Aviopuoliso kerää minusta muistiinpanoja riitatilanteissa,
jotta voi niiden avulla näyttää minulle, miten hirveä olen. Mitä ajatuksia se teissä herättää? Itse koen toiminnan melko pimeäksi. Hän ei itse ole riitatilanteissa mikään mukava/reilu, joten en ihan ymmärrä tuota kirjanpitoa. Tekeekö muiden puolisot (yksipuolista) kirjanpitoa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hänen mielestään olet hirveä. Omasta mielestäsi et ole. Sinun mielestä hän on kamala. Omasta mielestään hän ei ole kamala.
Totuus on sitten varmaan jotain teidän mielipiteitten välimaastossa.
Mutta ei varmaan järkeä jatkaa yhdessä. Molemmat kärsii, eikä ole mitään merkitystä sillä kumpi on "oikeassa".
Vierailija kirjoitti:
jotta voi niiden avulla näyttää minulle, miten hirveä olen. Mitä ajatuksia se teissä herättää? Itse koen toiminnan melko pimeäksi. Hän ei itse ole riitatilanteissa mikään mukava/reilu, joten en ihan ymmärrä tuota kirjanpitoa. Tekeekö muiden puolisot (yksipuolista) kirjanpitoa?
Sen sijaan että sä juoksisit jo sä kirjoittelet tuosta täällä? Et säkään ihan kaikilla venttiileillä käy hei.
Ihan menit tuon latvabeen kanssa naimisiinkin? Missä sun itsesuojeluvaisto on?
Kirjaa itsekin kaikki ylös ja vielä tarkemmin mitä hän. Saa maistaa omaa lääkettään. Mutta kehoitan siitäkin huolimatta eroamaan ja katkaisemaan kokonaan välit. Ei terve ihminen käyttäydy noin. Haluaa että "olet velkaa" hänelle ja voi siihen vedoten käyttää sinua.