tänään oli oikeudenkäynti..oon ihan loppu
Sain pahoinpitelystä 9 kuukautta edollista vankeutta (minulla ei ole aiempaa rikostaustaa). Ja suuret korvaukset uhrille. Olen aivan loppu.... tekis mieli kuolla.... t. nainen34v
Haukkukaa ihan mitä vaan, en jaksa kuitenkaan elää.
Kommentit (26)
Saat varmasti terapiaa nyt Kelan kautta kun tuli tuollainen tuomio.
Se kannattaa käyttää hyväksi. Alat huomenna soittelemaan ja googlettamaan ja ottamaan asioista selvää. 9kk jälkeen olet rikoksesi sovittanut ja hoidat pääsi kuntoon.
Tsemppiä. Kyllä sä selviät.
Parisuhdeväkivalta on aina ihan kamalaa ja sä taisit siihen syyllistyä, mutta jätä se parisuhde taaksesi ja aloita itsesi auttaminen. Jätä päihteet pois, siihenkin löytyy apua.
Päihdeklinikka voisi olla ensimmäinen osoite ja sieltä saat myös muuta apua esimerkiksi terapian suhteen.
SE KUULEE kirjoitti:
Itke jossain muualla ongelmiasi.
Täällä saa puhua kaikesta.
Ap:lle tsemppiä. Älä tapa itseäsi. Pysy erossa kaikista päihteistä, hae apua siihen. Älä liiku enää ryyppyporukassa. Elämä voittaa. Ja vaikkei täällä palstalla saisi sitä sanoa, Jeesus rakastaa myös sinua!! Kaikkea hyvää.
Parisuhde on päättynyt jo aiemmin miehen saaman lähestymiskiellon kautta. Ja jos nyt voin sanoa näin, niin tilanne kärjistyi koska hän provosoi tilannetta . Kadun silti tekoani ja olen siitä valtavan pahoillani ja tänään viimeksi oikeudessa olen pyytänyt anteeksi. Mielestäni ehdollinen on myös tuomio, koeaikahan on kaksi vuotta. Toki hyvin epätodennäköistä että jotain vastaavaa enää kävisi koska parisuhde hänen kanssa on loppu. Hän oli narsisti ja pilasi monella tavalla elämäni. Myös minua pahoinpideltiin samana iltana, mutta tuo 2.2 promillea veressä tekee itsehillinnän vaikeaksi. Olin tyhmä, join jopa tahallani paljon koska hän oli vaan niin raskas sinäkin iltana. Hän käytti henkistä väkivaltaa usein ja joskus myös fyysistä. En halunut oikeasti puukolla osua, tarkoitus oli saada riita loppumaan..... no voin selittää mitä vaan. Fakta on vaan se että olen todella surullinen ja masentunut... tuntuu että elämä menee alamäkeä vaikka kuinka yrittää kuntoutua masennuksesta. t. nainen34
No et sentään istu elinkautista vankilassa. Siellä on paljon naisia joiden tarkoitus on ollut vain lopettaa riita tai kerrankin huitaista pahoinpitelevää ukkoa takaisin. Nyt ryhdistäydyt ja unohdat koko asian kun ole ttuomiosi kärsinyt.
Kuuleppas typy, sanon vain tämän yhden kerran. Koska been there done that sillä erolla että laskin ne tiilen päät.
Viina pois. Päihdeklinikalla vaikka. Kerro siellä myös miksi.
Terapia, vihanhallinta. Klinikalta saat tietoa tästäkin.
Sulla on mahdollisuus ja keinot. TEE.
Ehdollista "vankeutta", eli ei oikeaa tuomiota. Ja nuo korvaukset maksaa todennäköisesti valtionkonttori ja sekään ei koko summaa.