Aviopuoliso kerää minusta muistiinpanoja riitatilanteissa,
jotta voi niiden avulla näyttää minulle, miten hirveä olen. Mitä ajatuksia se teissä herättää? Itse koen toiminnan melko pimeäksi. Hän ei itse ole riitatilanteissa mikään mukava/reilu, joten en ihan ymmärrä tuota kirjanpitoa. Tekeekö muiden puolisot (yksipuolista) kirjanpitoa?
Kommentit (24)
Eräs hullu otti aina valokuvia riidellessä. Samoin jos join lasin viiniä. Todistusaineistoa kuulemma. Juokse, niin tein minäkin.
Huudatko ja riehutko sinä siellä, toisen istuessa hiljaa muistiinpanoja tehden?
Tein joskus tuollaista ja koin että aika turhaa se oli. Joskus lähetin takaisin materiaalia jota sain.
Voimat menevät ei enää jaksa hakea mitään lähestymiskieltoja tai muuta.
häh. siis miten listaa? tekee jotain muistilappua siinä samalla vai häh :D on kyllä pimeää.
Jos sä sanot ihan kamalia asioita ja sitten jälkeenpäin väität ettet ole muka sanonut...
Nimi alkaa varmaan J:llä ja kaupunki on etelä-Suomessa? Tuttua, aivan sairaan mustasukkainen narsisti-ex teki tuota samaa. Väänteli sitten sanojani lähes totuuden mukaisesti myöhemmin niin, etten enää itsekään tienyt mikä on totta ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
jotta voi niiden avulla näyttää minulle, miten hirveä olen. Mitä ajatuksia se teissä herättää? Itse koen toiminnan melko pimeäksi. Hän ei itse ole riitatilanteissa mikään mukava/reilu, joten en ihan ymmärrä tuota kirjanpitoa. Tekeekö muiden puolisot (yksipuolista) kirjanpitoa?
Kuulostaa tosi ikävältä. Lähde.
Siis toinen huutaa ja mekastaa ja toinen katsoo naamaan ja kirjaa sanoja ylös?
Hänen mielestään olet hirveä. Omasta mielestäsi et ole. Sinun mielestä hän on kamala. Omasta mielestään hän ei ole kamala.
Totuus on sitten varmaan jotain teidän mielipiteitten välimaastossa.
Sairasta. Juokse vielä kun voit.