koska haju tarttuu äkkiä pikkuhousuihin...en vaan koin usein käytä.

Vierailija
30/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kuukautisten viimeisenä päivänä voisin käyttää, muuten ei ole koskaan ollut tarvetta.

Vierailija
31/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi. Vuoto on välillä kirkasta ja välillä valkoista, mutta aina runsasta ja jokapäiväistä. Käytän pikkuhousunsuojia päivisin koska pikkarit kovettuvat siitä kuivuvasta vuodosta ja sitten niitä on lioteltava ennen konepesua jotta saa raikkaimman ja puhtaimman pesutuloksen. Nukun ilman pikkareita ja aluslakanasta sen välillä huomaa. Pesenkin myös lakanoita meillä usein. Olen iloinen että suojia on keksitty. Niillä saa raikkaamman olon keskellä päivääkin. Ei löydettyjä tulehduksia täälläkään.

No johan olet visvapimppi, jos pikkuhousutkin pitää liottaa ennen konepesua :DD Liimaako sieltä tulee ulos?

Vierailija
32/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt en ymmärrä niitä. Joo oon mäkin välillä märkä mutta mitä haittaa? Pikkupöksyt on pestävät onneksi.

Mitä haittaa? Sinuako ei haittaisi istua housuissa märkä läntti esim. töissä? Siis päälihousuissa!

Vierailija
33/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä päivittäin, koska olen aina niin märkä, varsinkin kierron keskivaiheilla, että ällöttää olla housut märkänä kokoajan. Kyllähän se suojakin vähän ärsyttää, mutta ei voi mitään.

Gyne on tutkinut ja todennut ettei ole vikaa, yksilöllisiä eroja näissäkin asioissa on.

Vierailija
34/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin käytän päivittäin, ainakin töissä, treeneissä ja yleensäkin ihmisten ilmoilla ollessa koska runsas kosteus kastelee pikkupöksyt ja joskus on jopa näkynyt farkuissaki märkä läiskä.

Vierailija
35/135 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ärsyttävää olla märissä pikkuhousuissa, siksi käytän. Joillakin meistä vaan mahlaa valuu enemmän kun toisilla, yksilöllinen juttu mutta minkäs teet. Ja vielä kun on vilkas mielikuvitus niin pikkuhousunsuojia joutuu myös päivän mittaan vaihtamaan kuiviin useinkin välillä.

Vierailija
36/135 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-6 kertaa päivässä,riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?

Vierailija
37/135 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haju on paha ei kaikki ole kunnossa. Mulla oli ekan kerran elämässä bakteerivaginoosi..se haisee.

Muutama käsikauppatavarana myytävä lääke ja haju pois)

Vierailija
38/135 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Et ole hiekkap*llu vaan kiihottunuf koko ajan ja valmis yhdyntään koska tahansa.

Vierailija
39/135 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla vaan on kosteammat paikat. Ihan normaalia. Mun on pakko käyttää joka päivä tai muuten kastuu pikkarit märäksi. Ja ihan terve olen. Yöllä sitten nukun ilman rihman kiertämää, joten paikat saavat tuulettua.

Vierailija
40/135 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla siis sama ongelma kuin aloittajalla, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen aina kuinka valkovuotoa valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon mutta menee nopeasti muussiksi varsinkin jos liikkuu paljon.