Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden piilotus vaatteilla, onnistuuko rv12 asti?

Vierailija
31.10.2018 |

Toki yksilöllistä, mutta haluaisin kuulla kokemuksia. Tarkoitus sitten kun tärppää, niin pitää raskaus meidän kahden välisenä kunnes on viikkoja ja ultra takana, että on ns. turvallisessa hetkessä. Käytän muutoinkin paljon väljiä yläosia, kollareita ja legginssejä (ja ravaan usein vessassa joten se ei ainakaan herättäisi epäilyksiä). Mutta onnistuuko vauvavatsan piilotus ns. normivaatteilla tuohon asti? Kokemuksia kaivataan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole kauheasti turvotusta niin helposti onnistuu, varsinkin kun olet niin pitkä. Minä olen lyhyt, lyhytselkäinen ja kohtu on kallistunut voimakkaasti eteenpäin. Nyt kolmannesta oli työkaverit arvanneet jo joskus rv 12 tienoilla, ja siitähän se mahan kasvu vasta varsinaisesti lähti käyntiin. Nyt olen vasta 29. viikolla ja maha on aivan tolkuttoman iso suoraan eteenpäin kasvava pallo, jatkuvasti kysellään että syntyykö se kohta tai että olenko varma että siellä on vain yksi.

Vierailija
42/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon about saman pituinen kuin sä. Rv 12 mulla ei näkynyt vielä yhtään mitään. Vähän alkoi mahaa näkyä rv 18 aikaan, mutta helppo oli piilottaa löysempien vaatteiden alle vielä viikkoja tuonkin jälkeen. Nyt rv27 ja siinä ja siinä saako piiloon. En välitä just työpaikalla mahaa esitellä, niin käytän löysiä paitoja, villatakkeja, runsaita huiveja jne. Väitän ettei asiaa välttämättä huomaa vieläkään ellei erityisesti zoomaile mun mahaa, mitä nyt töissä toivottavasti moni ei teekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla voi pystyä peittelemään pitkällekin mutta ilmeet ja hymyt ja olemus voi kertoa paljonkin. Monesti tulee sellainen rauhallinen, seesteinen ja onnellinen olo. Se näkyy.

Itse jäin tästä kiinni...

Vierailija
44/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet niin pitkä et voi hyvinkin onnistua anopilta piilottelu :D

Katsotaan kuinka sitten käy :D toivotaan että on sellainen kohtukin ettei koko raskausvatsa tule suoraan eteenpäin. - ap

Vierailija
45/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla voi pystyä peittelemään pitkällekin mutta ilmeet ja hymyt ja olemus voi kertoa paljonkin. Monesti tulee sellainen rauhallinen, seesteinen ja onnellinen olo. Se näkyy.

Itse jäin tästä kiinni...

Appivanhempien suhteen pelkäänkin että se näkyy naamasta sitten, kun he ovat hyviä lukemaan ihmisiä.. Mieskin myönsi ko. asian minulle eilen, niin saas nähdä :D - ap

Vierailija
46/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiitos kaikille kommentoijille :) toivotaan että tärppäisi pian! - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän