Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?
Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.
Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.
Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.
Kiitos kun sain avautua!
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot tosi super ihana, sulla on kivat tissit. Haluaisin harrastaa kanssasi irstasta seksiä. Sitoa kätedi, laittaa pallon suuhusi ja naida sinua pöytää vasten takaapäin.
Ihan liian rajua mulle. Älä tule sanomaan.
Aika monelle muulle myös. Ehkä liikaa tullu por..a kateltua. Huom! Se on tuotettu miehiä varten vink..vink haaveile itseksesi mutta jätä se siihen.
Mitä nainen siitä saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hait huomiotani. Moneen otteeseen. Kun sitä viimein sait, juoksit karkuun ja aloit välttelemään. Teet typeriä oletuksia kaikesta, mitä sanon. Etkä tajua että ahdistuksesi johtuu ihan omasta toiminnastasi. Sinä hait huomiota. Mutta et sitä kestä. Hetken luulin välillämme olevan jotain. Tiedän, että tunsit samoin. Mutta et saa edes suutasi auki, jotta yhtään mistään olisi voinut keskustella. Hyvä että olemme vain työkavereita. En jaksaisi noin neuroottista ihmistä. Parempi molemmille, että pysyt mahdollisimman kaukana. Parempi, ettei edes jutella. Koskaan. Mistään.
Sinä itse kieltäydyt vastaamasta edes viesteihin, en halua kovin pitkään häiriköidä ihmistä joka selvästi osoittaa ettei halua olla missään tekemisissä.
Turhaan vastaat viestiin, joka ei ollut sinulle osoitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hait huomiotani. Moneen otteeseen. Kun sitä viimein sait, juoksit karkuun ja aloit välttelemään. Teet typeriä oletuksia kaikesta, mitä sanon. Etkä tajua että ahdistuksesi johtuu ihan omasta toiminnastasi. Sinä hait huomiota. Mutta et sitä kestä. Hetken luulin välillämme olevan jotain. Tiedän, että tunsit samoin. Mutta et saa edes suutasi auki, jotta yhtään mistään olisi voinut keskustella. Hyvä että olemme vain työkavereita. En jaksaisi noin neuroottista ihmistä. Parempi molemmille, että pysyt mahdollisimman kaukana. Parempi, ettei edes jutella. Koskaan. Mistään.
Vuorovaikutus edellyttää vastavuoroisuutta. Jos sinä aloitat tasan nolla keskustelua minun kanssani, kieltäydyt tulemasta joka kerta kun pyydän sinua johonkin, et vastaa viesteihin, niin en minä jaksa loputtomiin yrittää. En halua tehdä oloasi epämukavaksi jos sinusta tuntuu että häiriköin sinua.
Ei ollut sinulle. Turha pahoittaa mieltä
"Olet ihan stanan hidas!!!" Noin tekisi mieli sanoa yhdelle työkaverille.
Minäkö olen se joka aina joustaa, vastaa kaikesta ja siivoaa sotkut ja hoitaa kritiikkiä sisältävät palautteet?
" Lopeta tuo valehtelu persuista jo! Valehtelevia psykopaatiroistoja te kumminkin ootte !" Mutta se hommais kumminkin lauman inhoja kaveripersuja ja H E I L-huutojen kaikuessa lynkkaisivat mut...
Vierailija kirjoitti:
Minäkö olen se joka aina joustaa, vastaa kaikesta ja siivoaa sotkut ja hoitaa kritiikkiä sisältävät palautteet?
Päätin, en jousta minäkään. Haluan ensiksi omat vuoroni takaisin. En kuulu siihen heittopussirooliin työnkuvani puolesta, johon kuuluisi joku muu työnkuvansa puolesta. Itse on työnsä valinnut, niin kettuako mä hänen rooliansa hoidan ja kiukuttelua kuuntelen, kärsien itse kiireestä. Kiireestä joka on tuotosta hänen vuoroista, mitkä hånelle ei kelpaa!!
Enkä suostu tekemään siinä kiireessä 9 tuntisia työpäiviä joka helvetin viikko.
Minulla on oikeus räplätä kännykkää joka ikinen kerta, kun sinä painut kesken työpäivän savuille. Jatketaan töitä sitten, kun molemmat on paikalla.
Pöllit mun pikkarit ja olen varma siitä
Onkohan päiväkoti varmasti sinulle paras työpaikka. Tuntuu, ettet oikeasti edes pidä lapsista. Et pysty peittämään tympääntymistäsi.
Jatkossa ajattelen vain itseäni. Niin kuin muutkin tekevät. Sinä et halua tehdä sitä etkä tätä, vaikka olet kyseistä paikkaa hakenut ja siihen palkattu. Miksi minä tekisin sinulle kuuluvat työt ja joustaisin kokoajan vastaten monesta asiasta ja venyen muuttuvissa tilanteissa? Miksi juoksisin työpäivät läpi joustaen kiireessä kerkeämättä tekemään minun työnkuvaan kuuluvia tehtäviä?
En minäkään haluan!
Olen rakastunut sinuun.
Olen tosi kiitollinen ystävyydestämme ja onnellinen puolestasi, mutta en tiedä miten kestän katsoa onnesi etenemistä ottamatta etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että istut naamalleni.
Tää oli hyvä. Rehellinen ja mutkaton!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan päiväkoti varmasti sinulle paras työpaikka. Tuntuu, ettet oikeasti edes pidä lapsista. Et pysty peittämään tympääntymistäsi.
Päiväkoti ei ole oikea työpaikka myöskään näille huonosti suomea puhuville ja ymmärtäville. Tulee väärinkäsityksiä ja paljon kielellisen pulman lapsia, jotka tarvitsevat suomen kielen mallintamista oppiakseen oikeanlaisen puheentuoton ja ymmärtämisen. Ei ole myöskään oikea paikka ihmiselle, jolla ei ole työ hallussa, vaan päivä on yhtä kaaosta toiminnan poukkoillessa tekemisestä toiseen kiireellä.
Lapsi tarvitsee läsnäolevan, turvallisen, kiireettömän aikuisen ja ilmapiirin. Sitä ei takaa saman päivän aikana vartti satua, vartti lukujunoa, vartti ilmaisun taitojan ja nyt onkin kiire jo syömään ja vartiksi ulos ennen puolen tunnin liikunta tuokiota, josta kiireellä siirrytään peleihin kahdeksi kymmeneksi minuutiksi ja siitä vartiksi leikkimään ja sitten päivälevolle.
En odota anteeksi pyyntöä, koska en edes antaisi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi!
Pahasti.
Olettepa vaikeita työkavereita. Ei ihme, että kaikki työntekijät odottavat eläkepäiviä, kun töissä on näin kivaa.
Aloin ihastua sinuun ja se alkoi häiritä työtäni. Jos olisin ollut vapaa, olisin pyytänyt kahville ja halunnut tutustua paremmin. Koska en ollut vapaa, aloin vältellä sinua enkä halunnut enää työskennellä kanssasi.
Täällä taas joku riviliisa uskoo tietävänsä kaiken paremmin. Aivan väkisinkin toimitusjohtaja on siunannut moniakin työntekijöiden hyvinvointiin tähtääviä hankkeita. Sinun ei todella kuulu kertoa, mitä esimiehen tehtäviinkuuluu, mutta esimiehesi on varmasti halunnut vain yrittää kommunikoida kanssasi, koska tunnistaa sinut hankalaksi alaiseksi, jolla on herkkä hipiä ja joka kokee osaavansa kaikki paremmin kuin muut.
Toivottavasti saat potkut, tulee jo oksennut pelkästä viestistä.