Vastataudissa. Pomo: "Onhan meillä kultapieni töissäkin vessoja."
Pakko avautua. Ihan uskomaton ääliö pomona. Minä yli 38 asteen kuumeessa ja vatsataudissa (molemmista päistä), ilmoitus pomolle, että jään kotiin sairastamaan, kommettina tuo otsikon mukainen. Sanoin, että on toki, mutta en silti tule paikalle kaikkia sairastuttamaan, enkä todellakaan ole siinä kunnossa, että saisin työni hoidettua (työ on asiakaspalvelua). Pomolta syyllistys: nyt ei todellakaan ole aikaa pitää vapaata, ja kaikilla on riittävästi töitä muutenkin ilman, että joutuisivat tekemään minunkin työni. Löin luurin korvaan ja panin puhelimen kiinni, nyt ei ole voimia tapella tästä. Saapa nähdä, millainen *askamyrsky sieltä tulee.
Arvatkaa kuka aloittaa työnhaun.
Terveisin kultapieni (voi *ittu sentään).
Kommentit (192)
Toivottavasti pomo sairastuu kovaan oksennus/ruikkutautiin!!!
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Etkö voi hankkia vaippoja? Luuletko, että ennen vanhaan jäi lehmät lypsämättä, jos oli vähän ripulia ja nuhaa?
Vierailija kirjoitti:
Hae lääkärintodistus.
Hakisin, jos pääsisin. Tähän mennessä 10 min välein joutunut ripuloimaan. Jahka hellittää, menen lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Paska provo.
Korjasin viestisi, kultapieni. :)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi hankkia vaippoja? Luuletko, että ennen vanhaan jäi lehmät lypsämättä, jos oli vähän ripulia ja nuhaa?
5/5
Kelaa vaikka jotain lippuluukkutyöntekijää joka haisisi ripulipaskalta ja yrjöäisi ämpäriin lauseiden välissä :D :D :D
Tekisi varmasti mieli käydä hieromassa pesemättömiä käsiä pomon hiireen, näppäimistöön ja kahvikuppiin. Joku varmasti ajattelee provoksi ja tiedäpä vaikka tämä aloitus sitä olisikin, mutta kun tämä on ihan tosielämää. Omallakin työpaikallani olen kuullut jollekulle sanotun suurinpiirtein samalla tavalla.
Kauhea pomo. Hae tosiaan todistus kun pystyt, koska yrittää erottaa tuon takia. Ilmoita myös pomon esimiehelle. Et ile työkykyinen. Tsemppiä.
Jotenkin lohduttavaa, että joku uskoo provoksi. Ikävä kyllä totisinta totta. Pieni firma ja pomo on firman perustaja ja suunnilleen jumalasta seuraava noin niin kuin muutenkin.
Soita työterveyteenjo nyt, vaikket pääsisi paikalle.
I feel you.
Mullekin pomo vittuli, kun olin rajussa vastataudissa.
Olin ihan voimaton vittuilemaan takaisin. Oksensin mm. kylppärini päiväkausiksi vaaleanpunaiseksi. Vaikka siivosin sen heti, niin aina vaan löytyi jostain kaapin alta ja roskiksen takaa ja katosta vaaleanpunaisia haisevia roiskeita. Olin syönyt mansikoita juuri ennen ekoja oireita. Sen jälkeen tulikin vaan ruskeaa vetistä molemmista päistä. Olisikin ollut kiva jos olisin ollut töissä oksentelemassa ja ripuloimassa asiakkaiden päälle...
Jos tämä on totta, niin on ihmisillä kauheita työolosuhteita.
Mikä on vastatauti? Pyrkiikö pyrstöstäsi pihalle koivunlehtiä?
Meillä joutuu vatsatautien jälkeen olemaan ylimääräisiä päiviä kotona, ettei tartu muihin. Esim. Norohan tarttuu aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
I feel you.
Mullekin pomo vittuli, kun olin rajussa vastataudissa.
Olin ihan voimaton vittuilemaan takaisin. Oksensin mm. kylppärini päiväkausiksi vaaleanpunaiseksi. Vaikka siivosin sen heti, niin aina vaan löytyi jostain kaapin alta ja roskiksen takaa ja katosta vaaleanpunaisia haisevia roiskeita. Olin syönyt mansikoita juuri ennen ekoja oireita. Sen jälkeen tulikin vaan ruskeaa vetistä molemmista päistä. Olisikin ollut kiva jos olisin ollut töissä oksentelemassa ja ripuloimassa asiakkaiden päälle...
Niin ja tosiaan en liikkunut aluksi kuin muutaman metrin veskiin. Sitten kun olo parani menin keittiöön juomaan vettä, etten kuivunut. Siinä ei olisi todellakaan menty edes autolle asti, lääkäristä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä joutuu vatsatautien jälkeen olemaan ylimääräisiä päiviä kotona, ettei tartu muihin. Esim. Norohan tarttuu aika pitkään.
No kunhan tarttuu vittumaiseen pomoon...
Voiko tosta pomosta tehdä valituksen jonnekin?
Huh huh. Paska pomo.