Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?
Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.
Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.
Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.
Kiitos kun sain avautua!
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen ja helpottunut aina kun olet poissa.
Tämä. Meillä on töissä semmonen ilmoitustaulu johon laitetaan poissaolijat aamuisin. Sinne suuntaan aina heti ja voi kuinka päiväni kirkastuu kun näen nimesi siellä. Ole pois tänään, huomenna, ikuisesti!
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä ikäviä juttuja . Eikö kukaan halua sanoa mitään hyvää?
minä aloitan! Kun tulin tänään töihin haistoin tuulikaapissa, että sinäkin olet taas töissä! Tunnistan miltä vaatteesi tuoksuu. Oli kiva nähdä ja kiva kun hymyilit ilahtuneesti nähdessäsi minut.
Ja tuotako et voi sanoa hänelle?
Sanoisin, että lähde hyvä ihminen täältä, ennenkuin sinut irtisanotaan. Irtisanoutuneen on helpompi saada työtä kuin irtisanotun.
Haluaisin sanoa että :
Yrityksesi savustaa minua ulos tästä työpaikasta lähinnä huvittavat minua.
Pidän päiväkirjaa sinun virheistäsi täällä että on sitten mustaa valkoisella jota näyttää pomolle.
Aion soittaa ylemmille pomoille toiminnastasi.
Työpaikkakiusaaminen on rikos ja se aiheuttaa Suomen yhteiskunnalle miljoonatappiot sairaslomakustannuksissa eli olet epäisänmaallinen.
Tiesitkö että olet persoonallisuushäiriöinen.
Valvira saa sinusta kohta mehukasta puitavaa.
Minä en aio luovuttaa vaikka kuinka sitä haluat.
Näetkö kuinka juuri sanomisesi menivät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vuorovaikutustaitoidoista puheen ollen, jos ei osaa kuunnella ei omaa vuorovaikutustaitoja.
Kiitos että omalla käytökselläsi muistutat minua siitä, että on iloinen asia olla juuri minä, ja kuinka suuri onni minua onkaan kohdannut saadessani kasvaa tervejärkiseksi tolkun ihmiseksi.
Kiitos, että muistutat minua siitä, että psykopaatteja on olemassa.
Sinun vuoksesi osaan entistä enemmän arvostaa lomapäiviä- erossa sinusta.
Jos minun pitäisi valita pelastaisinko pelastusveneeseen luonnehäiriöisen bittpullin vai sinut, pelastaisin bittpullin.
Laitoin ummetuslääkettä kahviisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot tosi super ihana, sulla on kivat tissit. Haluaisin harrastaa kanssasi irstasta seksiä. Sitoa kätedi, laittaa pallon suuhusi ja naida sinua pöytää vasten takaapäin.
Ihan liian rajua mulle. Älä tule sanomaan.
Aika monelle muulle myös. Ehkä liikaa tullu por..a kateltua. Huom! Se on tuotettu miehiä varten vink..vink haaveile itseksesi mutta jätä se siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olit huonoin seksikumppanini koskaan, enkä olisi koskaan suostunut siihen kanssasi, ellei sinulla olisi valtaa vaikuttaa siihen, jatketaanko sijaisuuttani. Myös potenssi- ja ejakulaatio-ongelmani johtuivat täysin sinun vastenmielisyydestäsi, kenenkään muun naisen kanssa vastaavia ongelmia minulla ei ole koskaan ollut. Ulkoisen olemuksesi lisäksi myös vähäinen älykkyytesi, juntti maailmankäsityksesi ja moukkamainen käytöksesi kuvottaa minua.
Kuulostaa kummalliselta. Nainen (esimies) vaatimassa seksiä ehtona työn jatkumiselle??? Erikoista ja erittäin epäuskottavaa 🤔 Toisin pöin varmasti erittäinkin yleistä.
Monellekin, että pitäisi sen likaisen turpansa kiinni ja kun yks ihminen tulee laulamaan sinne kerran kuussa, niin annetaan sen laulaa omia laulujaan yksin puolet, eikä olla joka kerta änkeemässä siihen ulisemaan, kuten muutamat hullut päivätoiminnassa tekee. Yksiin nolouden prinsessa, joka väitti äsken, et meidän uus presidentti on Putin ! Arvatkaas, hävettikö ?! Sekin voisi olla hiljaa, eikä aina aukoo suutaan joka asiassa. Miksi se on niiiiin vaikeaa ymmärtää ? Siellä muutenkin on usein aika meteliä.
että haiset homeelle. En kehtaa sanoa, että asut hometalossa. Auts.
Montako luulet on lähtenyt tästä työpaikasta vuoksesi?
v alti on ulo zz ot to ta pp aa si nut kin joten ter ve tu loa hi r te ttä vien joukkoon
Mikä hemmetti sä kuvittelet olevasi.... Ihan pösilö juntti. Tulet vaan ilmoittelemaan asioita kollegalle vaikka tietyt asiat pitäää sopia yhdessä. Ilmoitan sinusta pomolle, tekisi muutenkin mieli sanoa että et ole työtehtävissä tasalla etkä tee työtäsi kuten sinun kuuluu, olet jämähtänyt jonnekin 20 vuoden takaiselle osaamistasolle. Eihän sulla ole koskaan mitään sanottavaa mihinkään. Olet tiimin vapaamatkustaja.
Teki mieli sanoa että hän on yksi täydellisimmistä naisista mitä olen koskaan tavannut. Hän on kuvankaunis, fiksu, mukava ja hauska. Aika vahva kombo. En kuitenkaan sanonut, koska olen varattu ja naimisissa. Vuoden verran kestin yhdessä työskentelyä, mutta sitten koin paremmaksi vaihtaa työpaikkaa. Ajatukset alkoi pyöriä hänessä jo vapaa-ajallankin niin paljon, että meni aika tuskalliseksi. Oli helpompi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Jos selaan kännykkää tauolla, se tarkoittaa että tahdon olla rauhassa, enkä jutella. Älä höpötä koko ajan.
Hei torspå. Älä istu aina tuppisuuna tauolla ja selaa puhelintasi. Yhtään keskustelua et osaa aloittaa, et työ- etkä vapaa-ajan asioista. Naama on aina kuin sitruunan syöneellä. Ainoa mitä kykenet sanomaan on huomenet, nekin usein äkäiseen sävyyn. Aina olet vihaisen oloinen ja kireä. Sitten kun on aika vinkua ja valittaa jostakin mielestäsi suuresta epäkohdasta, kuten esimiehen toiminnasta tai muuten työnantajan asioista, lentää melkein sylki suustasi kun pauhaat. Et sitten ole miettinyt että työnantaja tarjoaa sulle keinon elättää itsesi ja rahoittaa vapaa-aikasi? Suhtaudut kaikkeen esimiehen ehdottamaan edessäpäin hymyillen ja mukaillen, mutta takanapäin raivoat ja valitat. Mene sitten valittamaan suoraan esimiehelle äläkä esitä hänelle aina sävyisää vanhaa mummoa kun oikeasti olet vanha kärttyinen noita.
En aio enää olla työmaan vapaaehtoinen, pelle, muiden töiden helpottaja ja tuppisuiden eteenpäin tönijä. Olen sitten minäkin samanlainen kuin te muut. Istun hiljaa ja muulloin olen ku*ipää. Siinähän sitten mietitte mikä sille nyt tuli.
Että olen pannut sun miehen kaa kun olit työmatkalla kahdesti.
(joka kerta kun hermoilet ja tiuskit, mietin tätä)
Tiedätkö että olet komea kuin mikä ja ikäiseksesi ihan hemmetin hyvin säilynyt. Ihastuin sinuun heti kun mäin sinut 1.kerran. Jokin sinussa vetoaa minuun....ei vähiten se että taisin minäkin jäädä silmiisi kiinni.
Nyt kun olen kuunnellut sinua 1,5v teet enemmän ja enemmän minuun vaikutuksen ihanalla rauhallisella äänelläsi ja fiksulla sivistyneellä käytökselläsi. Kyllä on joku saanut napattua sinussa kultakimpaleen itselleen, olen sille naiselle niin kateellinen. Miksei minulle käy koskaan tuollaist mäihää?
Jos olet vielä joskus vapaa, olen ekana jonossa.
Ei sun tartte tahallasi heittäytyä tyhmäksi, vaikka et tykkää uuden pomon toimintatavoista. En tunne enää sinua, työkaverini.
"Olen laktovegetaristi puhtaasti uskonnollisista syistä."
Parempi kun pitävät ihan vaan viherpiipertäjänä tai nirsoilijana. Ei tarvitse selitellä.
Olet ihana ja sinun läsnäolosi tekee jokaisesta aamusta työpaikalla paljon ilahduttavamman. Sinäkään et selvästikään välttele minun seuraani. Tämän haluaisin myös sinulle sanoa, mutta sen jälkeen ei asiat olisi ennallaan.
Voitko puhua normaalisti, ei ole pakko kailottaa!