Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kuntosalilla peppua laitteessa treenaava parikymppinen nainen, kiinnittääkö katseesi kun näet charmikkaan hopeaketun tekevän puhtaan, virheettömän kyykyn 100kg painoilla?

Vierailija
01.11.2018 |

Aiheuttaako se tiettyä vipinää ;)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevana hopeakettuna (nyt vähän yli 40 vuotta) voin paljastaa AV mammoille vain miesten tietämän salaisuuden. Hyväkuntoinen vanhempi mies kiinnostaa parikymppisiä naisia. Ei kaikki miehet kiinnosta eikä kaikkia naisia kiinnosta.

Öö.. miten tuo voisi olla vain miesten tietämä salaisuus? Tietäähän ne parikymppiset naisetkin tuon. Sekä kaikki entiset parikymppiset naiset..

Vierailija
42/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevana hopeakettuna (nyt vähän yli 40 vuotta) voin paljastaa AV mammoille vain miesten tietämän salaisuuden. Hyväkuntoinen vanhempi mies kiinnostaa parikymppisiä naisia. Ei kaikki miehet kiinnosta eikä kaikkia naisia kiinnosta.

Eheeei kyllä sä nyt luulet jotain omiasi

Ihanko totta? Säälistäkö ne seksiä ovat antaneet

:D :D :D Ja sitten pappa heräsi päiväuniltaan :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. miten tuo voisi olla vain miesten tietämä salaisuus? Tietäähän ne parikymppiset naisetkin tuon. Sekä kaikki entiset parikymppiset naiset..

No koska ne parikymppiset naiset eivät ole kiinnostuneita mistään hopeaketuista - eli "eivät vaan tiedä, että hyväkuntoinen vanhempi mies kiinnostaa heitä" :D Tämä on niin suuri salaisuus, että vain vanhemmat miehet tietävät sen kuvitelmissaan.

Vierailija
44/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipinää salilta pois, ettei joudu katselemaan moista papparaista.

N 22

Vierailija
45/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden suoritukset salilla eivät aiheuta mitään vipinää, kun en ehdi toisia siellä pälyilemään, vaan teen omia hommiani.

Vierailija
46/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei isän ikäiset miehet kiinnosta. Tiukka peba nuoremmalla miehellä kiinnostaa paljon, paljon enemmän.

En tiedä mitä tuo hopeakettu on sisältävinään, mutta me on likkojen kanssa naurettu sille ihan sairaasti. Tarkottaako se sitä, että siellä hopeanväristen karvojen välissä roikkuu jotain, hmmm, pientä ketunhäntää?

Vierailija
47/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on. Voin paljastaa sinulle, tuleva hopeakettu,korjaamalla sen verran, että hyväkuntoinen selvästi minuavanhempi mies kiinnostaa vain, jos hänellä taloudellista vaurautta, mitä enemmän sen parempi. Me nuoret naiset emme tästä avoimesti keskenämme puhu, kuin ihan bestiksen kanssa, jos hänenkään. Tosin eräs tumma kaunotar -ystäväni sanoi, että kestää miesystävänsä alastonta vanhenevaa kroppaa, koska elintaso(auto, matkat ym.).

Vierailija
48/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kyykkää sadalla kilolla vain unelmissaan. Ja unelmaa se on nuorten naisten kiinnostuskin.

Mutta ihmetyttää tämä vauva av:llä pyörivien naisten lihaskunto. Olen käynyt salilla parikymmentä vuotta eikä ikinä ole näkynyt naista, joka kyykkää sarjaa sadalla kilolla. Ja olen sentään käynyt pääosin salilla, jossa pyörii alan tosiharrastajia, joista moni on joskus kilpaillutkin.

Ja nyt täältä löytyy ihan yht’äkkiä vaikka kuinka monta tosi kovaa treeniä tekevää naista. Vertailun vuoksi on hyvä tietää, että voimanoston naisten suomalainen) 47-kilon sarjan em. hopeamitalisti nosti kyykyssä 105 kiloa ja se oli kertanosto eikä sarja.

Vierailija
49/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää "virheetön kyykky"? Että kyykkääjä ei huoju tai tupsahda pystölle?

Vierailija
50/50 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kyykkää sadalla kilolla vain unelmissaan. Ja unelmaa se on nuorten naisten kiinnostuskin.

Mutta ihmetyttää tämä vauva av:llä pyörivien naisten lihaskunto. Olen käynyt salilla parikymmentä vuotta eikä ikinä ole näkynyt naista, joka kyykkää sarjaa sadalla kilolla. Ja olen sentään käynyt pääosin salilla, jossa pyörii alan tosiharrastajia, joista moni on joskus kilpaillutkin.

Ja nyt täältä löytyy ihan yht’äkkiä vaikka kuinka monta tosi kovaa treeniä tekevää naista. Vertailun vuoksi on hyvä tietää, että voimanoston naisten suomalainen) 47-kilon sarjan em. hopeamitalisti nosti kyykyssä 105 kiloa ja se oli kertanosto eikä sarja.

Liioittelin vähän, en aina kyykkää satasella sarjaa koska olen sohvaperuna. Yleensä siinä mun tangossa pyörii noin 80 kg. Satasen voin latoa tankoon, jos oon pari kuukautta jaksanut pitää säännöllistä treeniä yllä. Enkka on 8 x 100, syvältä. Toi on kyllä totta että harva nainen tavallisella salilla kyykkäilee kuten mä, kerrankin jo 3 x 95 kg sarja sai salin omistajan avutumaan kuinka se on eniten ikinä mitä on nähnyt naisen kyykkäävän.

Enkä tosiaan paina 47 kg, vaan 70 -75.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan