Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
261/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule töihin vaan hoida vauvaasi kauemmin kotona. 

Vierailija
262/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ikäviä juttuja . Eikö kukaan halua sanoa mitään hyvää? 

minä aloitan! Kun tulin tänään töihin haistoin tuulikaapissa, että sinäkin olet taas töissä! Tunnistan miltä vaatteesi tuoksuu. Oli kiva nähdä ja kiva kun hymyilit ilahtuneesti nähdessäsi minut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä aloitan! Kun tulin tänään töihin haistoin tuulikaapissa, että sinäkin olet taas töissä! Tunnistan miltä vaatteesi tuoksuu. Oli kiva nähdä ja kiva kun hymyilit ilahtuneesti nähdessäsi minut. 

Ikävät jutut nyt vaan yleensä on niitä, joita ei voi sanoa.

Miksi sinä et kerro noita hyviä asioita työkaverillesi? Miksi ET VOI tehdä sitä?

Vierailija
264/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta ihan hirveästi.

Vierailija
265/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa kaikille työkavereilleni, että työmme on täysin turhaa ja asiakaskuntamme perseestä. 

Vierailija
266/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävät jutut nyt vaan yleensä on niitä, joita ei voi sanoa.

Miksi sinä et kerro noita hyviä asioita työkaverillesi? Miksi ET VOI tehdä sitä?

No en tiedä, kai ajattelen että on aika creepyä sanoa työkaverille että TUNNISTAN SINUN HAJUSI. Vähän sellaista stalkkerivibaa :D

Vierailija
267/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko työyhteisö kiittää kun lähdit muualle. Ei tarvi kestää enää selän takana juoruamistasi, muiden haukkumista, raivareitasi (ei me kollegat tai asiakkaat) ja koko työilmapiiri on parantunut. Kiitos kun häivyit. Olit kyllä yksi mätäpaise. 

Vierailija
268/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö A: Oletko ollenkaan tietoinen siitä, että syy mikset saa yrityksemme sidosryhmiä lähtemään mukaan hankkeisiisi, on siinä että olet tavattoman töksähtelevä, ailahtelevainen ja epäystävällinen? Sinusta ei koskaan tiedä, tuletko töihin ns. perusasetuksilla vai naama norsun v*tulla. Ja joo, me kaikki ollaan kärryillä siitä että olet viikosta toiseen etätöissä reippaasti yli yrityksemme salliman määrän - mutta tässä kohdin puutteesi onkin siunaus, sillä toimistolla voi aina hengittää vapaammin kun sinä olet poissa.

Henkilö B: Jää nyt jo jumalauta eläkkeelle. Työntekijätaitosi rapistuvat vuosi vuodelta, enkä voi käsittää, miten sinua ei hävetä kuormittaa muuta tiimiä _päivittäisillä_ tyhmillä kysymyksilläsi. Meille kaikille on myös kiusallisen selvää se, miten lusmuilet etätöissä siksi, koska niin avoimesti kertoilet kaikesta siitä muusta paitsi töistä, mitä olet etätyöpäivinä saanut aikaiseksi

Henkilö C: Sinulla on hyviäkin hetkiä, mutta ne hautautuvat työstressisi aiheuttaman äksyilyn alle. Työtahtisi voi viedä henkesi, eikä kukaan lopulta kiitä sinua siitä, miten oletkaan jaksanut - taas - venyä.

Vierailija
269/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mut hymylläsi hehkumaan ja haaveilemaan. Syttymään ihan eri tavalla kuin kukaan muu mie, vaikka yritän sen kaikin tavoin peittää. Kun tulet lähelle, alan hiukan vapista. 

Vie mut taas lounaalle, katso silmiin ja puhu toiseen todellisuuteen. Ota vahingossa kiinni minusta, kosketa. Vedä itseäsi vasten, suutele suulle ja mennään alakerran varastoon tekemään se mitä kumpikin haluaa. Ota minut takaapäin hitaasti seinää vasten. Haluan sinua. 

Vierailija
270/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että suurinosa näistä kommenteista on toimisto työntekijöiden kirjoittamia. Jotenkin kuulostaa/tuntuu siltä. Karmeita paikkoja ne. 

Minulle riitti noin 15 vuoden jälkeen toimisto,työpiste,kahvihuone,sermiseinät,puheensorina,kyttäys,juoruilu...samat puunaamat tulee käytävillä vastaan ja samat tyypit istuu lähellä selittämässä jotain milloin mistäkin mikä ei kiinnosta. Vaihdoin toimenkuvaa. Nyt liikkuvainen työ. Pääsen ulos,pois,tekemään osittain yksin liikkuvaista työtä. Ainoat kontaktit työ'kavereihin' on puhelimella. Esihenkilö ei puutu,koska ei oikein ymmärrä tarkalleen työni yksityiskohtia. Palkka nousi,ei työparia joka mahdollisesti ajaa sinut hulluksi,ei juoruja,ei mulkoiluja,ei paskoja vitsejä,ei kollegoiden epätoivoisia iskuyrityksiä toisilleen ja flirttailun seuraamista...voi myötähäpeän määrää.

Pois toimistosta. Tepsi minulle työolojen parannukseksi.

Kuulostaa taivaalliselta 💚 Minkälaisiin hommiin vaihdoit, jos saan kysyä? Itse kaavailen uraloikkaa, ja kuvailemasi työolot olisivat minulle paratiisi maan päällä...

Vierailija
271/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet nyt kohta vuosikymmennen VANNONUT ja huutanut ja riidellyt kaikkien kanssa, miten ihan justiins jätät tämän pzkapaikan, niin mitäpä jos kasvattaisit pari niveltä selkärankaa ja tosiaankin tekisit sen! Kenelläkään ei tule ikävä, ei niin kellään. 

Liiton edustaja ja meidän luottamusmies ei nekään odottele innosta innosta kihisten sun ilmiantoja ja yhteydenottoja milloin mistäkin vääryydestä. Ne vääryydet on muuten sun omaa väärin käsittämistä, kaikki, tiedoks vaan.

Kun kerran kaikki, ihan kaikki ,on pzkaa ja väärin ja päin ittua, ja muualla ei ja siellä kaikki on paremmin, niin lähe vaan meneen! 

Siis se jos mikä on huomattu että valittajat eivät lähde ikinä! Vaan istuvat tiukemmassa kuin jalkasilsa!

Sen sijaan todelliset lähtijät harvoin puhuvat aikeistaan etukäteen kenellekään.

Vierailija
272/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat mut hymylläsi hehkumaan ja haaveilemaan. Syttymään ihan eri tavalla kuin kukaan muu mie, vaikka yritän sen kaikin tavoin peittää. Kun tulet lähelle, alan hiukan vapista. 

Vie mut taas lounaalle, katso silmiin ja puhu toiseen todellisuuteen. Ota vahingossa kiinni minusta, kosketa. Vedä itseäsi vasten, suutele suulle ja mennään alakerran varastoon tekemään se mitä kumpikin haluaa. Ota minut takaapäin hitaasti seinää vasten. Haluan sinua. 

T. Naisena esiintyvä mies

Vierailija
273/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hajuveden/hajusteiden tarkoitus ei ole tyrmätä jokaista samaan huoneeseen astuvaa. En ole edes erityisen herkkä, mutta yhden toimistotädin hajusteet on sitä luokkaa ettei hänen huoneeseen tee mieli mennä. 

Hajuvettä pitäisi olla sen verran että sen haistaa vasta halausetäisyydeltä. Hajuveden pitäisi olla palkinto läheisyydestä, ei mikään ennakkovaroituspilvi.

Vierailija
274/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tehdä kanssasi lapsia tuossa neukkarin pöydällä

Vierailija
275/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Naisena esiintyvä mies

Ei ole vaan aivan kuumana käyvä puuma. 🙂 tarina on tosi, tämän haluaisin sanoa nuoremmalle miespuoliselle kollegalle. Huh, kuumottaa jo ajatus. T. Tuon kirjoittaja, N42

Vierailija
276/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viddumaisin ja ilkein akka, mitä olen eläissäni tavannut. Teet työssäsi ihan saatanasti virheitä. Jos olisit jossain toisessa firmassa, niin olisit saanut jo aikaa sitten potkut. Mutta kun sun mies on täällä toimarina, niin siitä syystä olet edelleen täällä töissä. Tämä on sinulle pelkkä suojatyöpaikka!

Vierailija
277/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pitkät kaikille

Vierailija
278/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta ihan hirveästi.

Miksi tätä ei voi sanoa? Itse tykkään kehua ihmisiä ja esimerkiksi työkavereillekin olen joskus maininnut että onpa kiva tehdä töitä kanssanne, olet kiva yms. Piristää päivää ja parantaa työilmapiiriä. :) 

Vierailija
279/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit työn vain työnä. Ei me olla siinä ihmishenkiä tai maailmaa pelastamassa. Ei sun maailman pitäisi vähän väliä kaatuilla johonkin pienen pieniin työjuttuihin, jotka juuri sua ei miellytä.

Vierailija
280/434 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa kaikille työkavereilleni, että työmme on täysin turhaa ja asiakaskuntamme perseestä. 

Buahhaaaa 🤣🤣🤣. Tää oli paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi