Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskionteloiden punkteeraamisesta

Vierailija
08.05.2006 |

olen 36 viikolla raskaana ja mulla on ollut 1,5kk kuukautta kamala flunssa, johon olen syönyt 2 lääkekuuria. Ei mene millään ohi ja nyt niistän koko ajan kamalaa vihreää räkää ja nenä on aivan tukossa. Huomenna on varmaan edessä se väistämätön eli poskiontelot punkteerataan. Toisaalta on helpotus että apua on tulossa mutta pelottaa, kun mulle ei ole tuota koskaan tehty.

Auttaako tuo kerta vai joudutaanko sitä tekemään usemman kerran? Ja sattuuko?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty kerran. Auttoi nopeasti kipuun ja paineeseen. Se itse punktio ei sattunu yhtään, mutta puudutus sattui aikalailla ja oli kurjaa.

Ei oo sen jälkeen tarvinnu tehä, aina menny kuurilla ohi ja nykyään tosi harvoin iskee.

Tuo puudutusjuttu on varmasti yksilöllistä että miltä tuntuu.

Vierailija
2/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu, koska limakalvot puudutetaan, mutta hiukka ällöähän se on koska pilli menee ohuen ruston läpi ja se rusahtaa " pään sisällä" . :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: mullakin ne puikot oli ja se sattui kun se lääkäri ne sinne sisään työnsi.

T.2

Vierailija
5/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millai se kipu tuntui? Osaatteko kuvailla tarkemmin? Kiitos vastauksista.

Vierailija
6/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nipistys sillä hetkellä, kun puudutustuppopiikki pistettiin sieraimiin.

Siinä sitten piikit nenässä odotellaan, että puudutusaine alkaa vaikuttaa (n.20min).

Itse punktio ei satu YHTÄÄN, kun on kerran puudutus päällä. Ainoa epämiellyttävä oli se, että kuului nopea rusaus, kun ruston läpi mennään. (kuulostaa pahalle näin kirjoitettunakin, muttei tosiaan satu yhtään.)

Ääni siis vaan inhotti.

Mutta palkaksi näet heti, kun mätämömmöt tulvahtavat maljaan ja pönttöolo helpottaa.

Jos olet menossa synnyttämään niin sinuna en huolehtisi yhdestä nenähuuhtelusta ; )

Vierailija
7/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai että nenään survotaan jotain. Itseasiassa puikkoja oli kaksi paria.

Se toinen kierros ei enää tuntunu juurikaan. Maistui vaan suussa pahalta se puuduteaine.

Vierailija
8/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se riippuu nenän rakenteesta kuinka toimenpide sujuu. Itselläni on aika ahtaat kanavat ja saattoi siitä johtua se kipu

t:2

Vierailija
9/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kuulema ohuet rustot nenussa, joten ei tarvinnut kovin voimakasta survaisua.

Lääkärisetä oli myös erittäin ihana ja luottamusta herättävä.

Vierailija
10/10 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alppikadun Diacorissa.

t.7