Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 63-64 kg liikaa 160 cm?

Vierailija
01.11.2018 |

Bmi:n mukaan 63 olisi vielä normaalipainoinen, mutta 64 jo lievästi ylipainoinen. Urheilen suht paljon, joten osa voi olla lihastakin. Pieni vatsakumpu minulla kuitenkin on päässyt herkkujen takia kasvamaan..:/ Vaikka ei kyllä mikään kovin suuri ja vaatteetkin mahtuu hyvin päälle vielä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa.

Vierailija
2/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa liikaa. Ja noin lyhyellä tulee kyllä maatuskamainen pönäkkä vaikutelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa.

Vierailija
4/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa. 10 kg sais jo pois helposti

Vierailija
5/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän itse laihduttaa juuri tosta samasta painosta, kun mulla se ei ole ollenkaan lihasta vaan housut ei mahu samalla tavalla päälle ja pömpöttävä maha inhottaa. Mut kannattaa ottaa huomioon toi oma urheilullisuus

Vierailija
6/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksen määrästä riippuu. Mutta jos BMI uhkaa mennä pian ylipainon puolelle, etkä ole mikään bullmentula, niin voisi siitä vähän viilata pois.

Vierailija
7/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksen määrästä riippuu. Mutta jos BMI uhkaa mennä pian ylipainon puolelle, etkä ole mikään bullmentula, niin voisi siitä vähän viilata pois.

Tarkoitin siis sanoa, että kun BMI normaalisti liikkuvalla ihmisellä alkaa näyttää ylipainoa, on painon kanssa jo oikeasti ongelmia. Se antaa nimittäin lihoa melkolailla ennen kuin hälyttää ylipainon puolelle.

Vierailija
8/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä siitä mistä painosi koostuu. Itse katsoisin mielummin peiliä ja mittanauhaa kuin BMI:tä tai puntaria.

Vierailija
9/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 kg liikaa.

Vierailija
10/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä siitä mistä painosi koostuu. Itse katsoisin mielummin peiliä ja mittanauhaa kuin BMI:tä tai puntaria.

No tätä olen ajatellut. En nää peilistä lihavaa ihmistä vaan ihan normaalipainoisen. Tosin vähän tullut pömppömahaa. Mahdun samoihin vaatteisiin kuin alle 60 kg. Vaatekokoni on S-M, joten en myöskään siksi osaa mieltää itseäni lihavaksi. Ja olen aina ollut aika lihaksikas ja treenaan ja urheilen jonkun verran kyllä. Oikeastiko 10 kg pitäisi laihduttaa? :o Ap Itse mietin muutamaa kiloa...

Vierailija
11/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis sanoa, että kun BMI normaalisti liikkuvalla ihmisellä alkaa näyttää ylipainoa, on painon kanssa jo oikeasti ongelmia. Se antaa nimittäin lihoa melkolailla ennen kuin hälyttää ylipainon puolelle.

No ei pidä kyllä paikkaansa, pikemminkin jos ei liiku ollenkaan ja BMI nousee on eri asia kun liikkuvalla nouseva BMI.

Vierailija
12/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä olen ajatellut. En nää peilistä lihavaa ihmistä vaan ihan normaalipainoisen. Tosin vähän tullut pömppömahaa. Mahdun samoihin vaatteisiin kuin alle 60 kg. Vaatekokoni on S-M, joten en myöskään siksi osaa mieltää itseäni lihavaksi. Ja olen aina ollut aika lihaksikas ja treenaan ja urheilen jonkun verran kyllä. Oikeastiko 10 kg pitäisi laihduttaa? :o Ap Itse mietin muutamaa kiloa...

Älä usko anonyymien höpötyksiä siitä paljonko pitäisi laihduttaa. Itse tiedät parhaiten. Noilla mitoilla et ole mikään ylipääsemättömän lihava muutenkaan, pieni maha ei ole maailmanloppu. Naisella vyötärön ympöryksen riskiraja oli muistaakseni 85 cm eli jos on alle sen niin terveyden puolesta ei ole hätää. Jos sinulla on hyvä olla omassa kehossasi niin et rupea kyllä muiden mieliksi laihduttamaan. Jos haluat karsia sen muutaman kilon pois niin antaa mennä, ainakaan silloin et ole lihavaa nähnytkään.

Vierailija
13/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa painoa piste.

Vierailija
14/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 160 cm ja 63 kg. Olen myös omasta mielestäni aivan normaalipainoinen ja vaatteet ovat kokoa S-M. Haluaisin tiputtaa painoa alle kuudenkympin, siihen olisin tyytyväinen, etenkin kun tässä neljänkympin korvilla painoa tuntuu tulevan lisää lähes huomaamatta, mutta 10 kiloa tästä pois kuulostaa kyllä jo aikamoiselta. Ihan turha täällä AV:lla kysellä mielipiteitä painosta, kaikki leimataan heti läskeiksi.

Vierailija
15/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole nyt tyttö hyvä tyytyväinen itseesi! Miksi stressata muutaman kilon takia. Viehättävyyteenkin vaikuttaa kuitenkin eniten se kuinka kotonasi olet nahoissasi, ei ne kilot. 

Vierailija
16/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin sanoo siinä 50 kgn pinnassa olisi varmaan sopiva paino noin lyhyelle.

Vierailija
17/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm ja ~62kg, enkä enää edes yritä laihduttaa. Monia kertoja pudottanut painoa, mutta täsmälleen tähän painoon palaa itsekseen normaalisyömisillä ja -liikkumisilla. Pitäisi mennä siis jatkuvilla miinuskaloreilla, jos aikoisi jossain alle kuudessakympissä pysyä.

Vierailija
18/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160cm urheilullinen nainen, käyn salilla ja painan noin 53-54kg, kuivimmillani olen painanut 47-50kg (pääpaino oli silloin juoksuharrastuksessa)....

Vierailija
19/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa. En suosittele laihduttamista, kun oikeaa ylipainoa ei käytännössä ole. Laihdutukset johtaa yleensä jojoiluun, elimistö menee sekaisin ja lopulta paino karkaa ylemmäksi kuin oli aloittaessa. Pari kiloa sinne tai tänne ei oikeasti merkitse mitään, muut ei sitä edes huomaa, nauti vain elämästäsi. Olet ihan sopiva :)

Vierailija
20/48 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole nyt tyttö hyvä tyytyväinen itseesi! Miksi stressata muutaman kilon takia. Viehättävyyteenkin vaikuttaa kuitenkin eniten se kuinka kotonasi olet nahoissasi, ei ne kilot. 

En aikaisemmin olekaan stressannut. Havahduin vaan siihen, että bmi mukaan olen lievästi ylipainoinen. Muualla minulla ei ole ylimääräistä kuin vähän vatsassa. Vaatekokokin pysynyt samana. Minulle on tullut vähän muotojakin lisää oikeisiin paikkoihin, joten olen siitä ihan iloinen. Täytyy kuitenkin alkaa olemaan vähän tarkempi ettei tästä enää paisu. Ja muutaman kilon saa varmaan pois ettei herkuttele ja liikkuu vähän enemmän. Normaalipainoisena tosin on vaikeampi laihtua. Ehkä en sit stressaa asiasta liikaa, koska stressikin lihottaa. Olen ollut aika stressaantunut viime kuukausina. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi