Meghan käytti virallisella vierailulla läpinäkyvää puolihametta
Mustat pikkuhuosut vain vikkuu. Joko näyttelijättären huomionhakuisuus alkaa nostaa päätään, etusivulle hinnalla millä hyvänsä? Virallisella vierailulla englannin veronmaksajien rahoittamana hänen tulisi kaikin tavoin mielestäni osoittaa kunnioittavaa käytöstä jne.
Vaikka kuinka vanhoillienen tai ei, englannin kuningashuone olisi, en haluaisi nähdä esim Jenni Haukiota moisessa hameessa virallisella vierailulla. Ruotsin Viktoriahan ei koskaan moista tekisi, sen verran fiksu on.
Yahoo uutiset ja cosmopolitan ainakin uutisoivat asian.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne yksityiskoulut estäneet Katea meikkaamasta itse itseään hääpäivänään yläastetyyppisin kajalein. Ainakin häälook oli Meghanilla selvästi tyylikkäämpi. Mutta Kate on kehittynyt pukeutujana.
Lopulta näen kuninkaallisen tärkeimpänä avuna käytöksen. Meghanilla, kuten Harryllakin, tuntuu olevan luontaista karismaa ja kiinnostusta ihmisiä kohtaan.
lol Meghanilla oli hääpäivänä ryppyinen hame ja hiukset roikkuivat rasvaisina hikisellä naamalla.
Katen hääeleganssi oli täydellinen.
Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä, mutta kyllä yleinen mielipide on, että Katella oli häissään pikkuisen liian isot ja pikkuisen liian mustat renkaat silmien ympärillä.
Ei silti, rohkea veto meikata itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sillä Katellakin oli yhteen aikaan helmat korvissa siihen tahtiin että kävi mielessä että kantaako omaa tuulikonetta mukana helmoja hulmuttamassa. Kuningatarta myöten hovi tykkäs huonoa kun ei käyttänyt painoja hameiden helmassa niinkun hovin muut naiset. Enkä sano tätä moittiakseni vaan tasapuolisuuden nimissä. Upeita mimmejä molemmat Kate ja Meghan!
Yllättävän tuulenpuuskan uhriksi joutuminen ja läpinäkyvän mekon pitäminen ovat kaksi eri asiaa.
Helikopteri tai lentokonekenttällä tuulenpuuska tuskin kovin yllättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne yksityiskoulut estäneet Katea meikkaamasta itse itseään hääpäivänään yläastetyyppisin kajalein. Ainakin häälook oli Meghanilla selvästi tyylikkäämpi. Mutta Kate on kehittynyt pukeutujana.
Lopulta näen kuninkaallisen tärkeimpänä avuna käytöksen. Meghanilla, kuten Harryllakin, tuntuu olevan luontaista karismaa ja kiinnostusta ihmisiä kohtaan.
lol Meghanilla oli hääpäivänä ryppyinen hame ja hiukset roikkuivat rasvaisina hikisellä naamalla.
Katen hääeleganssi oli täydellinen.Samoin Katen sininen kihlajaispuku: istui kuin hansikas.
Meghanilla on onneton taipumus heittää ylleen joku teltta. Mutta jos poistaa hintalapun ennen kuin pukeutuu, niin onhan se jo paljon.
Meghan saa muikeat vaivaisenluut. Käyttää jatkuvasti yltiökorkeita ja kapeakärkisiä kenkiä.
Meghanin kootut vaatemoghat, part 1:
Joulun suosikkilahja
🎅
Katen silmämeikki häissä ei ole kyllä koskaan itseä häirinnyt. Meghanin asujen istuvuus kyllä ja muutenkin sopivuus tilanteisiin. Meghanille tosin annettava hiukset anteeksi, sillä oikeasti hänellä tulisi olla kihara afro.
Kyllä mä vaan tykkään enemmän prinsessa Ruususeta kun Tuhkimosta! Ruusunen on todellinen lady👑 Tuhkimo on wt ja haisee pierulle💩 Ihan oikeesti nää jutut😂👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katen hääeleganssi oli täydellinen.Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä, mutta kyllä yleinen mielipide on, että Katella oli häissään pikkuisen liian isot ja pikkuisen liian mustat renkaat silmien ympärillä.
Ei silti, rohkea veto meikata itse.
Makuasiat ovat ainoita, joista voi kiistellä.
Jos Wille oli pannut sen huonoon kuntoon?
Paras olis, jos engelsmannit tulis tajuihinsa ja Ellun kuoltua siitrtyisivät tasavaltaan.
Meghanilla on kyllä varmaan pätäkkää omasta takaa. Ei varmaan ihan köyhä tyttö ole, kai se ihan kivasti tienaa näyttelijänä.
Tukka kuin harakanpesä.