Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä aiotte tehdä jouluna?

joulunahuppeli
02.11.2018 |

Tiedän että tulee aika paljon etuajassa mutta mitäpä väliä sillä on? Niin mitä olette ajatelleet tehdä jouluna? Itse meinasin vetää lärvit. Kuinka monen muun jouluun kuuluu alkoholi ja känni?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis joulu kahdestaan lapsen kanssa.

Joulupuuro, illalla avataan paketit.

Vierailija
22/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa Thaimaahan. Lapset saavat aattona pienet paketit, mutta muuten varmaan melko perusrantalomapäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jouluun ei kuulu viina. Huomaa kuinka alkoholisti kansaa suomalaiset on. Meillä on selvä joulu. Suosittelen samaa kaikille

Ihme jeesustelua ja muiden morkkaamista. Meillä viini kuuluu ruokailuun, kahvin kanssa likööri. Pähkinöitä ja pipareita syödään glögin kanssa. Joku saatta välillä haluta kylmän oluen. Mikä tässä tekee meistä alkoholisteja ja sinusta ylijumalan joka tuomitsee muita?

Vierailija
24/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta jouluun ei kuulu viina. Huomaa kuinka alkoholisti kansaa suomalaiset on. Meillä on selvä joulu. Suosittelen samaa kaikille

Ihme jeesustelua ja muiden morkkaamista. Meillä viini kuuluu ruokailuun, kahvin kanssa likööri. Pähkinöitä ja pipareita syödään glögin kanssa. Joku saatta välillä haluta kylmän oluen. Mikä tässä tekee meistä alkoholisteja ja sinusta ylijumalan joka tuomitsee muita?

Yleensä kai sellaiset kokemukset ettei ole nähnyt muutakuin humalahakuista juomista.

Vierailija
25/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ypöyksin. Vanhemmat lapset ovat isänsä luona ja nuorempi lapsi mieheni kanssa miehen vanhemmilla. Minun vanhempani menevät exäni luokse jouluksi.

Nuorempi lapsi on vielä liian pieni niin siksi kestän tätä tilannetta, ensi joulua minulle ei onneksi tulekaan.

Vierailija
26/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme alkoholin julistusta taas. Kysyttiin mitä teet jouluna, niin koko ketju on vaan lueteltu kuinka veetää sitä ja tätä alkoholia.

Vierailija
27/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallista yhdessäoloa miehen kanssa tiedossa. Syödään hyvin, pelaillaan lautapelejä, katsotaan tv:tä. Käyn hamstraamassa joulua ennen kasan kirjoja antikvariaatista ja lueskelen niitä.

Vierailija
28/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja hoidan kännikaloja.

Vierailija
29/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen yksin, katan joulupöydän sillain kun muisti sen lapsenakin olevan, kynttilöitä laittelen myös koska ne tuo kivaa tunnelmaa.

Ruokaa syön, glögiä juon ja katselen ikkunasta ohikulkevia ihmisiä sekä lintujen puuhastelua.

Ainoa joulutoive on että olis lunta, siitä tykkäisin.

Vierailija
30/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen yksin, katan joulupöydän sillain kun muisti sen lapsenakin olevan, kynttilöitä laittelen myös koska ne tuo kivaa tunnelmaa.

Ruokaa syön, glögiä juon ja katselen ikkunasta ohikulkevia ihmisiä sekä lintujen puuhastelua.

Ainoa joulutoive on että olis lunta, siitä tykkäisin.

Vierailija
31/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona niin kuin joka joulu, katson koiran kanssa joulurauhanjulistuksen ja juon glögiä. Nuuhkin hiukan hyasinttia ja kuuntelen muutaman joululaulun, käyn lenkillä ja katselen ihmisten jouluvaloja ja -koristeita. Ei mitään sen ihmeellisempää, en ole oikein jouluihminen. En myöskään tunne itseäni jouluisin yhtään sen yksinäisemmäksi kun muulloinkaan. Alkoholia en käytä.

Vierailija
32/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan ypöyksin. Vanhemmat lapset ovat isänsä luona ja nuorempi lapsi mieheni kanssa miehen vanhemmilla. Minun vanhempani menevät exäni luokse jouluksi.

Nuorempi lapsi on vielä liian pieni niin siksi kestän tätä tilannetta, ensi joulua minulle ei onneksi tulekaan.

Oletko sairas?

Vierailija
33/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ei kuulu dokailla. uutena vuotena sitte

Vierailija
34/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme alkoholin julistusta taas. Kysyttiin mitä teet jouluna, niin koko ketju on vaan lueteltu kuinka veetää sitä ja tätä alkoholia.

Ihme nutturankiristystä sulla, löysää vähän. Meillä on aikuisten joulu jota vietetään koko pitkä viikonloppu. Jos me halutaan nauttia ruuan ja napostelun yhteydessä alkoholia ni missä vaiheessa me sitä "veetää"? Jos et sattumalta tiennyt niin alkoholi myös palaa pois koko ajan. Kännissä ei olla mutta hyvällä ja iloisella tuulella kyllä. Toisin kuin sinä, hapannaama.

Vierailija
35/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhät menee säntäillessä kiireessä perheen ja sukulaisten luota puolison perheen ja sukulaisten luo sosiaalisen pakon sanelemana. Ei puhettakaan, että saisi nauttia vapaapäivistä rauhassa. Ensi vuonna on onneksi toisin, silloin lähdetään joulua pakoon toiselle mantereelle! :)

Vierailija
36/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna vietin joulua ensimmäistä kertaa noin viiteentoista vuoteen. Olihan se vaihtelua mutta pitää harkita otanko tavaksi ja rohkenenko toistaa prosessin jo tänä vuonna.

Vierailija
37/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätään kahdelta päivällä kolmelta keitetään joulupuuro viideltä joulusauna ja kuudelta pullo viinaa ja seiskalta nukkumaan. mites muilla

Vierailija
38/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tavallista ruokaa, ei jouluruokaa. Ulkoilen ja liikun ja luen ja katon tv:tä. Haaveilen saavuttamattomasta ihastuksestani.

Vierailija
39/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätään kahdelta päivällä kolmelta keitetään joulupuuro viideltä joulusauna ja kuudelta pullo viinaa ja seiskalta nukkumaan. mites muilla

Itse käytän mielelläni jouluisinkin pilkkua.

Vierailija
40/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio tehdä mitään. Todennäköisesti olen yksin kotona ja se ei mitenkään muuten eroa 364 päivästä vuodessa paitsi tunnen itseni entistäkin yksinäisemmäksi.

Voin vain kuvitella kuinka joulu ja ehkä muutkin pyhät saattavat olla kauheita, jos on yksin. EIkä siis ole yksin omasta toiveestaan. Voi, kun joku kutsuisi sinut mukaansa joulun viettoon.

Kiitos ystävällisistä sanoista. Tällä hetkellä vaan tuntuu ettei kukaan kaipaa kun ystäväkin jätti.